Trasportu Good News da u presidente Soyer

Bona nutizia da u presidente Soyer
Bona nutizia da u presidente Soyer

U populu di Izmir forma u futuru di Izmir inseme. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU terzu di "Izmir Meetings" iniziatu da hè statu tenutu sottu u titulu di "Trasportu è Trasportu Publicu". Centinaie di participanti anu spressu i so pinsamenti nantu à u trasportu è anu listatu i so suggerimenti à a riunione chì durò trè ore è mezu. Dichjarà chì a demucrazia ùn significa micca andà à u votu ogni cinque anni, u sindaco metropolitanu Soyer hà dettu: "Hè assai impurtante chì una cità hè gestita cun sensu cumunu è chì e decisioni nantu à a cità sò pigliate inseme. "Spergu chì queste riunioni ispiraranu è daranu un esempiu per tutta a Turchia", disse.

U terzu di "Izmir Meetings", iniziatu da u sindaco Soyer per furmà l'avvene di Izmir cù un approcciu participativu è per gestisce a cità in sulidarità è unità, hè stata tenuta sottu u titulu di "Trasportu è Trasportu Pùblicu" à u Kültürpark. Centru Culturale İsmet İnönü. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà appellu à l'opinioni di i citadini in a prima riunione nantu à "u futuru di Kültürpark" è in a seconda nantu à "l'accessu à l'agricultura è l'alimentazione sana". Tunç Soyer, intesu parechje persone di Izmir à a riunione urganizata cù u tema di u trasportu sta volta; Pigliò note è rispose à e dumande. À a riunione, Soyer era accumpagnatu da burocrati chì travaglianu in unità di trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

Producemu inseme
U sindaco metropolitanu hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione. Tunç SoyerIn riferimentu à l'impurtanza di gestisce a cità cun sensu cumunu è di piglià decisioni relative à a cità inseme, hà dettu: "Lasciate chì e riunioni chì avemu cuminciatu à tene sottu u nome di Izmir Meetings inspiranu a Turchia è dà un esempiu. A demucrazia ùn significa micca andà à u votu ogni cinque anni. Per creà una cuscenza urbana, ci vole à pensà à a cità è pruduce idee inseme. Queste riunioni serve per apre i canali per questu. Ci sò riunioni chì permettenu à i citadini di cuntribuisce à i meccanismi chì implementanu a cità. Avemu fattu prughjetti nantu à Kültürpark è l'agricultura, è ricivutu valutazioni assai bè intenzioni ogni volta. "Ci sò stati riunioni assai pruduttivi", disse. A riunione, chì hè stata trasmessa in diretta nantu à e social media, hà righjuntu istantaneamente centu mila utilizatori.

5 mila ettari di terra brusgiati
Mencionendu l'incendii forestali in İzmir in u so discorsu, u sindaco Soyer hà dettu chì a zona brusgiata ùn hè micca 500 ettari cum'è dichjaratu, ma più di 5 mila ettari secondu l'ultime determinazioni. Descrivendu l'incendii forestali, ch'ellu hà definitu cum'è un grande disastru, cum'è unu di i più grandi incendi in a storia di İzmir, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà dettu e seguenti parolle in a so valutazione di a campagna, chì hè stata iniziata dicendu: "Izmir risusciterà da u cendre "; "Izmir hà persu i so pulmoni. Avà a Fundazione Foresta Egea hà iniziatu una campagna di donazione. Ma ùn hè micca solu per plantà e piantini. Ci vole à piglià passi in parechji spazii, da u tipu d'arburu da piantà à a so prutezzione, à a cuscenza di i citadini per a prutezzione, à l'educazione. Avemu dettu per piacè sparte e vostre idee cun noi. Eccu alcuni cunsiglii assai impurtanti. A cosa eccitante hè chì; U populu di Izmir hà una sensibilità straordinaria ".

Izmir si riunisce per i so fureste u 30 d'Aostu
Dichjarà chì a prossima Reunione di İzmir si terrà per decide inseme di u futuru di i boschi ardenti, u presidente Soyer hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente; "Avemu decisu di fà una riunione di u focu in a zona brusgiata u 30 d'Aostu. Vulemu chì i nostri citadini chì volenu sprime i so pinsamenti verbalmente fora di i missaghji scritti quì, per sprimesi. Allora, cum'è l'Assemblea Metropolitana di Izmir, avemu decisu di riunite in modu straordinariu. Piglieremu i suggerimenti chì venenu da quì è l'idee chì avemu maturatu in una decisione è li purteremu à l'Uffiziu di u Guvernatore. Evalueremu i pinsamenti di tutti i residenti di Izmir in u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hè u più grande corpu di decisione. Avemu da piglià decisioni nantu à u futuru di Izmir. Aspittemu u 30 d'Aostu. In quella piazza, vulemu piglià decisioni chì influenzeranu u futuru di İzmir inseme ".

Notizie di trasportu
Mentre parlava di e pruposte per risolve u prublema di u trafficu in u centru di a cità, Soyer hà dichjaratu chì u trafficu davanti à a stazione di treni d'Alsancak serà pigliatu in terra per chì u trafficu serà superatu. Dicendu chì travaglianu per popularizà l'usu di e biciclette in a cità, u sindaco Soyer hà dettu, nantu à a dumanda di aumentà u numeru di veiculi di trasportu publicu cù l'apparatu di bicicletta, "U numaru di veiculi cù l'apparechju era 60. 236 sò stati compru novi. Ci sarà 296 apparatus. Da u 26 d'aostu, i residenti di Izmir chì utilizanu e biciclette plegabili puderanu cullà in l'autobus ", creendu una grande gioia in a sala. Inoltre, e dichjarazioni di Soyer chì i bagni seranu posti in tutti i centri di trasferimentu, carte induve i citadini ponu vede e fermate induve passanu l'autobus, è sistemi induve ponu seguità quanti minuti ghjunghjerà a linea d'attesa, sò stati accolti cù applausi in a sala. U presidente Soyer, chì hà ancu toccu à e dumande di i studienti di l'Istitutu di Tecnulugia di Izmir in quantu à u prublema di trasportu, hà dettu: "A pace sia tranquilla. Ùn averete micca prublemi di trasportu in u novu periodu di educazione. Ci sò sorprese chì avemu preparatu per i studienti nantu à u trasportu. A sparteremu cun voi in i ghjorni à vene ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*