Nisuna amnistia per i battelli chì contaminanu u mare in a baia di Antalya

Ùn ci hè pirdunu per quelli chì contaminanu u mare
Ùn ci hè pirdunu per quelli chì contaminanu u mare

E squadre di a Direzzione di a Branca di Salute Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Antalya anu impostu una multa di 35 mila 176 lire à duie navi chì sò state trovate chì causanu a contaminazione di u mare.

U Dipartimentu di Controlu di Prutezzione Ambientale di a Municipalità Metropolitana, a Direzzione di a Salute Ambientale, cuntinueghja i so ispezioni contr'à a contaminazione causata da i veiculi marittimi in a Baia di Antalya.

I CONTROLLI CONTINUATE CURTAMENTE
Duranti l'ispezioni realizati sottu a coordinazione di u Cumandante di a Guardia Costiera è u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale, hè statu determinatu chì dui veiculi marittimi attraccati in a Marina SETUR anu causatu a contaminazione marina. Una multa amministrativa di 35 mila 176 TL hè stata imposta à e navi da u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale.

LINEA AVVISU
I citadini chì sò sensibili à u prublema per chì u Mediterraniu ferma blu è i mari ùn sò micca contaminati ponu signalà e so lagnanze nantu à a contaminazione marina à u numeru di telefunu 249 52 00 di a Direzzione di a Salute Ambientale di a Municipalità Metropolitana. Mentre e squadre metropolitane valutanu currettamente e lagnanze nantu à a contaminazione di u mare, cuntinueghjanu à travaglià nantu à a prutezzione di a baia di Antalya contr'à a contaminazione di a terra è di u mare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*