U Trenu Naziunale d'Alta Velocità in Turchia ùn pò esse pruduciutu in ogni locu altru ch'è Eskişehir

In Turchia, u trenu naziunale d'alta velocità ùn pò esse pruduciutu in altre locu ch'è Eskisehir.
In Turchia, u trenu naziunale d'alta velocità ùn pò esse pruduciutu in altre locu ch'è Eskisehir.

Parlendu nantu à u prugramma Pulse di Eskişehir, u presidente di a Camera di Cummerciu (ETO) di Eskişehir, Metin Güler, hà dettu: "U nome Eskişehir hè in i ranchi di successu in ogni campu. Hè una cità cuntempuranea, muderna è comprensibile. Havi tutti i tipi di infrastruttura. Pensu chì Eskişehir correrà ancu di più in ogni campu in u prossimu periodu ".

U presidente di a Camera di Cummerciu di Eskişehir (ETO), Metin Güler, hà rispostu à e dumande di Ali Baş è Arif Anbar nantu à l'agenda in u prugramma Pulse di Eskişehir trasmessu in ES TV. Evaluendu a situazione ecunomica dopu l'elezzioni, Güler hà dettu: "Ci hè stata una situazione straordinaria in l'ecunumia dapoi u 2018th mese di 7. Hè necessariu analizà sta situazione straordinaria currettamente. Ci sò stati situazioni straordinarie sia in u paese sia in a nostra cità. U prublema era cumu pudemu gestisce l'ambienti stressanti in quale avemu campatu, è duvemu agisce in u pianu è u prugramma. Sfurtunatamente, l'ecunumia è a vita cummerciale ùn cunnosci micca alcuna lacuna. Mentre ùn pudete micca cuntrullà, pianificà è gestisce u flussu, vi dà prublemi. Di sicuru, se evaluemu i sviluppi in u cortu termini, u periodu di 10 mesi chì avemu passatu hè statu assai pesante è intensu per noi. Tramindui u tassu di scambiu elevatu è u fattu chì a munita turca hè diventata assai preziosa, da una banda, l'ambiente di u caosu, ma simu un paese chì pò superà. I nostri imprenditori, imprenditori è citadini turchi ponu ancu superà questu. Queste ultime mosse provanu chì. I taglii di tassi d'interessu di 4.25 iniziati da i banche publichi sò assai preziosi. Puderaghju dì chì i tassi di interessu diminuiranu più in u cortu termini. Stu cambiamentu di u scambiu in i tempi ricenti hè in realtà una speranza in termini di sustenibilità. U puntu principalu quì hè chì i banche altru ch'è i banche publichi in u settore privatu deve ancu mantene cù stu sistema, stu focu in munita straniera hè spenta. Sembra chì continuerà à calà più in u cortu termini. Se i tassi d'interessu diminuiscenu ancu, spergu chì i nostri imprese invistiscianu di novu grazia à u tassu di interessu bassu è a situazione stabile in a valuta straniera.

ZONA DI LOTTA

Dichjarà chì sia a Turchia sia Eskişehir sò stati assai affettati da l'evoluzione in u mondu, Güler hà dettu: "U mondu hè globale avà. Una situazione in i Stati Uniti o in Europa ci tocca. Avete da seguità i sviluppi quì è a cungiuntura in u mondu. Ùn pudete micca stà luntanu da elli. Di sicuru, seguimu è avemu bisognu di sviluppà movimenti in cunseguenza. Avemu da esse efficace in a nostra propria regione in modu chì pudemu avè una parolla in u mondu. Questu hè un campu di battaglia. Tutti cercanu di ottene una parte di sta torta tamanta. A dinamica di u nostru paese prova di u so megliu per superà questu ". disse.

