Bulent Ecevit Junction Proceding Lisu

bulent ecevit junction procede liscia
bulent ecevit junction procede liscia

A custruzzione di e strade di cunnessu laterale avanza senza fine in l'opere di Salihli Bülent Ecevit Bridge Junction, chì hè stata purtata à a vita in u distrittu di Salihli cun un investimentu di 63 milioni di lire da a Municipalità Metropolitana di Manisa è a so prima tappa serve. Inspeccionendu l'opere in situ, u Capu di u Dipartimentu di Custruzzione è Riparazione di Strada di a Municipalità Metropolitana di Manisa, Kurtuluş Kuruçay, hà enfatizatu chì, cù a fine di e strade di cunnessione laterale, a strada chjamata "strada di a morte" in u distrittu serà cumpletamente storia.

I travaglii nantu à e strade di cunnessione laterale di Bülent Ecevit Köprülü Junction, chì sò stati implementati da a municipalità metropolitana di Manisa in u distrittu di Salihli, avanzanu senza scontri. U Capu di u Dipartimentu di Custruzzione è Riparazione di Strada di a Municipalità Metropolitana di Manisa Kurtuluş Kuruçay, inseme cù u Manager di Branch Structures Art Serdinç Bulut è u Direttore di Branch Affairs Salihli Muhtarlık, Orçun Abalı, anu esaminatu u puntu ghjuntu in l'opere à a junction. Kuruçay hà dichjaratu chì da e strade di cunnessione laterale di a junction, circa 4 chilometri di strada è 2 junctions à livellu da e strade di cunnessione laterale di l'intersezzione à a direzzione di İzmir è Ankara, i travaglii di curbatura sò iniziati è a custruzzione cuntinueghja rapidamente, è chì dopu à stu travagliu, u travagliu di l'asfaltatu serà finitu è ​​u travagliu serà finitu.

"U modu di a morte serà a storia"

Indicà chì a sicurezza di u trafficu vene à u primu pianu cù u prugettu implementatu sottu a dirigenza di u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Cengiz Ergün in a regione chjamata "strada di a morte" in Salihli, Kuruçay hà dettu: "I nostri travaglii nantu à e strade di cunnessione laterale cuntinueghjanu senza prublemi. I nostri squadre travaglianu devotamente è intensamente per compie u travagliu u più prestu pussibule. Cù a fine di sti travaglii, stu incubiu, chjamatu "via di a morte" da i nostri cuncittadini di Salihli, serà a storia. Travagliemu per a pace è u benessiri di i nostri citadini sottu a guida di u nostru presidente Cengiz Ergün.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*