Campionatu di Turchia Mountain Bike Mozzafiato

U campionatu di mountain bike di Turchia hà toltu u fiatu
U campionatu di mountain bike di Turchia hà toltu u fiatu

U presidente Yüce, chì hà participatu à u Campionatu Sakarya-Turkey MTB in Sunflower Cycling Valley, una di e strutture di bicicletta più muderne in Turchia, hà dettu: "Ospiteremu u Campionatu Mundiale di Mountain Bike 2020, chì serà mostratu in u mondu. Cuntinuemu seriamente i nostri sforzi per accoglie u torneu internaziunale, chì si svolgerà in settembre 2020 sottu l'auspice di u nostru presidente, in u megliu modu pussibule.

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, hà participatu à u Campionatu MTB Sakarya-Turkey in u Valle di Ciclismo di Girasole, una di e strutture più moderne di bicicletta in Turchia, purtata à Sakarya da a Municipalità Metropolitana. I citadini anu dimustratu un grande interessu in i razzi chì si sò tenuti u 3-4 d'aostu. 3 atleti anu participatu à a corsa di u sabbatu 40 d'aostu 4 atleti in a corsa di dumenica 411 d'aostu 451 atleti in generale. Ci era 2 tippi diffirenti cum'è guida off-road è corsa di eliminazione. 6 categurie diverse sò state urganizate per l'omi è 3 categurie diverse per e donne. Sakarya SALCANO U ghjucatore di a squadra Halil İbrahim Doğan hè vinutu primu in U-23 è secondu in Classificazione Generale. Onur Balkan, invece, hà piazzatu terzu in a categuria maschile senior. In più di u sindaco Yüce, u guvernatore Ahmet Hamdi Nayir, u vicepresidentu di a Federazione Turca di Ciclismo İrfan Çelik, u sindaco di Erenler Fevzi Kılıç, u sindaco di Söğütlü Koray Oktay Özten, u sindaco di Geyve Murat Kaya, u vice rettore SUBÜ Prof. Dr. Sinan Serdar Özkan, Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport Arif Özsoy hà assistitu. À a fine di u prugramma, u presidente Yüce è u guvernatore Nayir anu consegnatu e so biciclette à i citadini 12 chì anu vintu a lotteria.

Per tutti da 7 à 70
Parlendu à u prugramma, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Semu felici di accoglie un altru campionatu in u nostru Sakarya, chì face passi sempre più impurtanti per diventà una cità di bicicletta. Sperimentaremu l'eccitazione di u Campionatu Turchia-Sakarya MTB inseme in a nostra cità, induve una tappa di u Tour Ciclista Presidenziale hè stata recentemente iniziata. Soprattuttu, a bicicletta hè assai impurtante in quantu à l'ambiente è a salute, è hè un veiculu chì pò esse usatu da tutti i persone da 7 à 70 anni. Per questu scopu, facemu u nostru megliu per tutti i nostri citadini per prufittà di st'attività sportiva è per aumentà e nostre piste ciclabili in a nostra Cità Amica di a Bicicletta. Di sicuru, a bicicletta hè ancu un strumentu utile in quantu à a realizazione di attività sportive in diverse categurie ".

Presentaremu a nostra cità à u mondu sanu
U presidente Yüce hà dettu: "L'annu prossimu, ospiteremu u Campionatu Mundiale di Mountain Bike 2020, chì purterà Sakarya à u mondu. Cuntinuemu seriamente i nostri sforzi per accoglie u torneu internaziunale chì avarà da fà in settembre 2020 sottu l'auspici di u nostru Onorevole Presidente. Speremu, avemu da presentà a nostra cità è u nostru paese à u mondu sanu in u megliu modu pussibule. Cum'è a Municipalità Metropolitana, continueremu à piglià i passi necessarii per sparghje è arradicà in a cultura ciclistica. In sta occasione, augura successu à tutte e squadre è atleti chì participanu à e corse ; eccitazione è cumpetizione sò à un altu livellu; Ma à a fine, vogliu un campionatu induve l'amicizia vince ", disse.

U ciclismu hè unu di i nostri valori di marca
U guvernatore Ahmet Hamdi Nayir hà dettu: "Oghje, ci godemu l'unione in un prublema impurtante cum'è u sport in questa bella zona. Ùn ci hè dubbitu chì unu di i valori di a marca di a nostra bella Sakarya hè u sport. Sta zona, chì face dinù a nostra cità sfarente in u sportu, hè una fonte di orgogliu è una benedizzione per a nostra cità per u ciclistu. Ùn ci hè dubbitu chì i sforzi fatti in sti lochi guadagnanu valore in i campiunati chì si feranu quì cù i so atleti è i so cuncorsi. U sport hè necessariu per ogni individuu, è hè in l'agenda di u guvernu cintrali è di i guverni lucali, è trova u so postu cù i campi da urganizà, i corsi da dà è l'incentivi in ​​stu campu. Vogliu ringrazià a nostra Organisazione di Ghjuventù è Sportu è tutti i nostri amici cunnessi, in particulare a nostra Federazione è a Municipalità Metropolitana, chì anu cuntribuitu à stu campionatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*