U persunale di u Garage Ayazağa di IETT cuntinueghja à travaglià

U persunale di u garage ayazaga di iett cuntinueghja à travaglià
U persunale di u garage ayazaga di iett cuntinueghja à travaglià

U persunale assignatu da a Direzzione Generale IETT in u scopu di l'acquistu di u serviziu di trasportu publicu in u garage Ayazağa continuarà à travaglià senza esse affettatu da u prucessu di offerta è cuntrattu.

A nutizia in certi ghjurnali oghje chì "i travagliadori sò stati massacrati in IETT" è chì "i cuntratti di i cunduttori 850 IETT seranu terminati da u 31 d'aostu" ùn riflettenu micca a verità.

A Direzzione Generale di l'IETT hà fattu offerte per l'acquistu di servizii di trasportu publicu in i garage Ayazağa è Kurtköy in 2018 per furnisce servizii di trasportu publicu più efficaci è efficaci in Istanbul.

L'offerta fatta include u mantenimentu è a riparazione di i veiculi, a so preparazione per u serviziu, è u so funziunamentu in cunfurmità cù u prugramma è nantu à e rotte determinate da l'amministrazione.

Ogni cuntrattu hè limitatu à una data da a lege. Questu ùn significa micca chì u persunale serà terminatu in ogni modu.

Per a prima volta, in maghju 2018, un serviziu di trasportu publicu hè statu acquistatu per 4 mesi in u garage Ayazağa, è dopu à a fine di u periodu di licitazione, un novu cuntrattu per una offerta di 12 mesi hè statu firmatu cù un altru cuntrattu. Nisun persunale impiegatu durante sta transizione hè statu licenziatu.

Siccomu u cuntrattu attuale di l'affari di l'acquistu di u serviziu di trasportu publicu in u garage Ayazağa scadrà à a fine d'aostu, a notificazione di a cumpagnia di l'imprenditore à u persunale di u travagliu hà creatu una falsa percepzione chì u travagliu finisce.

Per eliminà stu malintesi, a Direzzione Generale di l'IETT hà mandatu un missaghju à u persunale chì travaglia u 1 d'Aostu, dicendu: "Caru impiegatu, U prucessu d'acquistu di u serviziu di trasportu publicu in u garage in cui travagliate cuntinueghja, è a vostra attività continuarà senza esse affettata. da i prucessi di licitazione".

I diritti di u persunale di u travagliu sò ancu osservati in e specificazioni di l'offerta fatta in cunfurmità cù a legislazione di l'offerta publica. Dopu à a fine di i periodi di u cuntrattu di e cumpagnie, u trasferimentu di u persunale esistente serà furnitu à l'imprese chì intraprendenu u prossimu travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*