İzmir hè diventata a Pruvincia cù i Cunduttori di Veiculi Ferroviari più Femminili!

Izmir hà a più femine di i cunduttori di veiculi ferroviari
Izmir hà a più femine di i cunduttori di veiculi ferroviari

İzmir Metro A.Ş., chì hà participatu à u Prughjettu Mahir Eller realizatu in l'Unione Europea è hà u dirittu di riceve un certificatu di qualificazione prufessiunale. I certificati sò stati presentati à l'impiegati in una ceremonia tenuta à EBSO. A cerimonia hè stata marcata da e donne di u metro è di u tram di İzmir.

I certificati di qualificazione prufessiunale sò stati dati à l'impiegati chì anu participatu à u "Prughjettu Mahir Eller" realizatu in cuuperazione cù l'Unione di Camere è Scambi di Commodity di Turchia, cù una ceremonia. In u scopu di u prugettu, İzmir Metro A.Ş., chì hà riesciutu à esse a prima istituzione chì u so persunale hè statu certificatu in i gruppi occupazionali di "Urban Rail Systems Catenary Maintenance Staff" è "Urban Rail Systems Traffic Controller". Hè ancu ottinutu u titulu di esse l'istituzione cù u più altu numeru di persunale di cunduttore femminile in u scopu di u prugettu. Izmir Metro A.S. U persunale di 69 da i trè gruppi di occupazione in u so corpu hè statu ancu attribuitu u certificatu di qualificazione prufessiunale. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà assistitu à a cerimonia tenuta in a Camera di Industria di a Regione Egea (EBSO) in İzmir. Tunç Soyer, u guvernatore di Izmir Erol Ayyıldız, presidente di l'Unione di Camere è Scambi di Merceria di Turchia (TOBB) Rifat Hisarcıklıoğlu hà assistitu.

un gran onore
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà fattu un discorsu à a ceremonia di presentazione di u documentu Tunç Soyerhà signalatu chì 20 di i 14 cunduttori di treni chì anu successu in u risultatu di l'esami eranu donne. U sindaco Soyer hà dettu: "Questu hè un grande onore sia per u nostru Izmir sia per a nostra municipalità. Perchè, cù stu prughjettu, İzmir hè diventatu a pruvincia cù u più altu numeru di cunduttori di treni femminili certificati in Turchia. Quandu avemu partitu, avemu usatu u mottu "Madre Municipalità" è hà dettu chì tuccaremu ogni locu in İzmir, da i so quartieri à e so strade, da a so campagna à i so campi, cù a cumpassione di a mamma. Avemu dichjaratu chì basaremu tuttu u nostru travagliu nantu à l'ugualità di genere. In questu rispettu, hè un grande onore per noi di vede u successu di i cunduttori di treni femminili è u fattu chì İzmir hè torna una cità di punta in questu sensu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*