Şenbay Ritirata da a Custruzzione di Metro di l'Aeroportu di Istanbul

L'aeroportu di Senbay Istanbul si ritirò da a custruzzione di u metro
L'aeroportu di Senbay Istanbul si ritirò da a custruzzione di u metro

Unu di i partenarii di a custruzzione di u metro di Gayrettepe-New Airport, chì furnisce u trasportu à l'aeroportu di Istanbul da u centru di a cità, a cumpagnia di Bayburt Group Şenbay Madencilik si ritirò da u prugettu. L'azzioni di Şenbay sò state compru da Kolin, Cengiz è Kalyon. Quandu a custruzzione di a linea hà iniziatu in u 2017, a data di cumpiimentu hè stata annunziata cum'è 2017, dopu a fine di u 2018, dopu u 2019, è infine u 2020, ma à l'oghje, u 40 per centu di u travagliu hè statu finitu.

Gayrettepe-New Airport, chì furnisce u trasportu à l'aeroportu d'Istanbul da u centru di a cità, è New Airport-Halkalı I travaglii di custruzzione di e linee avanzanu assai tardi. Risultava chì Şenbay Madencilik, a cumpagnia di u Gruppu Bayburt, di i dui partenarii chì anu fattu a linea Gayrettepe-New Airport, si ritirò da u prugettu.

Sözcü Çiğdem Toker da u ghjurnale "Chì si passa in i metro di l'aeroportu?" In u so articulu intitulatu, "Chì si passa in i prughjetti di u metro chì avemu bisognu per ghjunghje à u più grande prughjettu naziunale chì tutti aspittemu d'admirà?" ella dumandò.

di Toker SözcüL'articulu publicatu in .Halkalı.

A custruzzione di e duie linee hè assai daretu à i calendari di cumpiimentu annunziatu inizialmente.

Vi informeraghju di un sviluppu impurtante in a custruzzione di l'Aeroportu di Gayrettepe-New, chì hè stata offerta da u Ministeru di i Trasporti à u partenariatu Kolin / Şenbay cù un costu di circa 1 miliardi d'euros trè anni fà.

A cumpagnia di u Gruppu Bayburt Şenbay Madencilik, chì era unu di i dui partenarii chì anu intrapresu u metro in l'offerta invitata fatta in cunfurmità cù l'Articulu 21/b di a Legge di l'Acquistu Publicu, si ritirò da u prugettu.

Trè cumpagnie anu pigliatu l'azzioni di Şenbay Madencilik, chì ùn vi maravigliate d'amparà: Unu hè u so cumpagnu, Kolin, cù quale hà intrutu in l'offerta, è l'altri dui sò Cengiz è Kalyon.

Sicondu i registri di l'Autorità di Acquistu Publicu, u statutu di custruzzione di u metro di Gayrettepe-New Airport hè u seguente:

MANCÀ MITA FINITA

- Tassa di realizazione finu à a data di trasferimentu: 40.63 per centu

-U tassu da esse realizatu dopu à a data di trasferimentu hè 59.37 per centu

Hè ancu pussibule di "leghje" cusì: In u metro di Gayrettepe-New Airport, chì hè stata offerta per un metudu d'invitu à a fine di 2016, a custruzzione di quale hè stata cuminciata in 2017, prima annunziata per esse cumpletata à a fine di 2018. , dopu posposta à a fine di u 2019 è infine à l'iniziu di u 2020, a custruzzione di u metro di Gayrettepe-New Airport ùn hè micca stata ghjunta à a mità di strada finu à avà.

Se crede chì u Ministru di i Trasporti, u 60 per centu restante di u metro di l'aeroportu hà da esse cumpletu in quattru mesi è mezu.

Siccomu Gayrettepe-New Airport cù u numeru di iscrizzione di l'offerta 2016 /504725 hè stata offerta per Euro è u cuntrattu hè statu firmatu à a fine di 2016, a dimensione di l'offerta hè stata annunziata cum'è 1 miliardi TL, postu chì 3.5 Euro era 3.5 TL. Euro oghje hè 6.3 TL.

-New Airport, chì hè l'altra linea di u metro di l'aeroportu-Halkalıhè statu firmatu cù Özgün Yapı-Kolin İnşaat, un'altra cumpagnia di u Gruppu Bayburt, in marzu 2018. A dimensione di u cuntrattu era 4 billion 294 million 713 mila TL. (Secunnu i tassi di scambiu di quellu ghjornu, un Euro hè 4.8 TL.)

TURNA NEW TO THE STESS TRIO

A stu puntu, vi ricurdaraghju un sviluppu chjappu chì avemu annunziatu à u publicu in sta colonna uni pochi di mesi fà.

Un partenariatu ordinariu hè statu stabilitu pocu dopu chì u Ministeru di i Trasporti hà firmatu un cuntrattu cù Özgün Yapı-Kolin İnşaat. L'obiettivu di stu partenariatu stabilitu da Cengiz, Kalyon è Kolin hè di registrà u Novu Aeroportu-Halkalı Hè statu annunziatu cum'è a realizazione di 80 per centu di u metro.

In altri palori, Kolin, chì hà intrutu in l'offerta cù a cumpagnia di u Gruppu Bayburt, prestu hà stabilitu una cumpagnia per fà u 80 per centu di u travagliu cù i so dui ex partenarii (à l'aeroportu).

Hè interessante chì sta volta, Şenbay, a cumpagnia di u gruppu Bayburt in Gayrettepe-New Airport, a prima linea di a linea di metro di 70 km, trasferisce e so azzioni à u listessu trio.

Şenbay Madencilik è Özgün Yapı, tramindui sò cumpagnie di u Gruppu Bayburt, esistevanu à l'iniziu di dui ambiziosi prughjetti di metro è dopu anu cedutu cù metudi diffirenti.

U costu di u metro di Gayrettepe-New Airport hè di 6.3 miliardi di TL cù e cifre d'oghje. Novu aeroportu -Halkalı L'ammontu di u cuntrattu di metro hè di 2018 miliardi di TL cù i figuri di l'oghje (in cunsiderà u tassu di scambiu di l'euro in marzu 5.6). In altri palori, cù i figuri d'oghje, si parla di dui metro è dui tenders cù una dimensione di almenu 12 miliardi TL.

Chì succede in i prughjetti di u metro chì avemu bisognu per ghjunghje à u più grande prughjettu naziunale chì tutti avemu da ammirazione ?

Quelli chì aprenu un aeroportu senza metro è chjamanu ogni critica "smear" duveranu spiegà questi trasferimenti è cambiamenti di capitale in i dui prughjetti basi di metro cù una dimensione tutale di 12 miliardi TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*