Per Studenti Università chì Venanu à Izmir Tunç Soyerda Surprise

Surprise da tunc soyer per i studienti universitari chì venenu à Izmir
Surprise da tunc soyer per i studienti universitari chì venenu à Izmir

Un nome sorpresa hà salutatu i ghjovani chì sò ghjunti in a cità per iscrive in una di l'università in Izmir, à l'autostazione di Izmir. U sindaco di a municipalità metropolitana, chì si n'andò à l'autostazione in prima ore di a matina. Tunç Soyerhà dettu "benvenuti" à i novi residenti di İzmir inseme cù i ghjovani vuluntarii.

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir accoglie i ghjovani chì venenu à Izmir da altre cità per l'educazione universitaria. Tunç Soyer scontra à a stazione di autobus. Soyer, chì si n'andò à Izmir Bus Terminal à a prima luce di u ghjornu, hà scontru prima cù u gruppu di prughjettu "Izmir Embraces Young People" è ringraziò i ghjovani vuluntarii per u so travagliu dedicatu. Beie tè cù i studienti universitari è e so famiglie per un pezzu sohbet U presidente Soyer, chì dopu hà participatu à u travagliu di a squadra di accolta. I studienti chì venenu da diverse cità per iscrive in università in Izmir ùn anu pussutu ammuccià a so sorpresa quandu anu vistu u presidente Soyer appena scendenu da l'autobus.

Organizatu sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir è cù u sustegnu di e municipalità di distrettu, l'urganisazioni non governamentali è i vuluntarii, u prughjettu "Izmir Embraces the Youth" presenta a cità à i ghjovani chì venenu à Izmir è hà per scopu di facilità a so adattazione à i ghjovani. cità è à a vita suciale-culturale in a cità.

fieru di a nostra ghjuventù
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì, grazia à u prughjettu "İzmir Embraces Young People", a sensazione di vene in un locu straneru trà i ghjovani hè stata istantaneamente rotta, "Perchè anu parenti chì li accolgono cù una faccia sorridente è eccitazione. Questu hè assai bellu, assai bellu cosa. Hè un principiu assai bonu chì mostra a sulidarità di u populu di Izmir. Per quessa, Izmir hè una di e cità chì i studienti universitarii piacenu più. Sò assai fieru di i nostri ghjovani di Izmir ", disse. I studienti è e famiglie anu manifestatu a so satisfaczione per i servizii furniti è ringraziati u presidente Soyer.

"İzmir abbraccia i ghjovani"
I vuluntarii di u prughjettu "İzmir Embraces Young People", chì sò stati nantu à u campu da u luni 19 d'aostu, aiutanu i ghjovani è e so famiglie chì scendenu da l'autobus à a prima luce di a matina. I studienti sò accolti cù zuppa calda, tè è pasticceria in u prughjettu, chì hè statu cuminciatu à riduce e preoccupazioni è aiutà i novi residenti di a cità chì venenu da fora di Izmir à iscrive in università. I studienti, chì e dumande nantu à l'alloghju è l'iscrizzione sò risposti, sò trasportati à e so università da navette gratuiti. À i banchi d'infurmazione stallati in l'università, i studienti sò furniti cù guida nantu à a registrazione è l'alloghju. I studienti, chì sò datu brochure nantu à parechji temi da carte università à carte di trasportu, infurmazione nantu à i so alloghju è i bisogni culturali, è l'attività suciali, sò ancu offerti servizii cum'è Internet wireless gratuitu à u puntu d'attesa à l'autostazione. U prugettu hè sustinutu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, l'Associazione per u Supportu di a Vita Contemporanea, a Fundazione di l'Educazione Contemporanea di l'Egeu, è e municipalità di Balçova, Bornova, Buca è Çiğli, chì anu una università publica in u distrittu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*