Ferrovia d'Alta Velocità di Ankara Istanbul

ferrovia d'alta velocità ankara istanbul
ferrovia d'alta velocità ankara istanbul

A ferrovia ad alta velocità Ankara-Istanbul hè una ferrovia ad alta velocità parzialmente aperta trà Ankara è Istanbul, induve u serviziu YHT hè furnitu. U tempu di viaghju miratu per a linea, chì serà di 533 km quandu hè finita, hè di 3 ore (Haydarpaşa-Ankara). Hè statu parzialmente cumpletu da maghju 2016 è i treni ponu ghjunghje à Pendik da Ankara in circa 4 ore (varia trà 3h50min. è 4h04min. secondu u numeru di tappe di u viaghju). A vitezza massima di i treni pò ghjunghje sin'à 250 km / h. A strada Ankara-Eskişehir hè stata aperta à u trasportu in 2009, è a strada Eskişehir-Istanbul hè stata aperta à u trasportu in 2014. Ancu Ankara, Sincan, Polatlı, Eskişehir, Bozüyük, Bilecik, Arifiye, İzmit, Gebze, Pendik, Bostancı, Söğütlüçeşme, Bakırköy è Halkalı Ci sò 14 stazioni cumpresi: Bostancı, Söğütlüçeşme, Bakırköy è Halkalı E stazioni sò state messe in serviziu integrate cù Marmaray u 12 di marzu di u 2019.

Tempi di viaghju
Ferrovia Convenzionale: 7 ore 50min. (Fatih Express) à 9 ore (Anadolu Express)
Autostrada: media 5,5 ore
Ferrovia d'Alta Velocità: minimu 3 ore 50 min. (annu 2016)
Target (quandu tutte e parte è e carenze sò cumplette): 3 ore (Haydarpaşa-Ankara)
Prughjettu di ferrovia di velocità: 1,5 ore (Ankara-Halkalı)
Trenu d'Alta Velocità: minimu 3 ore 50 min. (annu 2016)

ritardu
Hè stata ritardata di 3 anni per via di l'applicazione à a magistratura di a cumpagnia chì hà persu l'offerta. Hè statu dichjaratu chì i ritardi sperimentati durante a fase di prova sò stati causati da sabotage à a linea di signalazione.

Ciò chì hè statu fattu in u prugettu
sottopassu 122
Viaduct 21
Ponte 43
Scavi 32 milioni di m³
cavalcavia 56
Ventu 480
Tunnel 43
Riempimentu di 19 milioni di m³
Revisioni è tagliati incompleti
Siccomu a velocità di u trenu d'alta velocità nantu à a linea Geyve-Doğançay-Arifiye-Sapanca serà ridotta à 80 km / h, a stazione di Arifiye serà aggirata cù a ripage Doğançay.

Tunnel-26
A causa di u colapsu è di i sfondate chì sò accaduti durante i scavi in ​​u locu di Tünel-26, u percorsu di u prugettu hè statu obligatu à cambià in questa zona. Da l'oghje (19.06.2016), u tunelu ùn hè ancu statu apertu è l'offerta per i travaglii di furnimentu hè prevista per esse fatta. Duranti stu pirìudu, i treni passanu à l'antica ferrovia trà Tünel-28 è Tünel-27 di a ferrovia d'alta veloce, è dopu à circa 8 km, cuntinueghjanu u so viaghju cambiendu di novu à a ferrovia d'alta veloce à u puntu induve Tünel. -25 hè situatu.

Doğançay ripage
U 22,9 di ferraghju 21 hè stata fatta una licitazione per u ripage di Doğançay (tunnel è viaduttu di 2012 km). I busti finanziarii di e cumpagnie chì participanu à l'offerta sò stati aperti u 29 di marzu di u 2012, è l'offerta hè stata data finu à a so annullamentu perchè u costu era incredibilmente altu.[6] In questa sezione, i treni passanu à l'antica linea di treni in Alifuatpaşa è tornanu à a ferrovia d'alta velocità in Sapanca è cuntinueghjanu u so viaghju.

Ferrovia di velocità è cunnessione Köseköy
U veru (chì pò riceve l'accreditazione d'alta velocità) a sezione ferroviaria d'alta velocità di u prughjettu attuale parzialmente finitu è ​​parzialmente in corso finisce in Köseköy. I treni utilizanu a linea di trenu cunvinziunali rinnuvata per ghjunghje à Istanbul. Un secondu prughjettu (chjamatu ancu Speed ​​​​Railway) hè statu sviluppatu per i bisogni futuri, pussibuli congestioni in Marmaray è una linea di trenu più veloce. In questu prughjettu, a velocità massima di i treni hè prevista per aumentà finu à 350 km / h, è a strada includerà u tunnel Ankara-Ayaş-Çayırhan-Adapazarı-İzmit (Nord)-Pendik (Nord)-Yavuz Sultan Selim Bridge- Terzu aeroportu -Halkalı Hè previstu di esse cusì. Inoltre, una cunnessione hè prevista in Köseköy cù a linea esistente.

U prugettu hè custituitu da 10 tappe

Tappe finite
Ankara-Sincan: 24 km (ferrovia parzialmente è micca à alta velocità)
Sincan-Esenkent : 15 km
Esenkent-Eskişehir: 206 km
Traversata di a stazione di Eskisehir
Eskişehir-İnönü : 30 km
İnönü-Vezirhan: 54 km (parzialmente)
Vezirhan-Köseköy: 104 km (parzialmente)
Köseköy-Gebze: 56 km (ferrovia parzialmente è micca à alta velocità)
Gebze-Haydarpaşa: 44 km (ferrovia parzialmente è micca à alta velocità)

Stadi cuntinui
In u scopu di u prugettu Başkentray, a linea Ankara-Sincan serà rinnuvata è a velocità operativa in questa sezione serà aumentata.
Tünel-26 locu: 8 km
Ripage di Doğançay: 23 km
Segnale Arifiye-Pendik è custruzzione di a terza linea trà Izmit è Gebze (di solitu per i treni di merci è regiunale)
Pendik-Haydarpaşa in u scopu di Marmaray: 24 km

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*