Anadolu Isuzu Cumpeterà in TransAnatolia Rally

anatolian isuzu cumpete in transanatolia rally
anatolian isuzu cumpete in transanatolia rally

I piloti di corsa femminile di Anadolu Isuzu participanu à u TransAnatolia Rally, una di e gare più impegnative in u mondu, chì si terrà per a 9a volta questu annu, cù a so vittura di rally Isuzu D-Max.

Isuzu D-Max, chì hè u primu è l'unicu pick-up pruduciutu in Turchia, principià a corsa TransAnatolia per a terza volta è parte da Abant, è ghjunghjerà à Göbeklitepe traversendu 3 chilometri di piste impegnative è registrà a so durabilità.

Anadolu Isuzu, u primu è l'unicu fabricatore di pick-up in Turchia, participa à u Rally TransAnatolia, chì hè tenutu in u nostru paese dapoi 9 anni è hè cunsideratu cum'è una di e gare di rally raid più sfida in u mondu, per a seconda volta. cù piloti femminili. Isuzu D-Max, pruduciutu in Turchia è cunvertitu in un veiculu di corsa, serà unu di i veiculi di corsa attraenti di TransAnatolia 2019 cù u so sistema di roll cage, mutore di prestazioni, volante di corsa, sedili da corsa è culore verde speciale. U veiculu da corsa Isuzu D-Max, chì participà à u Rallye di Transanatolia per a 3a volta quist'annu, pruverà a so resistenza una volta di più cumpiendu u duru percorsu di 1 settimana.

Anadolu Isuzu, chì aghjunghje l'ugualità di l'omi è di e donne à l'ambiente di corsa, chì u Gruppu Anadolu implementa in tutti i so marchi, participa à a corsa TransAnatolia cù i so piloti femini quist'annu, cum'è l'annu passatu. Yeşim Nur Mantaş s'assederà in u sediu di u pilotu di l'Isuzu D-Max, chì combina l'infrastruttura di chassis forte è durable cù u sistema di trazione 4 × 4, è Pınar Çelikel s'assederà in u sediu di Co-Pilot. A squadra di corsa Anadolu Isuzu, chì cumpete cù u numeru di porte 454, passerà e tappe cù u so veiculu appositamente mudificatu in TransAnatolia, chì serà seguitu da u mondu sanu.

I piloti di razza Anadolu Isuzu, chì attraverseranu un totale di 7 km di pista in 2.300 ghjorni, inizieranu a corsa da u lavu Bolu Abant u primu ghjornu è compie a pista Beypazarı, Nallıhan, Gordion è Haymana. A squadra femminile Anatolian Isuzu, chì parterà da Haymana u 2u ghjornu è compie a pista di Salt Lake, Sultanhanı, Obruk Lakes, Mecca è Acıgöl, u 3rd ghjornu Ihlara, Güzelyurt, Nar Lake è Cappadocia pista da Acıgöl, è Erciyes da Cappadocia u 4u ghjornu, Sultan Marshes attraverserà i Highlands di a Montagna Ahır è a pista di Maraş, u 5u ghjornu i Monti Nurhak, i Monti Engizek è a pista di a Montagna Nemrut da Maraş, u 6u ghjornu da a Montagna Nemrut, a Diga di Atatürk è a pista Mardin, in u 7th ghjornu da Mardin a pista Göbeklitepe è Chjapparà u rallye TransAnatolia 2019 quì.

Un'altra caratteristica impurtante di TransAnatolia 24, chì si terrà u 31-2019 d'aostu, hè chì l'ultima tappa di a corsa si terrà in Şanlıurfa Göbeklitepe in 2019, chì hè statu dichjaratu l'Annu di Göbeklitepe in u Turismu. L'urganisazione, chì truverà una larga copertura in a stampa mundiale, hè ancu supportata da u Ministeru di a Cultura è u Turismu questu annu.

I rallyers cumpetenu in motociclette, ATV, SSV, 20X80 Car è camioni classi in u Rally TransAnatolia, chì si terrà cù più di 4 participanti da quasi 4 paesi.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*