12 Medaglie da Atleti Turchi in Triathlon Balkan Championship

Medaglia di l'atleti turchi in u campionatu balcanicu di triathlon
Medaglia di l'atleti turchi in u campionatu balcanicu di triathlon

U primu ghjornu di u 2019 ETU Sprint Triathlon Balkan Championship, urganizatu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hè statu finitu. L'atleti turchi vincenu 12 medaglie in u campiunatu induve stelle, ghjuventù è atleti d'elite cumpetenu.

U Triathlon Balkan Championship, urganizatu da a Federazione Turca di Triathlon cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà iniziatu nantu à a costa di Kartal. In u primu ghjornu di u campionatu, chì hè stata per a prima volta in Istanbul, l'atleti cumpetenu in categurie di stelle, ghjuventù è elite.

U campiunatu, in quale più di 16 atleti da 500 paesi, cumpresa Turchia, anu participatu, hà cuminciatu cù esercizii di riscaldamentu in prima ore di a matina. In u campiunatu, chì hà cuminciatu cù e razzii di l'omi è di e donne in l'astri, l'atleti prima natà u corsu di 400 metri. Dopu à quessa, l'astri, chì cavalcavanu 10 chilometri di bicicletta, corse 2 mila 400 metri è cumpetenu per u primu postu. À a fine di a corsa, İpek Günad hà pigliatu u primu postu in e donne. Un altru di i nostri atleti, Bartu Ören, divintò u campione di l'omi di l'astri.

U campionu di l'omi Star Bartu Ören hà dettu à a fine di a corsa chì hà avutu un bonu campu è un periodu di preparazione. Dichjarà chì e tappe di natazione è ciclismo eranu faciuli, Ören hà dettu: "Aghju avutu un pocu difficultà in i primi 1200 metri di a corsa. In i secondi 1200 metri, aghju vinutu à i mo sensi, aghju fattu u mo megliu in l'ultimu sprint cù a forza di a cresta nantu à u mo pettu è aghju vinutu prima. Aghju piazzatu terzu in u Campionatu Balcanicu tenutu in Bulgaria in 2017, è oghje aghju finitu avanti. U mo prossimu scopu hè di ottene gradi è primi posti in i campiunati europei ", disse.

A seconda corsa di a ghjurnata nantu à a pista sfida hè stata in a categuria di ghjuventù. In questa categuria, a cumpetizione di natazione di l'atleti hè stata à 750 metri, a corsa in bicicletta à 20 chilometri è a tappa di corsa à 5 chilometri. U nostru atleta naziunale Mehmet Fatih Davran hà finitu secondu in a corsa maschile, in quale Eric Logoz Lorincz da Romania hè vinutu prima. Delia Oana Dudau, chì hè ghjunta in prima linea in a corsa di e donne di ghjuventù, era a participante da Romania. Aişenur Acar hà finitu a pista, induve l'atleta turcu Elif Polat hà finitu secondu.

L'ultime corse di a ghjurnata si sò tenute in a categuria elite. A corsa, chì hà assistitu à a lotta sbalorditiva di l'atleti chì vulianu risaltà in u ranking ETU, s'hè tenuta in u stessu parcorsu chì a ghjuventù. In l'urganizazione induve Gültigin Er da a Squadra Naziunale Turca hà pigliatu u primu podium in l'omi, l'atleta croata Zejika Milicic hà guadagnatu a medaglia d'oru in e donne.

Dichjarà chì hà iniziatu u triathlon à l'età di 17 anni, u campionu di a categuria d'elite Gültigin Er hà dichjaratu ch'ellu facia triathlon dapoi 5 anni è hà dettu: Era ancu un vantaghju per noi chì a pista di bicicletta hè stata formata nantu à una superficia plana. Aghju fattu u mo megliu in a corsa. Eru u quartu in Europa è u terzu in i Balcani in a ghjuventù di ghjuventù, sò statu campionu di Turchia per quattru anni. Triathlon hè un sportu chì righjunghji u so piccu à l'età più tardi, cusì a continuità hè assai impurtante. Vogliu esse un campionu europeu è olimpico cuntinuendu stu sport ".

À a fine di a ghjurnata, una cerimonia di trofei è medaglia hè stata fatta per l'atleti di u top ranking. L'atleti ricevenu e so medaglie da u Sindaco di Kartal Oktay Aksu è u protocolu. E corse, chì Turchia hà cumpletu cù un totale di 12 medaglie, cuntinueghjanu dumenica 4 d'Aostu in categurie di gruppi d'età.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*