Medlog Logistics hà fattu u primu trenu in carica à u portu di DP World Yarımca

A logistica medlog hà fattu u primu carricu di trenu à u portu di Yarımca
A logistica medlog hà fattu u primu carricu di trenu à u portu di Yarımca

Marti 30 di lugliu, cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan, u primu trenu carricu d'esportazioni entra in u portu Kocaeli DP World Yarımca. A prima operazione di stu novu prughjettu, chì rinforza l'infrastruttura di trasportu di Turchia, hè stata realizata cù Medlog Logistics.

U primu serviziu di treni à a ferrovia, a custruzzione di quale hè stata finita in u Portu DP World Yarımca, hà fattu una cerimonia marti 30 di lugliu cù l'operazione Medlog Logistics. Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Presidente di l'Uffiziu di Investimenti di Presidenza è di l'Associazione Mondiale di Agenzie d'Investimentu, Arda Ermut, Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun, Direttore Generale di Trasportu TCDD Erol Arıkan, è ancu u guvernatore Kocaeli Hüseyin Aksoy, portu autorità è altri invitati anu assistitu à a ceremonia.

Cù a linea di junction custruita nantu à a linea ferroviaria principale Ankara - Istanbul è a linea ferroviaria in u portu, una cunnessione ferroviaria hè stata fatta in un portu privatu per a prima volta, è hè statu stabilitu un altru ponte cummerciale. Medlog Logistics, chì hè stata implicata in u prugettu da u primu stadiu, hà participatu à l'operazione di trasportu di a prima carica d'esportazione à u portu. Medlog Logistics, chì furnisce un serviziu porta à porta à i so clienti per mezu di trasportu stradale è ferroviariu cumminatu cù via marittima, spedirà più facilmente a carica à u Portu di Yarımca cù i so vagoni 255.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*