A linea Ankara Sivas YHT hè destinata à esse cumpletata à a fine di u 2020

A linea ankara sivas YHT hè destinata à esse cumpletata à a fine
A linea ankara sivas YHT hè destinata à esse cumpletata à a fine

Esaminendu u travagliu di a linea Ankara Sivas YHT in Yozgat, u vicepresidentu Fuat Oktay hà dettu: "A Turchia hè à a vigilia di una nova crescita, u listessu furore in e Ferrovie Statali cuntinueghja à u listessu ritmu. Eru assai cuntenta di u travagliu. Eru assai cuntentu di ciò chì aghju vistu ". disse.

U vicepresidentu Fuat Oktay hà fattu inspezioni in u situ di custruzzione di Sorgun di u prughjettu Ankara-Sivas YHT, induve i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu ghjornu è notte, in u scopu di u prugramma Yozgat realizatu u venneri 9 d'aostu.

Oktay, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii in corso in u prugettu da u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, è hà esaminatu i travaglii di stallazione di ferrovie cù a so delegazione, hà dettu in a so dichjarazione chì tutti l'investimenti da tutti i cantoni di Turchia cuntinueghjanu à piena velocità, secondu a determinazione. pianificazione.

Oktay hà nutatu ciò chì segue: "Ancu quì, u nostru prughjettu di u trenu d'alta velocità hè una linea di 810 chilometri trà Ankara è Sivas cù 405 partenze è 405 arrivi. Fortunatamente, u travagliu hè abbastanza bonu, l'avemu rilevatu in u locu. Avemu ricevutu un briefing detallatu. Cù furtuna, avemu da principià guasi test drive à a fine di questu annu, ma se avemu furtunatu, pensemu à compie sta linea à a fine di u 2020. U nostru Ministeru di i Trasporti è tutte e nostre unità, i nostri Ferrovii di u Statu, facenu u so travagliu secondu stu prugramma. Per quessa, i trasferimenti di risorse cuntinueghjanu ".

"Eru estremamente cuntentu di ciò chì vedu"

Indittendu chì u viaghju trà Ankara è Sivas dura 12 ore cù a linea convenzionale esistente, Oktay hà dettu: "Quandu YHT hè finitu, questu serà riduttu à duie ore. Una ora serà trà Yozgat è Sivas, una ora trà Yozgat è Ankara. Siccomu serà integratu cù altre linee da quì, l'integramu finu à Istanbul. Da avà, avemu finitu a nostra linea YHT di 213 chilometri. Spergu chì, quandu compie stu locu, acceleremu i nostri investimenti in questa zona, chì avemu principiatu da zero cum'è una linea supplementaria. hà fattu dichjarazioni.

Enfatizendu chì sò implicati in un altru travagliu in u 11u Pianu di Sviluppu sottu à u Ministeru di Trasportu è Ferroviari Statali, Oktay hà dettu; "Cerchemu di trasfurmà e linee cunvinziunali in linee di treni d'alta velocità cù caratteristiche, signalazioni è alcune aghjurnamenti tecnichi. Quandu succede, Turchia averà integratu è rinfurzatu a forte infrastruttura chì hà digià ottenuta in u trasportu di terra, aereu è maritime cum'è centri logistichi cù centri logistichi in parechje cità. A cuntribuzione di questu à l'ecunumia è l'investimenti serà assai più di ciò chì avemu pensatu. Spergu chì a Turchia dice chì stu periodu hè à a vigilia di una nova crescita. A listessa rampa cuntinueghja à u listessu ritmu in e Ferrovie Statali. Eru assai cuntenta di u travagliu. Eru assai cuntentu di ciò chì aghju vistu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*