Certi Immobiliari in Haydarpaşa è Sirkeci Station Trasferiti à u Ministeru

Certi immubiliarii in Haydarpasa è Sirkeci Gari sò stati trasferiti à u Ministeru
Certi immubiliarii in Haydarpasa è Sirkeci Gari sò stati trasferiti à u Ministeru

Certi immubiliarii situati in Haydarpaşa è Sirkeci Stations, unu di i siti storichi è urbani di Istanbul, sò stati trasferiti à u Ministeru di a Cultura sottu u nome di "zona di attività di cultura-arte".

Hè statu decisu di trasferisce alcuni immubiliarii in a Stazione Haydarpaşa è a Stazione Sirkeci, chì sò stati chjusi in 2013 per via di u prughjettu di u trenu d'alta velocità, à u Ministeru di a Cultura.

In a lettera di dumanda mandata da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali, TCDD 1a Direzzione Regionale (Haydarpaşa) Direzzione di u Serviziu Immubiliare à a Direzzione di u Serviziu di Supportu, hè statu dichjaratu chì l'Edificiu di Magazzinu in a Stazione Sirkeci è l'area di fronte seranu affittati. cum'è "zona di attività di cultura-arte", è hè stata dumandata per esse evacuata.

SERÀ UNA ZONA DI ATTIVITÀ CULTURA-ARTE, EVOLVE
Più VeritàSicondu a nutizia di Rıfat Doğan da Turchia, e seguenti dichjarazioni sò state incluse in l'articulu: "L'Edificiu di Magazzinu in a Stazione Ferroviaria Sirkeci in Istanbul Fatih District, chì hè sottu à a pruprietà di a nostra Corporazione, è l'area davanti sò pianificate. per esse affittatu cum'è "Zona di Attività Cultura-Arte". Per quessa, aghju pigliatu e misure necessarie per evacuà urgentemente l'area aduprata da l'Unità di Sicurezza di Prutezzione in u Magazzinu Sirkeci, pigliendu e precauzioni necessarie per ùn disturbà a forza di travagliu è a sicurità ".

ALCUNI ARTIGI IN HAYDARPASA VENU TRASFERITI À U MINISTERIU DI CULTURA, ALCUNI SERÀ DISTRUTTI
Una decisione simile Kadıköy Cumpratu per l'immubiliarii in a Stazione Ferroviaria di Haydapaşa, chì hè una zona urbana è storica prutetta in u Distrittu İbrahimağa. Cunvintendu à a dumanda di a Direzzione di u Serviziu Immubiliare di a 1ª Direzzione Regionale di TCDD (Haydarpaşa), u Ministeru di a Cultura è Turismu Istanbul N ° 5 Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale hà decisu di trasferisce alcuni di l'immubiliari in u bloccu 240, parcella 16, di TCDD. , à u Ministeru di a Cultura. . U Cunsigliu hà decisu di utilizà i spazii aperti cum'è "Zona di l'Attività Artistica di Ghjuventù" è di demolisce l'edificazioni 41-50-51-82-103 è 118.

U PUNTU DI PROTEZIONE : ÙN CAUSA A SAPE
In a so decisione presa l'8 d'aostu, u Cunsigliu hà fattu e seguenti dichjarazioni: "U travagliu hè realizatu cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu è u Ministeru di i Trasporti per creà una Zona di Cultura è Arte in l'area indicata in u pianu di u situ annessu riguardanti l'area in i cunfini di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è u so Situ Urbanu è Storicu Circundante, in u scopu di u studiu, affirmannu chì a cundizione esistente di l'edifizii numerati 45-46-57, chì sò marcati altrimenti, serà cunservata, è dumandendu i permessi di demolizione di l'edifizii numerati 38-41-47-49-50-51-82-103-118, chì sò ancu marcati in rossu in u scopu di u studiu.Ancu a lettera datata è E. 1 di TCDD 258401a Regionale Direzzione Real Estate Service Department è i so appendici, u rapportu d'espertu di Istanbul No. 5 Direzzione di u Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale, datatu 8 August 2019, hè statu lettu è e fotografie di u schedariu di l'annessi sò state leghjite. In u risultatu di e negoziazioni;

4-2017-240-16-41-47-49-50, chì hè attaccata à u pacchettu 51 bloccu 82 in i cunfini di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è u so Situ Urbanu è Storicu Circundante, chì e cundizioni di custruzzione di u periodu di transizione sò state determinate cù a decisione. di u nostru bordu, chì hè sottu à a pruprietà di TCDD, u 103 di maghju di u 118. Hè statu decisu chì ùn ci saria micca obiezione in quantu à a lege numerata 2863 in a demolizione di l'edificazioni numerate 38, chì u travagliu serà realizatu sottu. a supervisione di u museu pertinente, è chì i membri di u nostru cumitatu anu da fà un esame di e strutture numerate 47-49-XNUMX ".

"U MINISTERIU HA INICIATU À ACCETTU U DOVERI"
Tugay Kartal di Haydarpaşa Solidarity hà dettu in una dichjarazione à Artı Gerçek: "Cercanu di ottene un pezzu di l'altru da Haydarpaşa è Sirkeci Station, attraversu u Ministeru di a Cultura in Istanbul, cum'è anu fattu in Ankara attraversu u Ministeru di a Salute. " Kartal hà paragunatu a decisione à a nomina di un trustee è hà dettu:

"Cù sta decisione, volenu donate prima à fundazioni attraversu u ministeru è dopu à a capitale. Quandu si vede a distribuzione di funzioni in u Ministeru di a Cultura, unu di elli hè AKP. Kadıköy Era candidatu à u merre. Se vi ricordate, prima di l'elezzioni, inseme cù u candidatu di u sindaco metropolitanu di l'AKP Istanbul Binali Yıldırım, anu avutu l'idea di dichjarà una altra parte di Haydarpaşa una zona di cultura è arte. Li avia scupertu à quellu tempu. Da un altru puntu di vista, u ministeru hà cuminciatu à agisce cum'è trustee senza nomina un trustee à Istanbul. Vulenu saccheghje Istanbul per mezu di i fiduciari ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*