A Turchia avanza in u so scopu di esse una basa di produzzione mundiale in l'illuminazione

Turchia avanza versu u so scopu di diventà a basa di produzzione mundiale in l'illuminazione.
Turchia avanza versu u so scopu di diventà a basa di produzzione mundiale in l'illuminazione.

Fahir Gök, presidente di AGID - Lighting Equipment Manufacturers Association, hà dettu chì l'industria di l'illuminazione hà aumentatu a so pruduzzione di circa 10 per centu in l'ultimi 113 anni. Dichjarà chì u bilanciu di cumerciu straneru di l'equipaggiu di illuminazione elettrica hè sminuisce per via di l'evoluzione in l'espurtazioni è l'impurtazioni, Gök hà dettu: "Grazie à e misure pigliate da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è a prestazione di u settore, u deficit, chì era 444,59. milioni di dollari in l'ultimi cinque anni, diminuite à 149,35 milioni di dollari ".

ATMK - President National Lighting Committee di u Cunsigliu Prof. Dr. Sermin Onaygilise hà sottolineatu chì Turchia deve dà impurtanza à l'esportazioni, è hà signalatu chì avemu u putenziale di diventà a basa di produzzione mundiale in l'illuminazione turnendu à prudutti di design à altu valore aghjuntu.

L'industria turca di fabricazione di l'illuminazione hè cresciutu in scala recentemente. U settore, chì hè statu sviluppatu fermamente in u mudellu di pruduzzione di valore aghjuntu, hà sappiutu aumentà a so pruduzzione in l'industria di fabricazione di l'equipaggiu di illuminazione elettrica per 10 per centu in l'ultimi 112,7 anni. Dichjarà chì l'industria di l'illuminazione, in quale 4.375 cumpagnie operanu è impiega più di 25 mila persone, hà aumentatu e so esportazioni di 2018 per centu è hà righjuntu u valore di l'esportazione di 4,7 milioni di dollari in 466, u presidente di AGID, Fahir Gök, hà dettu chì l'impurtazioni sò diminuite da 15,4 per centu à 727 milioni di dollari. cù l'effettu di e misure di prutezzione pigliate, hà dichjaratu chì hè diminuitu da $ 615,37 milioni à $ XNUMX milioni.

L'industria di l'illuminazione hà intensificatu in l'ultimi 5 anni
U presidente di l'AGID, Fahir Gök, chì hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à u settore prima di IstanbulLight, a 18a Fiera è Cungressu Internaziunale di L'Illuminazione è di l'Equipaggiamento Elettricu chì si terrà in Istanbul Expo Center u 21-2019 di Settembre 12, hà dettu chì cù a valutazione più efficaci di l'industria. potenziale, Ellu hà dichjaratu ch'ellu crede chì u deficit cummerciale puderia esse chjusu è una pusizioni netta di l'esportatore puderia esse rializatu. Gök hà enfatizatu chì u bilanciu di u cummerciu esteru di l'equipaggiu d'illuminazione elettrica hè in diminuzione per via di l'evoluzione di l'esportazioni è di l'impurtazioni, è chì u deficit, chì era di 2013 milioni di dollari in 444,59, hè diminuitu à 2018 milioni di dollari in 149,35, grazia à e misure pigliate da Ministeru di l'Industria è Tecnulugia è a grande prestazione di u settore.dissegnu. In riferimentu à u travagliu di u Ministeru nantu à l'investimentu di a Cina in u settore di l'illuminazione in Turchia, Gök hà dettu: "Avete intesu assai di novi cullaburazioni, di novi acquisti è di novi cumpagnie in un futuru vicinu. Turchia è a so geografia sò assai impurtanti è indispensabili per a Cina ".

