Una Strada di Bicicletta serà Custruita in Düzce Rimuovendu Rails Tram

duzce serà una cità amichevule per a bicicletta
duzce serà una cità amichevule per a bicicletta

A municipalità di Düzce hà fattu una dichjarazione annantu à u prughjettu preparatu per a strada di Istanbul. Cusì, u destinu di a strada, chì hè stata dumandata per un bellu pezzu, hè diventatu chjaru. In u scopu di u prugettu, un studiu serà realizatu per incuragisce l'usu di e biciclette invece di i veiculi in u centru di a cità.

Ministru di Scienza, Industria, Tecnulugia è Sindaco di Düzce Dr. Faruk Özlü hà messu in vigore misure di disciplina finanziaria u primu ghjornu ch'ellu hà pigliatu u postu è hà datu priorità à u regulamentu di u bilanciu. U sindaco Özlü, chì hà rimbursatu e maniche per parechji prughjetti chì hà mintuatu durante u periodu elettorale, hà premutu u buttone per a riurganizazione di Istanbul Street in u core di a cità. U sindaco Özlü, chì hà cunsultatu constantemente cù i cummercianti lucali, i citadini è i rapprisentanti di l'ONG, hà decisu d'arrangà gradualmente a strada induve i banche è i buttreghi di shopping sò situati in una cumminazione di trafficu di veiculi, bicicletta è pedoni, invece di pedestrianizing completamente.

In cunfurmità cù a decisione presa inseme à l'esperti di urbanisti, hè stata accettata chì a strada diritta in a direzzione Est-Ovest seria usata per parcheghju di veiculi in una sola fila, a strada media serà aduprata per u flussu di trafficu di i veiculi, è a strada sinistra. Serebbe custruitu cum'è una strada di bicicletta rimuovendu i rails di u tram in a direzzione Est-Ovest in a strada chì si estende da davanti à a Municipalità di Düzce à a Piazza Anıtpark. In u scopu di u prugettu, in quale misure seranu pigliate per assicurà u muvimentu còmode di i pedoni nantu à a strada, l'aumentu di l'incitazione à utilizà a bicicletta invece di l'usu di i veiculi in u centru di a cità hè trà i miri più impurtanti.

"A strada risponde à i bisogni di tutti i citadini"

Facendu una breve dichjarazione annantu à u sughjettu, u sindaco Özlü hà dettu: "Avemu principiatu i nostri investimenti per Düzce. Avemu evaluatu u prucessu chì avemu passatu in questu sensu per cunsultazioni è determinate a nostra disciplina finanziaria. Avà simu pronti per ogni investimentu. Istanbul Street hè unu di i ligami di vita di sta cità. Ci hè un trafficu seriu di veiculi è pedestri in a strada. Inoltre, a nostra cità hè assai adattata per a bicicletta. Cunsiderendu sti criterii, avemu decisu di fà un arrangiamentu graduali in a strada. Credu chì piaceremu à tutti cù sta iniziativa chì incuraghjerà l'usu di a bicicletta. "U nostru travagliu cumminciarà u più prestu pussibule, bona furtuna in anticipu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*