Rails cambiati trà e stazioni di metro Akköprü İvedik

Rails cambiatu trà e stazioni di metro Akköprü-Ivedik
Rails cambiatu trà e stazioni di metro Akköprü-Ivedik

A Municipalità Metropolitana di Ankara realiza un travagliu meticuloso per risponde à i crescenti bisogni di trasportu publicu di i citadini di a Capitale è per furnisce u so trasportu più facilmente.

A Municipalità Metropolitana, chì hà iniziatu servizii d'autobus nantu à novi rotte, effettua ancu u mantenimentu è a riparazione di i sistemi di metro è autobus esistenti cù i so propri mezzi.

CAMBIAMENTI DI RAILS METRO

I rails di 396 metri di lunghezza purtati trà e stazioni di Ankara Metro Akköprü-İvedik sò stati rimpiazzati cù successu da e squadre di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di a Direzzione Generale EGO.

Travagliendu per utilizà e so risorse in modu più efficiente è efficace, a Municipalità Metropolitana hà realizatu u cambiamentu di ferrovia, chì prima era realizatu da l'outsourcing, cù u so propiu equipamentu è persunale per a prima volta.

U cambiamentu ferroviariu, chì hè statu finitu in pocu tempu trà 3 è 20, quandu ùn ci era micca voli trà u 02.00-05.30 di lugliu senza supportu tecnicu da l'esternu, hè statu finitu senza pruvucà alcuna disrupzione o ritardu in u trasportu di passageri.

AUMENTU IN USU METRO

Sicondu i dati di a Direzzione Generale EGO, chì hà dichjaratu chì 2018 milioni 33 mila 24 passageri sò stati trasportati in i Metros Başkent trà aprile è lugliu 431; In u listessu periodu di 2019, stu numeru hà righjuntu 5,38 milioni 34 mila 802 cù un incrementu di 451 per centu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*