Selendi hè diventata una cità più moderna

Selendi divintò una cità più muderna
Selendi divintò una cità più muderna

A Direzzione Generale di MASKİ hà finitu u travagliu di superstruttura di 110 mila metri quadrati realizatu in u centru di u distrittu di Selendi. U vicedirettore generale di MASKİ Erman Aydınyer hà dettu chì cù i sforzi dedicati di u sindaco metropolitanu Cengiz Ergün, Manisa hà guadagnatu una atmosfera di cità muderna cù i so 17 distretti.

In u scopu di u Dipartimentu di Investimenti è Custruzzione di a Direzzione Generale di MANİSA Amministrazione di l'Acqua è Sewerage (MASKİ), i servizii chì sò stati previsti per anni in u centru di u distrittu di Selendi sò stati realizati unu per unu. Prima di tuttu, a rete di l'acqua potabile, fognaria è acqua di piova di u distrittu sò state rinnuvate è hè statu fattu un investimentu infrastrutturali di circa 30 chilometri. Immediatamente dopu, e squadre anu cambiatu à a pavimentazione chjave è a pavimentazione di curbstone è cumpletu i travaglii di superstruttura. À a fine di i travaglii, a ghjente di Selendi è i cummercianti anu apprezzatu i servizii resi.

A faccia di a cità hè cambiata

U Diputatu General Manager di MASKİ Erman Aydınyer hà dettu: "Avemu finitu i travaglii di superstruttura chì avemu principiatu dopu à i travaglii di infrastruttura in u distrittu di Selendi. Cù i so 110 mila metri quadrati di parquet à serratura è opere di cunfini, Selendi hà guasgi guadagnatu una atmosfera urbana muderna. Travagliemu in tutta a pruvincia per una Manisa nova cù a so cima è u fondu. Manisa hè diventata una cità più vivible cù i sforzi dedicati di u nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Cengiz Ergün. Continueremu i nostri sforzi per furnisce i nostri citadini cù i servizii chì meritanu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*