Stazione Ferroviaria di Medina

stazione di treni di medina
stazione di treni di medina

A Stazione Ferroviaria di Medina, l'ultima tappa di a Ferrovia Hejaz, a custruzzione di u quale hà cuminciatu in u XXu seculu, hè stata custruita da Sultan II. Hè unu di i monumenti custruiti da Abdulhamid in Medina.

Malgradu tutti l'ostaculi, circa 6 mila chilometri di rails sò stati posti in pochi anni cù a cuntribuzione finanziaria di e società musulmane. U difficultu viaghju di Hajj, chì hà cuminciatu da Istanbul è durò circa 2 mesi, hè diminuitu à 3-4 ghjorni è hè diventatu più còmode. I rails anu da allargà à a Mecca, ma a prima tappa, a parte finu à Medina, puderia esse cumpletata.

A stazione di Medina, l'ultima tappa di a Ferrovia Hejaz, hè stata custruita da Sultan II. Hè unu di i monumenti custruiti da Abdulhamid in Medina. Per ùn disturbà u spiritu di u nostru caru Prufeta (saas), u bastimentu di a stazione hè stata custruita à l'entrata di a cità di Medina, è a direzzione di quelli chì scendenu da u trenu hè in a direzzione di Ravza. Cusì, quelli chì scendenu da u trenu viranu prima i Graves di u nostru Prufeta (saas) è u salutanu. Inoltre, si sentia hè stata pusata nantu à i rails chì entranu in Medina per ùn avè micca causatu rumore. Hejaz Railway prughjettu Sultan II. Era u sognu più grande di Abdulhamid. Hè stata custruita per facilità u viaghju di mesi di i pellegrini in a terra sacra nantu à e strade di u desertu è per permette di andà in pèlegrinazione in modu più sicuru.

Inoltre, assicurendu u cuntrollu di l'Ottumani in queste regioni, facilità u trasportu di i suldati chì vanu à a regione è aumentà u putere ecunomicu di sta regione sò i miri priurità. A custruzzione di sta strada, chì hà cuminciatu in u 1900 è hà una lunghezza tutale di 1464 km, hè stata data priorità trà 1300 km Damascu è Medina. I travagliadori è u persunale tecnicu chì travaglianu in a custruzzione di a ferrovia Hejaz sò stati scelti solu da i musulmani. Inoltre, rails è materiali simili sò stati pruduciuti in i cantieri navali d'Istanbul, è i dormitori sò stati fatti d'arburi in a muntagna Taurus è Amanos. I nostri suldati, chì anu luttatu cù e cundizioni climatichi in i deserti desolati, sterili, senza acqua è di sabbia, si battevanu ancu contr'à i banditi chì s'opponu è pruvavanu à impedisce a custruzzione di e ferrovie, è detti assai martiri per questa causa.

Arrivò à Amman in 1903, Maan in 1904, Haifa in 1905, Medayin Salih in 1906 è Medina Station in 1908 nantu à a Ferrovia Hejaz. II. Quandu a linea di ferrovia ghjunse à a cità santa di Medina, Abdulhamid Han hà vulsutu chì si sentia pusatu nantu à i rails per chì u spiritu di u Messenger di Allah ùn sia micca disturbatu da u rumore.

U prugettu hè stata interrotta prima cù u detronamentu di Sultan Abdülhamit. Dopu, cù a retirazzione di l'Ottumani da a regione, i rails sò stati smantellati è i ligami cù Istanbul sò stati tagliati. Per quessa, i servizii di treni Istanbul - Medina ponu esse fatti solu per uni pochi d'anni.

A Moschea Hamidiye, chjamata dopu à u Sultan Abdulhamit Han, chì hè un locu paradisu ghjustu accantu à a stazione, hè stata aduprata per pricà è riposu, è a stazione hè stata ferma per un bellu pezzu, ancu s'ellu hè stata aduprata finu à oghje. In ogni casu, cù l'iniziativi di Turchia, hè statu trasfurmatu in un museu in u principiu di l'anni 2000.

In u museu, ci sò Qurans manuscritti, artefatti chì riflettenu a storia di Medina è l'uggetti di l'epica di u prufeta Muhammad. Trà l'artefatti esposti in u museu hè l'arcu di Sa'd bin Abi Vakkas, u megliu tiratore di frecce trà i Cumpagnia.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*