A ghjente di Izmir hà prumessu di luttà per i Monti Ida davanti à u cavallu di Troia

U populu di Izmir hà prumessu di luttà per i Monti Kaz davanti à u cavallu di Troia.
U populu di Izmir hà prumessu di luttà per i Monti Kaz davanti à u cavallu di Troia.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà sustinutu u "Water and Conscience Watch" contr'à u massacru di a natura in i Monti Kaz Tunç Soyer"Ci chjameremu l'associazioni di l'avucati in tutte e cità maiò per cuntribuisce à a lotta", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerandò à Çanakkale, chì era nantu à l'agenda per l'attività di esplorazione d'oru. Scontru cù i citadini di a regione per sustene a "Veglia di l'Acqua è a Cuscenza" contr'à a minera d'oru, chì dura dapoi 16 ghjorni. Tunç Soyer, esaminò l'ultima situazione di u situ di a miniera. Benvenutu da u sindaco di Çanakkale, Ülgür Gökhan, Tunç Soyer Dopu avè ricivutu infurmazioni nantu à a distruzzione in a regione, hà dettu: "Ùn possu micca pensà à un omu chì ùn si dispiace per ellu stessu dopu avè vistu stu locu. Hè una pittura veramente pesante. Ci vole à difende fermamente a ghjustizia è u dirittu di a natura in u campu di u dirittu cum'è a lotta in u campu. Cum'è merri metropolitani, ci vole à pruvà à mubilizà tutti l'avucati. Mi scontru cù l'avucati durante a settimana è l'invitaraghju à difende più forte a lege. Ùn pudemu micca stà à sta grande distruzzione. Questu hè qualcosa chì cuncerna tutta l'umanità oltre ogni tipu di pulitica ".

chjamate muntagne d'oca da tunc soyer
chjamate muntagne d'oca da tunc soyer

ùn site mai solu
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì à a fine di tuttu stu prucessu, turnaranu u situ mineru in un verdu novu, disse: "Ùn site mai solu. Quantu pudemu, lutteremu finu à a fine contr'à i bugie è u saccheghju. U mo core è l'anima vi susteneranu finu à a fine ", disse. U presidente Soyer è Ülgür Gökhan sustenevanu a lotta cù i saplings chì anu piantatu in u situ di a miniera.

A nostra voce ghjunghjerà à u Canada
Incontru cù l'attivisti di a natura in l'area di guardia dopu l'ispezione in u situ di a miniera, u sindaco Soyer hà dettu: "Dopu à vede sta pittura, u core si rompe è u core dulore. Oghje ci hè un grande spiritu di resistenza contru à stu saccheghju. Stu putere hè un putere chì riunisce a ghjente oltre ogni tipu di diffarenza pulitica.

Felicitate à tutti quelli chì anu participatu à questu è u sustegnu è u nostru presidente Ülgür. Duvemu sia ingrandà sta resistenza è rinfurzà legalmente. Sapemu chì avemu a ragiò, ma ancu alzaremu a nostra voce forte. Ddu sonu ghjunghjerà à u Canada, à e vini chì li alimentanu. Inseme seremu più forti ", disse.

Presidente Tunç Soyer, per un pezzu cù l'attivisti ambientali in u camping sohbet e beie tè. U sindaco di Çanakkale Ülgür Gökhan hà infurmatu u sindaco Soyer nantu à tutte l'attività minera in Çanakkale.

Scontru cù u gruppu da Izmir
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è u sindaco di Çanakkale, Ülgür Gökhan, hà scontru dopu cù i sindaci chì venenu da İzmir per sustene l'azzione in u centru di a cità di Çanakkale. U gruppu, chì include u presidente provinciale di CHP İzmir, Deniz Yücel, è i membri di i rami di ghjuventù di u partitu, hà prumessu di luttà per i Monti Kaz davanti à u cavallu di Troia.

chjamate muntagne d'oca da tunc soyer
chjamate muntagne d'oca da tunc soyer

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*