L'edificiu storicu di TCDD in Ankara ùn hè micca vendutu

L'edificiu storicu di tcdd in Ankara ùn hè micca vendutu
L'edificiu storicu di tcdd in Ankara ùn hè micca vendutu

L'edificiu storicu di TCDD in Ankara hè statu datu à l'Università Medipol, fundata da u Ministru di a Salute Fahrettin Koca. Hè solu una questione di affittu ? Quandu guardemu l'attacche à e strutture chì portanu e tracce spaziali di a nostra Republica, si vede chjaramente chì ùn hè micca cusì.

ripublicaSicondu a nutizia di Müfit Akyos; "Quandu aghju lettu sta nutizia nantu à u portale Cumhuriyet a matina di u 27 di lugliu, u mo core si rompe. Cum'è u zitellu di un anzianu babbu di ferroviare chì campava in Ankara, ùn pudia micca pensà à i ricordi chì anu attaccatu u mo cervellu. A prima cosa chì mi vinni in mente era l'ora di 36-38 viaghji Ankara-Erzurum chì facemu cù treni di vapore quasi ogni annu. Allora cruciere Ankara-Istanbul cù u Bosphorus Express. Sapendu in detail micca solu l'edificiu di a stazione, ma ancu quasi ogni puntu di l'area, chì hè statu custruitu cum'è un cumplessu, finu à l'età di u liceu hè a surgente di u sensu crescente di ribellione in mè. U locu di a Cooperativa di Consumatori TCDD in l'ecunumia di a nostra casa, i servizii chì ricevemu da a piccula policlinica di salute, i libri rilegati in neru chì u mo babbu mi porta sempre da a biblioteca di l'istituzione in l'estiu, u tettu altìssimu è u pavimentu di marmura. l'edificiu di a stazione chì m'impressiona ogni volta, l'orologi enormi appesi nantu à i piattaforme, i treni di treni chì si preparanu, a serietà di l'assistenti chì cuntrullanu ogni rota cù un martellu à manicu longu, i divani di legnu apposta in l'attesa. stanze, i divani indispensèvuli di e stazioni di treni, a putenza impressiunanti di a machina riflessa da u vapore biancu sputatu da e locomotive, i tavulini bianchi di u ristorante di a stazione, induve puderia manghjà solu à l'età universitaria, tuttu ciò chì riguarda u viaghju. ponu truvà u kiosk di a stazione chì pudete truvà, i trasportatori di merci, a sezione privata di ricezione di i passageri da quale guardemu cun curiosità, a locomotiva ruggente per tirà u grande trenu quandu u capu di stazione di u cappelli rossi vene à u latu di u trenu cù u dispusitivu di partenza. in a so manu, chì riflette u so putere, è alza a so manu in l'aria. prima mossa...

Di sicuru, ci sò parechji ricordi per aghjunghje à ciò chì hè statu scrittu finu à avà, ma a nutizia sopra li copre tutti cum'è un nuvulu scuru. Tuttavia, u veru ghjurnalistu Çiğdem Toker hà preditu ciò chì succede in u so articulu in Cumhuriyet l'1 di ghjugnu 2018, "Quale hà da ottene un ingressu da a Stazione Ferroviaria di Ankara?" in u so articulu. Sicondu questu articulu, una cuspirazione hè stata iniziata cù u "protokollu tripartitu firmatu trà u Ministeru di Finanze, TCDD è TOKİ u 13 di marzu di u 2018".

Ristrutturazione rapida
L'edifiziu storicu, chì hè statu custruitu in u 1928 è utilizatu cum'è a 2ª Direzzione di l'Operazioni di i Ferrovii di u Statu, cunvertitu dopu in una casa d'ospiti, l'edifiziu induve stavanu i zitelli di i ferrovieri in l'educazione superiore, è più tardi cunvertitu in una galeria di ritratti, è edifiziu di nursery sò stati dati à l'Università Medipol. Cù i rapidi rinnuvamenti, l'edificazioni sò pruvati à esse pronti per l'usu.

Da ciò ch'e aghju vistu, a Gara di Portu decorata cù ceramiche murali impressiunanti chì sò sempre in usu, e stazioni di treni di Parigi, a Stazione Centrale di Milano è simili ùn anu mai pussutu pensà à una fine cusì sleale, irrespectuosa è avida. Hè solu una questione di affittu ? Quandu guardemu l'attacchi à l'edificazioni chì portanu e tracce spaziali di a nostra Republica in Ankara per l'ultimu quartu di seculu, si pò vede chjaramente chì questu ùn hè micca u casu. Sta situazione hè un altru esempiu di a distruzzione tangibile è visibile di quelli chì volenu distrughje direttamente a Republica è i so valori, cù a distruzzione di e strutture cunsiderate cum'è u simbulu di a mudernizazione di a nova Republica nantu à l'assi Ulus-Çankaya. Sfurtunatamente, u guvernu lucale di Ankara, chì simu complici in a rendizione, hà fattu à a nostra capitale in l'ultimu quartu di seculu è hà una grande parte in questu male.

À questu puntu, u primu compitu tocca à quelli chì piglianu l'amministrazioni lucali di Ankara è si vedenu cum'è Republicani. Stu compitu hè principalmente di prutezzione di tutte e tracce di a Republica in a capitale Ankara, è, se pussibule, di rimpiazzà i persi. Un tali compitu, sicuru, esige patriotismu è sapè fà. Cum'è sempre, avemu u dirittu di aspittà chì TMMOB è a Càmera di l'Architecti sò i più grandi sustenitori è seguitori di u sughjettu cù a so cumpetenza.

L'integrità hè distrutta
A Stazione Ferroviaria di Ankara, chì hà assistitu à a fundazione di a Republica, assai oltre a so apparizione in dimensioni di una piccula stazione di cità durante è dopu a Guerra Naziunale di l'Indipendenza, hè stata data à un ghjovanu architettu di 15 anni chì travaglia in u Ministeru di u Pùblicu. Opere, per acquistà un cumplessu di stazione chì rifletterà u puntu chì a nova Turchia hà ghjuntu in 25 anni, Şekip Hè stata affidata à Sabri Akalın. A custruzzione principia u 4 di marzu di u 1935 è hè stata finita u 30 d'ottobre di u 1937. Siccomu hè a stazione di a "Capitale di a Republica di Turchia", hè pussibule di leghje è di scrive una parte impurtante di a storia di a nostra Republica nantu à u so assi. Cù questu ultimu saccu, l'integrità di a zona di a stazione hè distrutta.

Una tale struttura, chì porta ancu e tracce di u passatu assai ricenti, u massacru di stazione sanguinosa (10 ottobre 2015), serà "datu" à l'università fundata da una persona chì hè stata purtata à u Ministeru di Salute da u patronu di l'ospitale privatu. , in una manera chì seria direttamente evaluata cum'è "abusu" in l'amministrazioni demucratiche ordinarie (Parliament Speaker's). Nisun citatinu patriottu di a Republica di Turchia ùn deve esse aspittatu di accettà.

1 Comment

  1. hè una minzogna chì l'antica stazione di ankarani è u so circondu sò stati venduti à una università di fundazione.. quì hè a cosa = edifici chì eranu inattivi per un certu periodu di tempu) sò stati attribuiti.
    ciò chì succede hè chì ùn hè micca vindutu dopu à l'allocazione. Saria un grossu sbagliu di disposti in permanenza.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*