Siemens vince l'offerta di fornitura di tram di San Diego

siemens san diego lrt
siemens san diego lrt

Siemens hà guadagnatu l'affari per furnisce 25 veiculi supplementari per u San Diego Light Rail System è hà firmatu un cuntrattu cù l'operatore MTS di San Diego. I tramvii chì correranu nantu à a linea di ferrovia leggera di 53 km di lunghezza rimpiazzaranu l'SD100 esistenti di u pianu altu. U tempu di consegna hè 2021.

I veiculi di tramvii di mudellu S700 cuncepiti è fabbricati da Siemens Mobility in a facilità di Sacramento in California sò stati equipati di novi tecnulugia. I veiculi, chì sò stati cuncepiti cun u cunfortu è l'ergonomia di i passageri in mente in quantu à u disignu interiore, sò stati apposta per i disabili. E caratteristiche distintive includenu un sottofondu apertu è largu cù corridoi larghi chì facilitanu a navigazione di passageri, sedie à rotelle è bicicletta. In quantu à l'efficienza energetica, i veiculi cù a tecnulugia Siemens anu illuminazione LED chì usa menu energia è dura più.

MTS è Siemens Mobility Collaboration

A relazione trà MTS è Siemens Mobility principia in 1980 cù un ordine per i mudelli 71 U2. Ordini successivi sò stati fatti in 1993 è 2004. Dopu avè furnitu 11 veiculi S70 à pianu bassu in totale, Siemens hà furnitu 2018 veiculi S45 in 70 è hà guadagnatu u travagliu di furnisce questi 25 veiculi novi supplementari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*