L'IMM urganizerà "Atelier di trasportu di l'Isule" u 28 d'Aostu

ibb urganizerà un attellu di trasportu per l'isule in l'agostu
ibb urganizerà un attellu di trasportu per l'isule in l'agostu

IMM, presidente Ekrem İmamoğluUrganizerà u « Atelier di trasportu Adalar » per purtà suluzioni permanenti è sustinevuli à i prublemi di trasportu in l'Isule. I prublemi di e persone di l'Isule è i so visitori seranu discututi in l'attellu chì si terrà in Büyükada u 28 d'aostu.

L'attellu, induve i prublemi di trasportu in l'Isule seranu discututi è a carta di strada serà determinata, si terrà cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) è a Municipalità di Adalar. Tutte e parti interessate si scontranu per sviluppà suluzioni cumuni è arradicate à e dumande di l'Isule è di Istanbul. I cunduttori di carri, i residenti di l'Isule, l'urganisazioni non governamentali, l'associazioni animali, l'università, i capi d'opinioni è tutte l'altri istituzioni pertinenti sò stati invitati à l'attellu.

UNA CITTÀ ACCESSIBILE
I prublemi cronichi di Istanbul, chì hè una di e metropolis più impurtanti di u mondu cù a so struttura storica, culturale, ecunomica è strategica, cuminciaru à esse discututi unu per unu. In l'attellu chì si terrà in questu cuntestu, cuntrullà a pressione di l'urbanizazione contr'à a distruzzione di i valori naturali è culturali in ogni tipu di attività di pianificazione ligati à Istanbul è integrendu questi valori cù a vita d'oghje in u quadru di l'equilibriu di prutezzione è usu.
hè destinatu.

"WORKSHOP FERRY" SI SPOSTA
Un "Workshop Ferry" serà attribuitu per u trasportu di l'invitati à l'attellu chì si terrà in Büyükada Anatolian Club u 28 d'Aostu. I participanti puderanu ghjunghje à e sessioni, chì si feranu trà 10: 00-17: 00, da u "Workshop Ferry" chì partirà da i moli di Karaköy è Bostancı.

A MENTE COMUNE PORTARÀ SOLUZIONI
IMM Vice-Segretariu Generale per i Trasporti è l'Ambiente İbrahim Orhan Demir, u Sindaco di l'Isule Erdem Gül è u Governatore di Distrettu di l'Isule Mustafa Ayhan farà i discorsi di apertura. In e sessioni, chì saranu cum'è un travagliu di gruppu per portà suggerimenti di suluzione permanente, seranu esaminati sei temi: Trasportu publicu intraisulanu, Trasportu Pedestrian, Usu di Veiculu di Biciclette è Batterie, Diritti Animali è Ambiente, Sistemi di Logistica Isule, Inter-Isule. è Trasportu Terrestre Principale è Turismu è Recreation.Tutti i stakeholders si scontranu à a listessa tavula per prutege e ricchezze naturali è culturali di Turchia. U workshop, chì si terrà sottu a dirigenza di l'IMM è di a Municipalità di Adalar, serà participatu da u Governatore di u Distrettu di Adalar, u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Adalar, u Cumitatu di Vigilanza di i Diritti Animali, a Federazione di i Diritti Animali di Solidarietà, l'Associazione di Proteczione Animale, l'Associazione Ciclisti, a Fundazione Adakademi, Istanbul. Associu per a Preservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale di l'Isule è diversi operatori di trasportu è urganisazioni di a sucietà civile, urganisazioni cumunitarii participaranu.

I NOMI D'ESPERTI IN U CAMPO GESTIRERANU
E Sessioni di l'Atelier di Trasportu di l'Isule seranu moderate da accademichi è amministratori esperti in i so campi. prof. Dr. Haluk Real, Prof. Dr. Alper Unlu, Prof. Dr. Murat Aslan, City Lines General Manager Sinem Serhan Dedetaş, Prof. Dr. Durante e sessioni, induve Mehmet Ocakçı serà u moderatore, tutti l'aspetti di u trasportu di l'Isule seranu valutati.

FACE FAMOSE DI L'ISULE CONTRIBUIRÀ
Attaccà i so abitanti à sè stessu cù passione è incantendu i visitatori, l'Isule anu accoltu parechje figure famose in u passatu, da Nazım Hikmet à Halide Edip Adıvar è Ziya Gökalp. Oghje, parechji scrittori è artisti, in particulare Elif Şafak, Ediz Hun è Lale Mansur, preferanu campà in l'Isule. L'Attellu di Trasportu Isule, induve sò previsti i cuntributi di i capi d'opinioni chì vivenu in l'Isule è di a ghjente di l'Isule, finisce cù a sessione di chiusura dopu a dichjarazione finale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*