L'ispettori di Ankara EGO inspeccionanu i veiculi di trasportu publicu nantu à u campu

L'ispettori di Ankara EGO inspeccionanu i veiculi di trasportu publicu nantu à u campu
L'ispettori di Ankara EGO inspeccionanu i veiculi di trasportu publicu nantu à u campu

A Direzzione Generale EGO, chì risponde à una grande parte di i bisogni di u trasportu publicu di a capitale, hà aumentatu a freccia di l'ispezioni in u campu per i veiculi è i cunduttori di i veiculi per aumentà a qualità di i servizii di trasportu publicu priorisendu a satisfaczione di i citadini.

In più di l'ufficiali chì realizanu inspezioni nantu à i veiculi di trasportu publicu ogni ghjornu, l'ispettori EGO sò stati ancu inclusi in queste ispezioni cù una nova applicazione.

CARTE SPECIALE DI AUDIT

U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà dichjaratu chì una carta d'ispezione speciale hè stata emessa per questu scopu per l'ispettori di l'istituzioni chì utilizanu veiculi di trasportu publicu, è hà datu e seguenti informazioni:

"I nostri ispettori EGO segnalanu immediatamente ogni malfunzionamentu chì rilevanu in i veiculi à l'unità pertinente è assicuranu chì i prublemi sò risolti in pocu tempu. Avemu a capacità di trasportà più di 1 milione 200 mila passageri ogni ghjornu. A nostra Direzzione Generale EGO hà un rolu di implementazione è di vigilanza in u trasportu publicu urbanu. Aumentemu l'ispezioni cross-site per furnisce servizii di trasportu publicu veloci, sicuri, di qualità è qualificati ".

AUDIT ALTU LIVELLU IN TRANSPORT PUBLIC

U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà dichjaratu chì anu aumentatu l'ispezioni di i sistemi di autobus EGO, ANKARAY, Metro è Cable Car, è ancu di l'autobus publichi privati ​​​​è di i veiculi di trasportu publicu privatu, è hà dettu: "Per a ghjente di Ankara viaghjà in pace è a sicurità, sia i malfunzionamenti in i veiculi, u rispettu di i cunduttori cù e regule di trafficu è a so attitudine versu i passageri, è u so cumpurtamentu hè vigilatu da i nostri ispettori. Unu di i nostri inspectori pò cullà nantu à u veiculu di trasportu publicu in quale site da ogni fermata in ogni mumentu.

Dichjarà chì anu u scopu di aumentà u livellu di soddisfazione aumentendu i standard di qualità, Alkaş hà dettu: "Avemu aumentatu l'ispezioni in u campu in tutti i veiculi di trasportu publicu cum'è istituzione, in u quadru di e publicazioni di e social media è di e richieste di i passageri. . Quandu l'ispettori EGO entranu in i veiculi di trasportu publicu, i nostri cunduttori è i citadini ponu sente u sonu d'avvisu di l'ispezione ".

SERÀ ANCHE AUDITORI ONORARI

Spieghendu chì pensanu à elettu ispettori onorari trà i citadini in u prossimu periodu, fora di l'ispettori interni è l'ispettori di l'EGO, Alkaş hà sottolineatu chì permetteranu à i citadini di a Capitale di fà ispezioni onorifice nantu à i veiculi di trasportu publicu.

U Direttore Generale EGO Nihat Alkaş hà dichjaratu chì durante l'ispezioni in u campu di l'ispettori;

  • U rispettu di e regule di trafficu,
  • S'ellu si adatta à a strada o micca,
  • A cura ch'ellu dà à i so vestiti,
  • Sia chì vi fermate à e fermate o micca,
  • Cumportamenti è attitudini versu i passageri
  • Pulizia interna è esterna di i veiculi,
  • Sia chì i sistemi elettronici in i veiculi funzionanu o micca,
  • Sia chì e rampe sò aduprate per i citadini disabili

Ellu disse chì hà fattu inspezioni in parechji spazii.

I PRINCIPALS SON SATISFATTI DI L'ISPECZIONI

I passageri chì viaghjanu utilizendu veiculi di trasportu publicu in u corpu di l'EGO in u trasportu urbanu, nutendu chì l'ispezioni di l'ispettore realizate per i cunduttori è i malfunzionamenti di i veiculi anu aumentatu ancu a qualità di u serviziu, sparte i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

-Hüseyin Ünlü hà dettu: "Cumu l'ispezioni diventanu più frequenti, l'errore di i vostri amichi di u chauffeur seranu curretti è metteranu in ordine i so movimenti. I citadini seranu soddisfatti. Sottu da ogni tipu di pratiche chì sò in l'interessu di a nazione. Semu soddisfatti di l'attività finu à avà. Spergu chì ci saranu ancu più opere di successu ".

-Nevin Belen, "Hè assai bellu chì i cunduttori sò supervisati. I nostri amici capitani sò assai gentili, assai educati. Stanu calmi quandu ci hè un prublema, ma ci face sempre sentu megliu per avè cuntrolli ".

-Hasan Keleş: "Ci sentimu ancu più sicuri quandu vedemu l'aumentu di l'ispezioni. Semu felici di vede chì i nostri amici chauffeur sò più attenti ".

-Kutsi Güler: "Semu cuntenti cù i piloti EGO. Sò digià stannu à e so tappe, trattanu i citadini gentilmente. Di sicuru, esse vigilatu hè ancu piacevule, ci face senti più sicuri ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*