Quasi u 40% di u prughjettu di l'aeroportu Rize Artvin hè statu finitu

Quasi un percentu di u prughjettu di l'aeroportu rize artvin hè statu finitu
Quasi un percentu di u prughjettu di l'aeroportu rize artvin hè statu finitu

U ministru Turhan, u vicepresidentu di u Partitu AK Hayati Yazıcı, u guvernatore di Rize Kemal Ceber, i deputati di u Partitu AK Osman Aşkın Bak è Muhammet Avcı, anu investigatu nantu à a custruzzione di l'Aeroportu Rize-Artvin è ricevutu informazioni da l'autorità.

Parlendu à a stampa dopu à l'esame, Turhan hà dettu ch'elli sò travagliendu in a custruzzione di l'Aeroportu Rize-Artvin, chì hè unu di i pochi prughjetti micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu, in Rize, chì hè un angulu di u celu cù a so struttura storica è culturale.

Dichjarà chì a ghjente di a regione hà aspittatu dapoi anni per a custruzzione di l'aeroportu, Turhan hà nutatu chì a custruzzione di l'aeroportu hè diventata una storia di serpente in u paese induve ci sò crisi constanti è i piani d'investimentu ùn ponu esse fatti, è chì nimu hà pruvatu à stabilisce un aeroportu in u passatu.

Enfatizendu chì u paese hà cuminciatu à esse ricustruitu cù l'emergenza di u figliolu di Rize, Recep Tayyip Erdoğan, nantu à a scena pulitica, Turhan hà dettu: "Stu aeroportu hè ancu una parte di u prughjettu di ricustruisce u paese. Avemu avutu un studiu cumpletu è fattibilità fattu, è cusì avemu principiatu a custruzzione di l'Aeroportu Rize-Artvin à questu puntu. L'Aeroportu di Rize-Artvin hè diventatu u sicondu aeroportu di u nostru paese per esse custruitu nantu à u mare cù u metudu di riempimentu, dopu l'Aeroportu Ordu-Giresun, chì hè u primu aeroportu in Europa à esse custruitu nantu à u mare. disse.

Indittendu chì 85,5 milioni di tunnellate di area di riempimentu seranu custruite in l'aeroportu, Turhan hà dettu: "Finu à avà, avemu finitu più di 242 milioni di tunnellate di riempimentu di petra riempiendu 120 mila tunnellate di petra per ghjornu cù 32 macchine pesanti. 11 millioni di tunnillati di questu hè utilizatu in a custruzzione di u rughjonu, chì chjamemu petra categurica. U 64 per centu di u frangifluttu di petra, chì hè a parte più impurtante di u nostru aeroportu, hè statu finitu. Cunsiderendu tutta a custruzzione di l'infrastruttura di l'aeroportu, avemu finitu quasi u 40 per centu di u prugettu ".

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì 7mila 653 blocchi di cimentu sò stati pruduciuti per a custruzzione è 5mila 136 di elli sò stati posti in u frangifluttu è hà cuntinuatu cusì: "Aumenteremu stu numeru à 19mila 250 è avemu finitu u frangifluttu à a fine. di st'annu. A più impurtante, avemu da principià a custruzzione di a pista, a piattaforma è a strada di taxi in nuvembre di questu annu. Finiremu e strutture di superstruttura simultaneamente cù l'infrastruttura. Siccomu attachemu una grande impurtanza à stu prughjettu per via di a so cuntribuzione à a regione, travagliemu 7 ore à 24, XNUMX ghjorni à ghjornu, perchè questu aeroportu farà una cuntribuzione significativa à u sviluppu di u centru di a cità è u putenziale turisticu di i distretti di Rize è Artvin. Cuntribuisce à l'aumentu di e relazioni cummerciale cù i paesi vicini di a Regione Orientale di u Mari Neru. Affetterà ancu a prestazione ininterrotta di trasportu aereu in a Regione Orientale di u Mari Neru ".

