U portu di Mersin batte i record!

U portu di Mersin batte i record
U portu di Mersin batte i record

L'operatore MIP di u Portu di Mersin hà battu un novu record cù u so funziunamentu di nave cù movimenti di container 178 per ora.

MIP, a cumpagnia operativa in u portu di Mersin, chì hà ottenutu un grande successu in 2018 è classificatu prima in quantu à u voluminu di transazzione di cuntainer, ùn pò micca abbastanza di u record.

Mersin International Port Management (MIP) A.Ş. hà battu un novu record cù a so operazione di nave, cù a so capacità operativa è a squadra sperimentata di 178 movimenti di container per ora. A cumpagnia, chì hà sparte u so successu cù u publicu nantu à e social media, hè stata guasi felicitata.

CLASSE SECONDA MANIPULAZIONE DI CONTENITORI!
Mentre era operatu da a Direzzione Generale di TCDD, l'11 di Maghju di u 2007, u Portu di Mersin hè statu privatizatu in u primu locu trà i porti TCDD cù u metudu di "Trasferimentu di Diritti Operativi" per 36 anni è operatu da MIP per un periodu di 12 anni. . aumentatu da 12 per centu.

Merin Port, chì era in u 6u rangu l'annu passatu trà l'autorità portuali in Turchia cù a quantità di carica trattata, hà risuscitatu à u 2019u rangu in 5, è a quantità di cuntenituri trattati in i mesi 5 di l'annu; aumentatu da 13 per centu paragunatu à l'annu precedente, à 764 mila 922 TEU.

U trafficu di carica, chì hà aumentatu più veloce di u scaricamentu, hà cuntribuitu à l'aumentu. In u periodu di ghjennaghju-maghju di u 2018, u portu di Mersin hà mantinutu u so secondu postu trà i porti di cuntenituri in Turchia in 2, secondu a quantità di cuntenituri trattati. (Mersinhaberci)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*