Marca turca chì vende trasformatori domestici è prudutti elettronici à u mondu

Marca turca chì vende trasformatori domestici è prudutti elettronici à u mondu
Marca turca chì vende trasformatori domestici è prudutti elettronici à u mondu

Elektra Elektronik, a marca di punta di l'industria elettronica turca, furnisce un altu valore aghjuntu à i prughjetti giganti in 6 paesi in 60 cuntinenti cù i so trasformatori è i prudutti elettronici pruduciuti interamente cù capitale domesticu. Elektra Elektronik, chì hà prudutti in u Novu Aeroportu di Istanbul, l'Aeroportu Sabiha Gökçen, i prughjetti di treni d'alta velocità è di linea principale di TCDD, ospedali di Marmaray è di cità in Turchia, è prudutti in prughjetti cum'è e ferrovie cinesi, u prughjettu di l'acqua residuale di Guangzhou, l'Amministrazione Elettricità Serba è u Russu. fabbriche siderurgiche all'estero. Elektra Elektronik, chì hà fattu un salto significativu fornendu soluzioni di qualità energetica in stazioni in u scopu di prughjetti ferroviari domestici è stranieri in l'ultimi 3 anni, è hà aumentatu a so crescita media à 20 per centu, hà ottenutu una crescita di 2018 per centu in 25 paragunatu à l'annu precedente. Elektra Elektronik, chì hè trà e rare cumpagnie turche chì ponu vende prudutti elettronichi in Cina, hà un uffiziu di vendita in Cina è America, è una cumpagnia in Germania. Dichjarà 2019 cum'è l'"Annu di Rivuluzione", a cumpagnia implementa un investimentu chì duppierà a capacità di a so fabbrica esistente in Istanbul Esenyurt. A cumpagnia, chì hà realizatu u disignu, l'ingegneria è a produzzione di i so prudutti dapoi 40 anni cù studii intensivi di R&D, hà da scopu di inizià u prucessu di diventà un "Centru di R&D Elektronik Elektra" in 2020.

Elektra Elektronik, a cumpagnia di punta in u settore di trasformatori è reattori di bassa tensione in Turchia in quantu à a capacità di produzzione, u numeru di impiegati è u tassu d'esportazione, furnisce tecnulugia avanzata in parechji settori diffirenti cum'è a custruzzione, i sistemi ferroviari, l'electricità, l'elettronica, l'automatizazione, a robotica. è marittima, in casa è à l'esteru, si distingue cù i so prudutti. Elektra Elektronik, chì ghjoca un rolu in i prughjetti giganti situati in 6 paesi in 60 cuntinenti, cù i so trasformatori è i prudutti elettronici pruduciutu sanu cù capitale domesticu; Attira l'attenzione cù prughjetti di riferimentu cum'è u Novu Aeroportu d'Istanbul, l'Aeroportu Sabiha Gökçen, i prughjetti principali di TCDD è di treni d'alta velocità, Marmaray è ospedali di cità in Turchia. Elektra Elektronik, chì hà un uffiziu di vendita in Cina è America è una cumpagnia in Germania; Cù i so prudutti di nova generazione, hè ancu un attore impurtante in i prughjetti mundiali cum'è e ferrovie cinesi, u prughjettu di l'acqua residuale di Guangzhou, l'amministrazione di l'electricità serba è e fabbriche russe di ferru è azzaru.

Vende prudutti elettronichi à a Cina, chì sò tutti pruduciuti cù capitale domesticu.
Enfatizendu chì sò trà e rare cumpagnie turche chì vendenu prudutti elettronichi in Cina, Emin Armağan Şakar, Direttore Generale di Elektra Elektronik, hà ancu sottolineatu chì sò l'unica cumpagnia in u settore di trasformatori è reactori in Turchia cù u Certificatu UL, chì face. pussibili a exportà à i Stati Uniti. Dichjarà chì anu sperimentatu un saltu significativu realizendu soluzioni di qualità energetica in stazioni in u scopu di prughjetti ferroviari domestici è stranieri dapoi u 2016, Armağan Şakar hà dettu: "Cù l'influenza di questi prughjetti, avemu aumentatu u tassu di crescita mediu di a nostra cumpagnia à 3 per centu. in l'ultimi 20 anni. In u 2018, avemu ottenutu una crescita di 25% cumparatu cù l'annu precedente.

Ambiziosu in i prughjetti ferroviari
Dichjarà chì si distinguenu cù i so prudutti utilizati in prughjetti ferroviari in Cina, Şakar hà dettu: "À mezu à i prughjetti di riferimentu ferroviariu domesticu di Elektra Elektronik, a linea di treni d'alta velocità Konya-Ankara, a linea IKZ (Irmak-Karabük-Zonguldak), İZMİR Selçuk. - Linea Çamlık, linea EKB (Eskişehir-Kütahya-Balıkesir), linea SAKA (Samsun-Kalin), linea BAME (Bandırma-Balıkesir-Menemen), linea BAŞKENT RAY (AT), linea Ankara North Sincan è centru di mantenimentu di treni à alta velocità Ankara , stazioni Trakya (Edirne-Uzunköprü Tekirdağ-Pehlivanköy) è a linea GSM-R Kayseri-Sivas-Çetinkaya ", disse.

Preparate per diventà un Centru R&D in 2020
Dichjarà chì sò una sucietà cù 40 anni di sperienza in l'industria di l'elettronica, Şakar hà dichjaratu ch'elli portanu u disignu, l'ingegneria è a produzzione di i so prudutti in casa. Dichjarà chì, per via di i so forti studii di R&D, anu ottenutu primi è prudutti pionieri in u settore di i trasformatori, i reattori è i prudutti elettronichi, Şakar hà annunziatu chì anu u scopu di inizià u prucessu di diventà un "Centru di R&D Elektra Electronics" in 2020. Şakar hà dettu chì sò preferiti in prughjetti grande è prestigiosi per u fattu chì sò una marca ben cunnisciuta in u paese è à l'esteru, è ancu a so cumpetenza di cunniscenze tecniche, è cuntinuò e so parolle cusì; "Tecnicamente, pudemu furnisce facilmente e specificazioni in i prughjetti. Grazie à i certificati di qualità internaziunali chì avemu, a nostra percepzione di alta qualità, u nostru supportu tecnicu prima è dopu a vendita, è i nostri brevi tempi di consegna, e cumpagnie domestiche è glubale chì travagliammu cù stampate e richieste per l'usu di a marca Elektra cum'è trasformatore, reactor. è prudutti elettronici in i so prughjetti eccezziunali direttamente nantu à e specificazioni ".

Duppià a capacità di a so fabbrica
Dichjarà chì u 50 per centu di u fatturatu di a cumpagnia hè custituitu da u mercatu domesticu è u 50 per centu di l'esportazioni, Şakar hà dichjaratu chì anu dichjaratu u 2019 l'"Annu di Rivuluzione" cù u rapidu aumentu di a quota di u mercatu internaziunale è u voluminu di l'affari. In questu cuntestu, Şakar hà dichjaratu chì i travaglii per l'investimentu chì duppianu a capacità di e so fabbriche chì operanu in Istanbul Esenyurt è ghjunghjenu à 10 mila metri quadrati cuntinueghjanu rapidamente. Dichjarà chì anu u scopu di cumplettà i travaglii di crescita è di rinnuvamentu in a fabbrica à a fine di u 2019, Şakar hà nutatu chì aspettanu una crescita di 2020 à 70 per centu aumentendu a tarifa d'esportazione à u 10 per centu in 15.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*