Trà Ankara è Sivas diminuirà à 2 ore cù YHT

ankara sivas cascarà à tempu cù yht
ankara sivas cascarà à tempu cù yht

U vicepresidentu Fuat Oktay hà dichjaratu chì l'investimenti in Turchia cuntinueghjanu rapidamente in tuttu u paese, "Nisun investimentu ùn si ferma, u travagliu cuntinueghja secondu u calendariu determinatu. Ci vole 12 ore per un trenu da Ankara per ghjunghje à Sivas. Quandu u Trenu d'Alta Velocità hè finitu, questu serà riduciutu à 2 ore ", disse.

Oktay, chì hè statu accoltu da u guvernatore Kadir Çakır, u sindaco Celal Köse è i membri di u protocolu davanti à a municipalità di Yozgat, si n'andò à l'uffiziu municipale è hà fattu una visita di felicitazione à Celal Köse, chì hè statu elettu cum'è sindaco di Yozgat in l'amministrazioni lucali di u 31 di marzu. elezzioni.

Cuntinuendu e so visite è investigazioni in Yozgat, u vicepresidentu Fuat Oktay hà visitatu i siti di custruzzione di u Trenu d'Alta Velocità di Ankara-Sivas è l'Aeroportu di Yozgat è hà ricevutu infurmazione cumpleta da l'autorità. U vicepresidentu Fuat Oktay, inseme cù u guvernatore Kadir Çakır è a so delegazione, anu viaghjatu cù un veiculu chì equilibra l'asse ferroviariu da a stazione di Sorgun, induve i travaglii di stallazione di ferrovie cuntinueghjanu in u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità.

Dichjarà chì anu ancu esaminatu i prughjetti in corso è l'investimenti in Yozgat, Oktay hà enfatizatu chì nunda ùn si ferma in Turchia è l'investimenti cuntinueghjanu à piena velocità.

Spieghendu chì tutti l'investimenti da tuttu è in ogni angulu di Turchia cuntinueghjanu à piena velocità secondu u calendariu determinatu, Oktay hà dettu:

"Ancu quì, u nostru prughjettu di u trenu d'alta velocità hè una linea di 810 chilometri trà Ankara è Sivas cù 405 partenze è 405 arrivi. Fortunatamente, i travaglii sò abbastanza boni, l'avemu identificati in u locu. Avemu ricevutu un briefing detallatu. Cù furtuna, avemu da principià guasi test drive à a fine di questu annu, ma se avemu furtunatu, vuleriamu compie sta linea à a fine di u 2020. U nostru Ministeru di i Trasporti è tutte e nostre unità, i nostri Ferrovii di u Statu, facenu u so travagliu secondu stu prugramma. Per quessa, i trasferimenti di risorse cuntinueghjanu ".

Indittendu chì u viaghju trà Ankara è Sivas dura 12 ore cù a linea convenzionale esistente, Oktay hà dettu: "Quandu YHT hè finitu, questu serà riduttu à duie ore. Una ora serà trà Yozgat è Sivas, una ora trà Yozgat è Ankara. Siccomu serà integratu cù altre linee da quì, l'integramu finu à Istanbul. Da avà, avemu finitu a nostra linea YHT di 213 chilometri. Spergu chì, quandu compie stu locu, acceleremu i nostri investimenti in questa zona, chì avemu principiatu da zero cum'è una linea supplementaria. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*