Discussione di u Pianu di Trasportu İzmir 2030

Discussione di u Pianu di Trasportu İzmir 2030

Discussione di u Pianu di Trasportu İzmir 2030

A Municipalità Metropolitana di İzmir hà spartutu u Pianu di Trasportu 2030 di İzmir cù i rapprisentanti di e municipalità di distrettu è l'urganisazioni non governamentali pertinenti. I prughjetti di trasportu publicu, pedestrianizazione è bicicletta da esse realizatu in i primi cinque anni formanu u focu di e discussioni.

E pratiche da esse implementate in i primi cinque anni di u Pianu di Trasportu 2030, creatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, sò state spartute cù i sindaci di u distrittu è l'urganisazioni non governamentali pertinenti. I prughjetti di trasportu publicu, di pedestrianizazione è di bicicletta sò ghjunti à a prima volta in a riunione, chì hè stata tenuta in l'edificiu storicu di l'ascensore sottu a gestione di u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Eser Atak, è l'opinioni di i rapprisentanti di a sucità civile sò stati presi.

I prughjetti di trasportu micca motorizatu attiranu l'attenzione

In u Pianu di Trasportu 2030, in particulare i movimenti di trasportu micca motorizatu attiranu l'attenzione. In u pianu, chì hè stata arricchita cù novi camini di bicicletta è spazii pedestriali, sò stati previsti 15 chilometri di zona pedonale, è sò stati determinati 215 chilometri di strade priurità per i pedoni. Determinendu e strade induve u limitu di velocità di 30 chilometri serà applicatu, Konak, KarşıyakaI zoni priurità di i pedoni sò stati selezziunati in Buca, Bornova è Balçova.

Una parte significativa di a strada ciclistica di 2030 chilometri destinata à u 784 serà implementata in i primi cinque anni. U 42 per centu di a pupulazione hà da pudè usà i camini di bicicletta. Bayraklı- Una pista ciclabile ininterrotta trà Alsancak serà implementata cù l'aiutu di un ponte di bicicletta. I novi parchi di bicicletta sò previsti per esse custruitu in 741 punti. 35 stazioni BISIM esistenti seranu aumentate à 85 à a fine di i primi cinque anni, è à 2030 da u 168. A flotta di BISIM di 500 biciclette ghjunghjerà à 5 in i primi 1250 anni, è dopu à 2500. U numaru di parcheghji di biciclette in i parcheghji aumenterà ancu da 215 à 1000.

U trasportu ferroviariu hè aumentatu 2,5 volte

In u scopu di u Pianu Maestru di Trasportu, hè previstu di aumentà l'attuale 177,7 chilometri di linea di u sistema ferroviariu à 465 chilometri. Cù a linea di u sistema di ferrovia, chì serà aumentata più di 2,5 volte, serà ghjunta una capacità di passageru di 4 milioni ogni ghjornu. Cù l'investimenti fatti, l'accessibilità di a cità à i sistemi ferroviari aumenterà da u 42 per centu à u 72 per centu. A linea Narlıdere, chì hè in costruzione, Tram Çiğli-AOSB-Katip Çelebi, Metro Buca-Üçyol sò trà l'investimenti previsti per esse cumpletati in i primi 5 anni.

A parte di u trasportu marittimu hè in crescita

In cunfurmità cù l'identità di a cità portu di İzmir, un novu molo hè previstu di esse custruitu in Mavişehir per a prima volta in u trasportu marittimu. I voli domestici è internaziunali seranu fatti da stu molo. Cù l'arrivu di dui novi battelli di vittura, u numeru di battelli di vittura aumenterà. Mansion, KarşıyakaSicondu u novu pianu di zonificazione, l'infrastrutture operative relative à a mudernizazione di i moli Bostanlı, u so mantenimentu, a custruzzione di a stazione di docking è l'usu di u Rifugiu per i Pescatori Bostanlı seranu rinfurzati.

Riduzzione di 18 per centu in l'emissioni di carbone

Cunsiderendu i beneficii à mediu è longu andà di u pianu in u quadru di tutti l'ugettivi, hè prevista una riduzione di 4 per centu di l'usu di i veiculi privati. L'usu di u sistema ferroviariu hè ancu previstu di duppià. In u quadru di u pianu, hè destinatu à riduce l'emissioni di diossidu di carbonu di 2030 per centu, chì provoca a crisa climatica in l'ora di punta di a matina, in 18.

Cù u Pianu di Trasportu Izmir, hè destinatu à riduce a dipendenza da l'automobile, à sustene u trasportu in bicicletta è pedonale, à incuragisce u trasportu micca motorizatu, à implementà un sistema focalizatu in u trasportu publicu è à piglià in contu l'effetti ambientali. Un sforzu hè fattu per creà un pianu participativu è trasparente chì mira à a salute è a sicurità publica, sustene u sviluppu ecunomicu è cura di i gruppi svantaggiati.

Quale hà assistitu à a riunione ?

U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Eser Atak, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu Mert Yaygel è u Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari Mehmet Ergenekon anu ospitatu a riunione in Narlıdere, Buca, Gaziemir, Bayraklı, Balçova, Çiğli, Karabağlar, Konak, Bornova, Karşıyaka è i vicepresidenti di a municipalità di Güzelbahçe, a Camera di i Pianificatori di Città, a Camera di l'Ingegneri Geologichi, a Camera di l'Ingegneri Ambientali, a Camera di l'Ingegneri Civili è i capi di filiale di İzmir di a Camera di l'Architecti, l'Associazione Pedestriana, BİSUDER, Boğaziçi Proje A.Ş. è Traffic Radio.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*