Messaghju Eid-al-Adha da u Ministru di i Trasporti, Turhan

U messagiu Eid di u Ministru Turhan
U messagiu Eid di u Ministru Turhan

Cum'è una nazione, rializemu un'altra festa induve e persone risentite facenu a pace, u risentimentu finisci, è a ghjente si riuniscenu cù i so amati. In questa occasione, felicitemu l'Eid-al-Adha cù i mo auguri più sinceri è vogliu cunduce à a pace, a tranquillità è a prosperità per u nostru paese, a nostra nazione, u mondu islamicu è tutta l'umanità.

Cari citadini,
Ùn ci scurdemu chì sta festa hè un'occasione è un'occasione per guarì tutte e nostre ferite. Perchè e vacanze sò l'uccasioni di rinfurzà a nostra fratellanza, unità è sulidarità. I vacanze sò i ghjorni chì l'amore, a cumpassione, a lealtà, a cumpassione è a sulidarità ghjunghjenu à u so piccu.

Eppuru, in issi ghjorni eccezziunali chì i ligami di famiglia si rafforzanu, spergu chì stu bellu entusiasmu di vacanze ci rallegrarà i nostri cori è chì i fogghi ùn sguassate micca per i sbagli fatti in e strade. Esse più attenti è sensibili mentre viaghja; In particulare vi urgeu micca di guidà in modu insonnu è stancu.

Cù questi sentimenti, felicitamu a nostra amata nazione, l'Eid-al-Adha, è vogliu chì l'Onnipotente ci porti assai più vacanze in unità è sulidarità, è prisente u mo amore è u rispettu...

M. Cahit Turhan
Ministru di Trasporti è Infrastrutture

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*