U tempu di a cooperazione internaziunale per Izmir

tempu per a cooperazione internaziunale per Izmir
tempu per a cooperazione internaziunale per Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù l'imbasciadore, u cunsulu generale, u cunsullu è i cunsuli onorari in Izmir in linea cù u scopu di pianificà u futuru di a cità inseme cù u populu di Izmir. In a grande riunione chì hè accaduta, hè statu discutitu ciò chì pò esse fattu in cinque anni per fà İzmir un centru di attrazione per i turisti è per creà una marca İzmir à l'esteru.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì pensa à gestisce Izmir in cunfurmità cù una cunniscenza participativa Tunç Soyer, si sò riuniti cù i rapprisentanti di i paesi stranieri in Izmir per fà Izmir una marca à l'esteru. A riunione, assistita da rapprisentanti di i paesi 37 è ambasciatori ritirati, hè stata tenuta in a Storia Factory Coal Gas. À a riunione, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, cunsultanti è İzmir Municipalità Metropolitana di l'UE è a Cummissione di Relazioni Estere eranu ancu presenti.

A Fiera di u Mediterraniu vene
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà dichjaratu ch'ellu avia un eccitazione simili à l'Expo 2015. Tunç Soyer"U nostru scopu principale hè di caccià İzmir da esse una cità chì vive in a so propria cunchiglia. Per quessa, avemu dui opere di béton, unu di u bacinu di u Mediterraniu è di u mondu uccidintali, è l'altru hè di esse un puntu di tappa indispensabile nant'à un itinerariu ghjuntu per via di a seta. Dichjarà chì anu fattu u primu passu in u bacinu di u Mediterraniu cù e lettere chì anu mandatu à sei cità, u presidente Soyer hà dettu: "Queste sei cità includenu Barcelona, ​​​​Marseille, Venezia Salonicco, Alessandria è Beirut. Vulemu migliurà a nostra cooperazione cù sti cità. L'annu dopu, vulemu urganizà una fiera di sei ghjorni à quale participà sei cità. Vulemu chì ognuna d'elle accumpagna a fiera à turnu. Per esempiu, se l'Spagna ospita a fiera quellu ghjornu, videremu a Spagna cù a so musica spagnola, a gastronomia è tuttu. Ùn avemu micca solu strincà in a fiera è sparghjemu in a cità. Vulemu unisce queste sei cità in sportu, musica è gastronomia è vede ciò chì pudemu fà ".

L'impurtanza di a Strada di a Seta
Chjamò l'attenzione à l'investimentu fattu da a Cina per a Strada di a Seta, u presidente Tunç Soyer"İzmir pò esse unu di i punti indispensabili di sta strada. Pò esse un puntu d'attrazione nantu à a strada di a sita cù a Cina. In listessu modu, se l'Unione Europea hà pigliatu una locomotiva di punta dopu à a Siconda Guerra Munniali, avà avanzarà cum'è una forza di punta davanti à l'umanità per 20-30 anni in Cina. In questa nova stampa, pò esse pussibule per İzmir intraprende una strada impurtante. S'è no avemu apertu Cervantes, centri culturali francesi è tedeschi, pò esse pussibule cunghjuntà a literatura è l'arti visuali di a Cina cù un Istitutu Confucius. Avemu scopi cum'è assicurà chì İzmir assume un rolu in questa nova stampa ".

Certi suggerimenti da i participanti

Şakir Fakılı - Ambasciatore ritiratu
Hè assai logicu chì a prumuzione di Izmir sia fatta nantu à l'assi di l'Europa mediterranea. In stu quadru, un festival di l'opera di u Mediterraniu pò esse realizatu in l'opera da compie.

Fatih Çakmakoğlu - Consul Onorariu di u Regnu di Maroccu
Pensu chì l'uscita di İzmir serà dovuta à u turismu. Izmir hè u locu più desideratu per vive, deve esse valutatu bè. Vogliu andà à Kadifekale à pedi da Kordon. Vogliu scuntrà un grande museu in a strada. Sti lochi ponu esse resi più attrattivi solu cù camini di caminari.

Enis Özsaruhan - Consul Onorariu di u Regnu di Norvegia
Ci hè una strada chì vene da u portu d'Alsancak. Per chì İzmir diventerà attrattiva, a ghjente hà bisognu di utilizà bè u tempu chì resta da l'ore di travagliu. Per esempiu, duvemu cunsiderà l'assi da u spinu di a Scola Primaria di Gazi à Kadifekale cum'è una strada pedonale. Questu puderia esse un prughjettu fantasticu.

Valerio Giorgio - Consul d'Italie
I cunsuli italiani chì anu servitu in Izmir prima di mè cuntinueghjanu sempre à vene à Izmir. Pensu ancu di vene in Izmir dopu chì u mo duvere hè finitu. Quelli chì cunnoscenu İzmir venenu, ma cumu pudemu attruverà quelli chì ùn anu micca? In i cità, sò avà in cumpetizione. A cità forse deve seguità a so propria natura. U puntu di partenza più grande di Izmir hè l'identità mediterranea.

Quale hè assistitu ?
Ambasciatori ritirati, Consul Generale di a Republica Federale di Germania, Consul Generale d'Italia, Vice-Consul di a Republica Turca di Cipru di u Nordu, Attache Commerciale di l'Ambasciata di Ankara di a Republica Populare Chine, Direttore cummerciale di u Consulatu Britannicu, Rappresentanza di Izmir di u Ministeru di l'Affari Esteri, Bangladesh, Bosnia-Erzegovina, Costa d'Avorio, Sudafrica, Macedonia, Malaysia Consoli Generali Onorari, Stati Uniti d'America, Austria, Bielorussia, Belgio, Brasile, Regnu di Danimarca, Regnu di Maroccu, Filippine, Finlandia , Francia, Gambia, Croazia, Irlanda, Israele, Svezia, Svizzera, Repubblica di Colombia, Lussemburgu, Regnu di Norvegia, Pakistan , i cunsuli onorari di a Republica di Senegal, a Republica di Serbia, Slovacchia, Slovenia, Cile è Izmir. Comunità Metropolitana UE è Cummissione Estera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*