"Serà unu di i più grandi aeroporti di a regione"

Nutendu chì l'aeroportu hè statu custruitu cù una lunghezza di a pista di 3 mila metri è una larghezza di 45 metri, Turhan hà dettu chì serà cunnessu à l'apron da un taxi cù una lunghezza di 265 metri è una larghezza di 24 metri.

Nutendu chì l'aeroportu, chì serve 3 milioni di passageri annu, serà unu di i più grandi aeroporti in a regione cù una zona chjusa di circa 30 mila metri quadrati, hà dettu: "Ancu se dicemu chì apremu stu prughjettu gigante. in 2022 per via di a so impurtanza, avemu aumentatu u nostru scopu è acceleratu u nostru travagliu. Avemu aghjurnatu u nostru prugramma di travagliu per chì stu prughjettu sia messu in serviziu in uttrovi di l'annu prossimu. disse.

Enfatizendu chì l'aeroportu hè per a nazione malgradu quelli chì bluccà ogni tipu di prughjetti è pruvate à svalutà i prughjetti, Turhan hà dettu:

"L'aeroportu di Istanbul hè un esempiu chjaru di questu. Comu sapete, avemu purtatu unu di i più grandi aeroporti di u mondu in u nostru paese l'annu passatu, senza lascià un centesimu da u budget statali. L'aeroportu di Istanbul ùn hà micca solu creatu una capacità di serviziu supplementu per u nostru paese. Hè digià servitu cum'è un aeroportu (hub) di cullezzione-distribuzione-processu-trasferimentu per i paesi di a regione, aghjunghjendu valore à u nostru paese cum'è hub di l'aviazione. Hà aghjustatu u valore ecunomicu è suciale à Turchia, ma quelli chì si trovanu davanti à ogni prughjettu facenu avà u megliu per devalutà stu prughjettu. "Ùn hè micca sicuru, micca bonu locu". Pruvanu di appiccicà l'etichette. L'aeroportu di Istanbul hè unu di i pochi prughjetti in u mondu, in quantu à a so situazione è a sicurità di u volu. Ùn importa micca ciò chì facenu, ùn puderanu micca cambià stu fattu. L'aeroportu d'Istanbul continuerà à aghjunghje valore à Istanbul è à stu paese.

Indittendu chì facenu u megliu per a nazione mentre custruiscenu aeroporti, autostrade è ferrovie, u Ministru Turhan hà dettu: "Quandu apremu stu aeroportu à u serviziu, criticaranu ancu questu locu, ma a nostra nazione cunnosce a verità è face ciò chì hè. necessariu ". usatu a frasa.

Ricordendu chì anu apertu l'autostrada Istanbul-İzmir, unu di i più grandi prughjetti di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, in serviziu a settimana passata, Turhan hà fattu a valutazione seguente:

"In novu, avemu fattu un investimentu di 11 miliardi di dollari senza lascià una lira da u budget statale. Dapoi uni pochi di ghjorni, a critica hè stata fatta annantu à stu prughjettu nantu à a tarifa stradale. Mi attirò l'attenzione: "S'è tù vai per strada, sta lira, s'è tù vai per l'aria, hè questu". dicenu. Facemu questu per furnisce servizii chì renderanu a vita di a nostra nazione più faciule è aumentà u so benessere. A nostra nazione cunnosce a verità è dà a risposta. Sia l'aeroportu in Istanbul è l'utilizatori di a strada chì avemu apertu sò a risposta più grande è curretta à queste critiche. In a sezione chì avemu apertu trà Bursa-İzmir nantu à l'Autostrada Istanbul-İzmir, avemu scontru un trafficu di 100 per centu in a seconda parte di a capacità chì avemu determinatu è 50 per centu in l'ultima parte di a capacità chì avemu determinatu in i primi ghjorni.

Ministru Turhan, affirmannu ch'elli ùn anu micca aspittà altru chè a satisfaczione di a nazione, è chì facenu u serviziu, a pulitica è u Ministeru per questu scopu, hà dettu chì cuntinueghjanu à serve à u publicu facendu i più grandi prughjetti in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*