Korfez Transport è Stadler Reach Agreement per i primi locomotori ibridi di Turchia

U trasportu di Korfez è i stadii anu righjuntu un accordu per e prime locomotive hibride di Turchia
U trasportu di Korfez è i stadii anu righjuntu un accordu per e prime locomotive hibride di Turchia

A filiale di Tüpraş in u trasportu ferroviariu, Körfez Transportation hà firmatu un accordu cù u fabricatore svizzero di veiculi ferroviari Stadler per sette locomotive ibride di u tipu EURODUAL. L'accordu, chì include servizii di mantenimentu per ottu anni, hè a prima cooperazione di Stadler in u mercatu turcu. I locomotori di u Trasportu di u Golfu saranu consegnati in 2021.

Korfez Transportation, a filiale di Tüpraş, a più grande impresa industriale di Turchia in u trasportu ferroviariu, hà firmatu un accordu cù u fabricatore svizzero di veiculi ferroviari Stadler per sette locomotive ibride EURODUAL Co'Co' è 8 anni di pezzi di ricambio è mantenimentu di serviziu cumpletu. In u quadru di stu accordu, chì hè a prima cooperazione di Stadler in Turchia, e locomotive sò previste per esse furnite in 2021. Cù sta cooperazione, Körfez Transportation hà acquistatu e locomotive più complete di sempre.

Esprimendu a so felicità cù l'accordu firmatu cù Stadler, unu di i più prestigiosi attori in u settore ferroviariu, u direttore generale di Körfez Transportation Tufan Çağrır hà dettu; "Avemu espansione rapidamente e nostre risorse per aumentà a nostra parte in u mercatu di merci ferroviarie. Stu accordu cù Stadler rapprisenta a prima importazione di locomotive in Turchia per una cumpagnia di ferrovia privata. "L'inclusione di putenti locomotive EURODUAL in a nostra flotta sustenerà e nostre operazioni ferroviarie è ci aiuterà à distinguemu fermamente da a cumpetizione".
U direttore generale di Stadler Valencia, Iñigo Parra, hà enfatizatu l'impurtanza di u prugettu è hà enfatizatu i vantaghji di a nova piattaforma cù e seguenti parolle: "Semu fieri d'avè purtatu u mercatu di locomotive EURODUAL in Turchia è simu grati per a fiducia chì i nostri clienti anu postu. in noi. Questu accordu rinfurza ancu u nostru impegnu à u sviluppu di una nova famiglia di locomotive chì portanu assai benefici ecunomichi è ambientali à l'operatori ferroviari.

I primi locomotive hibridi di Turchia

Locomotive da esse aduprate in i servizii di trasportu di merchenzie cumminendu i modi di funziunamentu 25 kV AC elettricu è diesel in linee di alta pendenza induve hè necessariu una forte forza di trazione; serà ancu e prime locomotive hibride di Turchia. Novu per esse usatu per trascinà treni di prudutti di carburante finu à 2000 tunnellate EURODUAL Stu tipu di locomotive aumenterà ancu l'efficienza operativa di Körfez Transportation. EURODUAL; Cù 2,8 MW diesel-elettricu è 6,15 MW elettricu-catenary putenza, pò furnisce una putenza di trazione straordinaria di sin'à 6 kN grazia à i so 500 assi è u sistema di cuntrollu di u drive di punta.

Cù l'accordu firmatu cù Körfez Transportation, u voluminu tutale di vendita di e locomotive di nova generazione Co'Co' sviluppate è prodotte da Stadler Valencia hà righjuntu 74 unità.

Korfez Transportation Inc. hè u primu operatore ferroviariu privatu di Turchia, chì hà iniziatu u trasportu ferroviariu nantu à e linee principali di TCDD cù a licenza di trasportu di merci chì hà ricevutu dui anni fà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*