Turchia serà a strada di e caravane cummerciale

Cahit Turhan
Foto: Ministeru di i Trasporti

L'articulu di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan intitulatu "Turkey Will Be the Route of Trade Caravans" hè statu publicatu in u numeru d'aostu di a rivista Raillife.

Eccu l'articulu di u ministru Turhan

Avemu travagliatu da u primu ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu per sviluppà u Corridor Cintrali, chì partenu da a Cina, ghjunghje à Turchia attraversu u Kazakistan è l'Azerbaijan, è dopu cunnetta à l'Europa. In questu cuntestu, simu un attore impurtante in l'iniziativa "One Belt One Road Project" iniziata da a Republica Populare Chine. Perchè oghje, u cummerciu trà a Cina è l'Europa hà righjuntu livelli di 1.5 miliardi di dollari à ghjornu. Stu flussu cummerciale hè previstu di cuntinuà à aumentà è superà 5 miliardi di dollari à ghjornu in 6-2 anni.

In questu cuntestu, per chì a linea di Ferrovia di Baku Tbilisi Kars, chì avemu messu in serviziu dui anni fà, per operare à piena capacità; Attachemu una grande impurtanza à a fine di e strade chì sò cumplementarii à a linea. Per d 'altra banda, hà ancu mega prughjetti cum'è Marmaray Tube Crossing, Yavuz Sultan Selim Bridge, Northern Marmara Highway è Eurasia Tunnel, Osmangazi Bridge, treni à alta velocità è treni à alta velocità, Portu di l'Egeu Nordu, Gebze Orhangazi-İzmir. Highway, 1915 Çanakkale Bridge, Istanbul Airport Aumentemu i benefici è l'impurtanza di stu corridore. Stabbiliemu ancu paesi logistichi chì combinanu tutti questi investimenti sottu un tettu per riunisce tutti i modi di trasportu in modu chì pudemu risponde à a dumanda di trasportu da l'Anatolia, u Caucasu, l'Asia Centrale è a Cina. In questu cuntestu, mettemu in opera 21 di i 9 centri logistichi previsti per esse custruitu. Avemu ancu cumpletu i centri logistichi di Mersin è Konya (Kayacık).

Credu chì ogni investimentu chì facemu in u settore logisticu farà a Turchia, chì si trova à l'incrociata di i flussi di merchenzie Est-Ovest è Nord-Sud, cù un putenziale di più di 2 trilioni di dollari, a strada di caravane cummerciale è fà u nostru paese una logistica efficace. basa. Perchè u Prughjettu One Belt One Road hà da rimodulà u futuru di a nostra geugraffia è u prossimu periodu serà u periodu di e regioni in quale si trova a nostra geografia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*