Semu in a nostra strada per diventà un esportatore netu
Dichjarà chì u settore hà un putenziale forte, soprattuttu in quantu à i normi di produttu è di qualità, risorse umane è infrastruttura logistica, u presidente di l'AGID, Fahir Gök, hà dettu chì i so scopi sò di adattà à e novi tendenze glubale, per cumpete cù novi cuncurrenti, soprattuttu in Asia. è per avè una voce più grande in i mercati in rapida crescita in u nostru ambiente immediatu. Organizatu da InformaMarkets cù a cullaburazione strategica di ATMK è AGID, IstanbulLight, 12th International Lighting & Electrical Equipment Fair and Congress offrirà novi opportunità di mercatu è di cooperazione à l'industria è offre 6.500 visitatori da Turchia, Mediu Oriente, Africa, Europa di l'Est, i Balcani, i paesi CIS è l'Asia, hà aghjustatu chì più di 230 prufessiunali di l'industria è cumpagnie XNUMX participanu à IstanbulLight.

E pulitiche publiche di efficienza energetica ponu aumentà u mercatu domesticu da 10-15 per centu.
Attenzione à u tema di l'efficienza energetica, chì hè diventatu sempri più impurtante in u nostru paese, soprattuttu in l'ultimi anni, è chì hè trà i miri strategichi, ATMK Chairman of the Board Prof. Dr. Sermin Onaygil hà dichjaratu chì u mercatu domesticu di l'equipaggiu d'illuminazione elettrica offre un putenziale di crescita significativu. Onaygil hà dettu chì a valutazione di stu potenziale hè strettamente ligata à e pulitiche è i prughjetti da implementà da u publicu, hà dettu Onaygil, in casu chì u publicu implementa prughjetti di città intelligenti, focalizzati in u sustitutu di LED è in linea cù u scopu di l'efficienza energetica, u mercatu domesticu serà. cresce da 10 à 15 per centu annu è 3,89 Hà dettu chì hè previstu per ghjunghje sin'à miliardi di dollari.

U novu scopu di u settore: Crea più valore aghjuntu cù u disignu originale
Dichjarà chì u nostru paese ùn hè ancu à u livellu desideratu in tecnulugii di illuminazione, ma avemu cuminciatu à spiccà in termini di designu originale in l'ultimi anni, u presidente di ATMK Onaygil hà dettu: "U 18th National Lighting Congress cù u tema principale di "Illuminazione qualificata". in Turchia" u 19-12 di settembre, simultaneamente cù a Fiera IstanbulLight, chì hè tenuta ogni dui anni. Ellu hà dichjaratu chì a facenu. Dichjarà chì u so scopu hè di fucalizza nantu à tematiche chì aghjunghjenu valore è dà direzzione à u settore, Onaygil hà dettu: "L'illuminazione qualificata hè un sughjettu chì deve esse cumpletu cum'è necessariu. U più impurtante, e vostre risorse umane, infrastruttura, visione, cunniscenze è funzioni di produzzione devenu avè una tecnulugia di prima classe. Mentre pudete guadagnà solu uni pochi di valute in una produzzione chì u so designu è a tecnulugia dipende di i paesi stranieri, se pudete fà un disignu originale, pudete guadagnà 10, 20, o ancu 100 volte. Questu deve esse u nostru scopu è ciò chì vulemu cum'è industria. Ci sò ancu prublemi in u mondu glubale, ma queste opportunità ponu turnà in guadagni impurtanti quandu s'utilice bè ". disse.

Tuttu l'illuminazione hè in IstanbulLight Fair in settembre
L'unica fiera internaziunale di l'industria di l'illuminazione, IstanbulLight, fabricatori è importatori di apparecchi di illuminazione tecnichi, fabricatori è importatori di apparecchi di illuminazione decorativa, fabricatori è esportatori di lampade, fabricatori è importatori di cumpunenti d'illuminazione, imprese di cuncepimentu di l'illuminazione, gruppi di cuntrattu di illuminazione elettrica, fabricatori è importatori di materiali elettrici. , prudutti d'illuminazione è servizii di cumpagnie naziunali è internaziunali da i fabricatori di l'equipaggiu di cuntrollu è l'impurtatori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*