Dà a Priorità in Malatya

dà priorità in malatya
dà priorità in malatya

Dopu à l'annunziu di u 2019 cum'è l'"Annu di u trafficu prioritariu per i pedoni" da u Ministeru di l'Interior, a Municipalità Metropolitana di Malatya cuntinueghja i so travaglii in u centru di a cità in i punti induve u trafficu di i veiculi hè intensu è davanti à e scole per creà una cuscenza di i pedoni. trafficu in i cunduttori.

In u scopu di u prugettu, a Municipalità Metropolitana hà realizatu travaglii di marcatura di terra in e zone di passaghju pedonale in i distretti di Akçadağ, Arguvan, Battalgazi, Kale, Yazıhan è Yeşilyurt.

In u scopu di l'opere, u Dipartimentu di i servizii di trasportu di a Municipalità Metropolitana, u distrittu di Akçadağ cù una figura pedonale à 42 punti è un attrazzu pedonale à 23 punti, una figura pedonale à 9 punti è un attrazzu pedonale à 5 punti in u distrittu Arguvan, un attraversu pedonale à 225 punti cù una figura pedonale à 117 punti in u distrittu di Battalgazi, in u distrittu di Kale, prima figura pedonale in 6 punti, attraversu pedonale in 1 puntu, figura pedonale prima in 20 punti è attraversu pedonale in 10 punti in u distrittu Yazıhan, è figura pedonale à 200 punti in u distrittu di Yeşilyurt cù 116 passaghji pedoni, facenduli più prominenti è visibili.

In u risultatu di l'opere realizate, l'arrangiamenti sò stati fatti in 502 zoni di passaghju pedonale cù a figura priurità pedonale à un totale di 272 punti.

I studii realizati da a Municipalità Metropolitana di Malatya per creà a cuscenza di i pedoni in i cunduttori di u trafficu cuntinueghjanu per tuttu l'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*