Istanbul Izmir Highway U più grande prughjettu in l'UE sottu BOT

istanbul izmir highway, u più grande prughjettu in u scopu di abde yid
istanbul izmir highway, u più grande prughjettu in u scopu di abde yid

Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture di a Republica di Turchia, in u so discorsu à l'Ospedale Bursa City è a Cerimonia d'Apertura di l'Autostrada Istanbul-Izmir tenuta in Bursa-İzmir Highway Badırga locu cù a presenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hè felice. è fieru di tistimunià un altru ghjornu storicu.dissi ch'elli eranu.

Turhan hà nutatu chì e regioni di Marmara è Egeu, chì ospitanu cità cum'è Istanbul, Bursa, Kocaeli, Balikesir, Manisa è Izmir, induve una parte significativa di a pupulazione vive, anu righjuntu a so nova linea di salvezza.

Indittendu chì u prugettu hè una di e strutture chì sò indicate in termini di dimensione in u mondu, Turhan hà dettu: "Autostrade, ponti, tunnel, porti, aeroporti, ferrovie, metro, linee di cumunicazione, satelliti, dighe, sistemi di irrigazione, centrali elettriche, cità muderne, ospedali, scole, innumerevoli grandi servizii in ogni campu... Eccu, l'autostrada Istanbul-Izmir, chì apreremu oghje, hè l'ultimu ligame di sta caravana di serviziu. Quandu u mo presidente pusò i fundamenti di sta strada in 2010, "Sò interessatu à i risultati, micca à l'iniziu". avete dettu. Avete avutu ragiò perchè i fundamenti sò stati posti in u passatu, ma i fini ùn puderanu mai esse purtati.

Sottu à a vostra dirigenza, cù i grandi sforzi è sforzi di i nostri guverni, sta cunniscenza ingannosa hè diventata una cosa di u passatu. Grazie à Diu, ùn avemu mai avutu un prughjettu chì ùn avemu micca cunclusu. Ancu s'ellu ci sò stati qualchì ritardu è disrupzioni, avemu lasciatu tutti i nostri prughjetti cù una faccia chjara. In modu persunale, aghju in stu prughjettu da a so preparazione. À quellu tempu, qualchissia hà suggeritu chì l'idea di allargà u prugettu à İzmir ùn saria micca ecunomica. U nostru allora ministru Binali Yıldırım è voi, u mo presidente, stavate daretu à u prugettu è u magnificu travagliu d'oghje hè ghjuntu.

"U prughjettu hè statu realizatu da e nostre cumpagnie lucali"

Dichjarà chì u Ponte Osmangazi custituisce a spina di u prugettu, Turhan hà dichjaratu chì a distanza trà Istanbul è Izmir hè diminuita da 8-9 ore à 3,5 ore grazie à a strada.

Dichjarà chì a quantità d'investimentu di u prugettu, chì hè 426 chilometri longu cù e strade di cunnessione, hè di 11 miliardi di dollari, cumpresu u costu di finanziamentu, Turhan hà cuntinuatu cusì: "Stu prughjettu hè u primu prughjettu di l'autostrada in u nostru paese à esse licitatu cù a custruzione. -uperà-trasferimentu mudellu. Hè ancu u più grande prughjettu scala realizatu in u scopu di a custruzione-operazione-trasferimentu in l'Unione Europea. Un'altra caratteristica impressiunanti di u prugettu hè questu: Stu prughjettu hè statu realizatu da e nostre cumpagnie lucali cù travaglii chì necessitanu alta tecnulugia, applicazioni innovatrici è tecniche di custruzzione avanzate. Se stu prughjettu era statu fattu cù e risorse di u budgetu naziunale, a nostra implementazione di parechji altri prughjetti saria ritardata.

In ogni casu, avemu finitu stu prughjettu in 6,5 anni senza agghicà e casse di u Statu. Ebbè, s'è avemu pruvatu à fà stu prughjettu cù u budgetu attuale, chì travaglii ùn puderemu micca fà ? A nostra lunghezza di strada divisa avissi mancatu 2 mila 442 chilometri. Semu ritardati à mette in serviziu investimenti cum'è 130 chilometri di ponti è 200 chilometri di tunnel. Per esempiu, ùn saria micca pussibule di realizà prughjetti impurtanti cum'è Ovit Tunnel, Sabuncubeli Tunnel, Cankurtaran Tunnel, Ilgaz 15 July Istiklal Tunnel, Nissibi Bridge, Ağın Bridge, Şehzadeler Bridge è ring roads.

"Salveremu 3,43 miliardi di lire in tempu è carburante annu"

Enfatizendu chì l'autostrada cuntribuisce miliardi di dollari direttamente è indirettu à l'ecunumia, Turhan hà dettu chì, sicuru, ci hè una situazione di pagamentu di guaranzia chì casca à a parte di u publicu in u prugettu.

"Tuttavia, questa quantità hè solu u 18 per centu di u costu di u prugettu". Turhan hà dettu: "In altri palori, u 82 per centu di u costu di u prugettu serà coperto cù i rivenuti da i servizii da esse generati da stu prughjettu. I rivenuti da ottene da sta autostrada dopu u trasferimentu di u prugettu à u publicu seranu una fonte per a custruzzione di novi strade. À novu, grazia à l'autostrada, risparmiemu 3,43 miliardi di lire, tempu è carburante annu. Cù l'eliminazione di i tempi di attesa in u trafficu, ci sarà una riduzione annuale di circa 375 mila tunnellate in emissioni, vale à dì, facemu una grande cuntribuzione à l'ambiente è a natura ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*