Greva di i Ferroviari in Spagna

I travagliadori di e ferrovie in Spagna sò in greva
I travagliadori di e ferrovie in Spagna sò in greva

In Spagna, 700 servizii di treni in tuttu u paese sò stati annullati per via di a greva fatta à a chjama di a Cunfederazione Generale di l'Affari (CGT), à quale i travagliadori ferroviari sò affiliati.

I sindicati anu decisu di fà greva dopu chì e negoziazioni trà e ferrovie spagnole (RENFE) è a Cunfederazione Generale di l'Affari (CGT) ùn anu micca datu risultati. L'unione di a Cunfederazione Generale di l'Affari (CGT) vole risolve prublemi cum'è i tassi di bonus bassu, l'outsourcing è a mancanza di staff.

Hè statu annunziatu chì 12.00 di i servizii di trasporti, passageri, suburbani è treni d'alta velocità in u paese sò stati annullati dopu a decisione di u sindicatu di u travagliu di greva trà 16.00 è 20.00 è trà 24.00 è 700. Hè statu informatu chì 700 di i servizii di passageri, merci, suburbani è treni d'alta velocità sò stati annullati durante a greva, mentre chì i travagliadori di u sindicatu di a Cunfederazione Generale di l'Affari (CGT) anu lasciatu u so travagliu.

A greva di i travagliadori ferroviari, chì coincide cù a stagione di vacanze, hà lasciatu i citadini chì viaghjanu in grandi cità cum'è Madrid è Barcellona in una situazione difficiule. Garantendu u 50 per centu di serviziu minimu à i passageri, RENFE hà annunziatu chì ùn ci sarà micca tasse supplementari per i cambiamenti di u bigliettu è i rimborsi. U sindicatu di a Cunfederazione generale di l'imprese (CGT) serà ancu in greva u 14 è u 30 d'aostu è u 1 di settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*