U PROBLEMA PIÙ GRANDE hè l'impiegu

Facendu valutazioni nantu à i prezzi di l'alloghju in Eskişehir, Güler hà dettu: "A pusizione di i banchi publichi ci hà fattu passà stu periodu un pocu più faciule. Sia Ziraat, Vakıf è Halk Bank hà gestitu stu prucessu assai bè cù i so piani. Parechje cità anu avà in realtà un stock di abitazioni. Cumpresu Eskişehir. À u mumentu, l'istituzioni è i banche chì operanu in l'altru settore privatu anu ubligatoriu di mantene cun questu, altri ùn ponu micca ottene una parte di sta torta. Sentemu un rapidu sviluppu in u mercatu di l'abitazioni da avà. Avemu circa 3 membri chì travaglianu in l'industria di a custruzione. Hanu attraversatu tempi assai dolorosi ultimamente. In questu periodu inestabile, a vendita di l'abitazioni hè stata realizata sottu u costu. I prezzi sò furmati per sè stessu, ùn avemu micca a pussibilità di pruduce. Avà avemu da fighjà avanti, micca daretu. In fatti, a cosa chì affetta u costu di l'alloghju u più hè u costu di a terra. Avemu ubligatoriu di espansione u campu. Hè appiccicatu avà. Avemu bisognu di accelerà u travagliu quì. U settore di a fabricazione hè mobilizatu. L'impiegu hè u nostru prublema più grande avà. Rivive di novu. Ùn pudete micca pruduce, salvu chì ùn cunsuma. Se pudemu guardà à l'avvene cù speranza, i sistemi per scuntrà questu anu da esse sviluppati, è avemu diventatu esitanti ancu per risponde à i nostri bisogni di ogni ghjornu. Dopu chì stu sistema hè furmatu, pensu chì l'ecunumia ghjunghjerà i so scopi per sè stessu ", hà dettu u presidente Güler, in a so valutazione di i buttreghi chì anu chjusu i so persiane in Eskişehir, "Se pigliamu i mesi di ghjennaghju è di lugliu di u 2018 cum'è un basa, avemu circa mille è dece posti di travagliu di novu apertu. Ci sò circa 700 imprese chì anu chjusu. Tra ghjennaghju è lugliu 2019, circa 800 posti di travagliu sò stati aperti. U numeru di imprese chjuse hè di circa 900. U locu di travagliu, chì chjusu circa ottu per centu, hè aumentatu in 2019. U settore di i servizii ghjoca un rolu impurtante. Avemu vistu un cambiamentu in e zone di custruzzione è industriali avà. Ci sò riduzzione. L'avemu vistu in l'annu passatu ", disse.

2020 FIERE IN 10

Dichjarà chì volenu urganizà un turismu di cungressu in Eskişehir, Güler hà dettu chì urganizeranu dece fiere in 2020 è hà dettu: "Avemu quattru fiere in i prossimi quattru mesi. Ospitemu circa 5 mila invitati. TÜYAP è diverse cumpagnie anu richieste. Per esempiu, Istanbul è Izmir organizanu a fiera di i sistemi ferroviari. Attualmente, u nostru sforzu hè di fà Eskişehir u centru di a fiera di i sistemi ferroviari. Avemu sforzu per questu. Se l'attività ferroviaria deve esse realizata, prima deve esse fatta in Eskişehir. In 2020 questu serà a fiera di a ferrovia. Averemu principali è sub-industrie à l'esteru è in u paese. Avemu negoziatu cù TÜLOMSAŞ sia cù a dimensione Ankara sia cù cumpagnie internaziunali. Ci deve esse parechje fieri chì nomineremu quì. Eskişehir hè attualmente in u centru di a ferrovia. Verificate i tassi di occupazione di l'alberghi quì durante i periodi di fiera. Quì, a diferenza pare esse pusitiva. Questa hè una urganizazione suciale. Pensate à questu cum'è un match. I prufitti di e persone chì travaglianu in ogni tipu di settori di serviziu in a cità anu aumentatu. Migliaia di persone venenu à sta cità durante u periodu di fiera. Ùn hè micca pussibule chì questu ùn crea micca un valore aghjuntu. Sta cità hè amata è vulia esse visitata. Per esempiu, u turismu di cungressu. Hè assai difficiuli di fà cungressi in altre cità di l'Anatolia. Ma hè faciule quì, perchè s'è una cità hà strutture suciale, succede è si faci. L'industria di i servizii hè una fonte assai impurtante di sustenimentu per noi. Avemu bisognu di rinfurzà ancu più assicurendu a so sustenibilità. U nome Eskişehir hè digià in i ranchi di successu in ogni campu, per quessa, hè assai più faciule per sottolineare stu nome. U turismu di cunvenzione vene à un prezzu assai caru è questu hè ancu più vantaghju per noi. Hè una cità cuntempuranea, muderna è comprensibile. Havi tutti i tipi di infrastruttura. Pensu chì Eskişehir correrà ancu di più in ogni campu in u prossimu prucessu ".

Ùn pò esse pruduciutu in ogni locu altru chè ESKISEHIR

Parlendu di u prughjettu URAYSİM, chì hè in u scopu di u 11u Pianu di Sviluppu, Güler hà dettu: "Pensu chì sò dui prughjetti separati. Avà move stu centru quì, in pocu tempu i multiplicatori di questu seranu un plus ecunomicu per questa cità. Se un trenu naziunale d'alta velocità deve esse pruduciutu in Turchia, ùn pò esse pruduciutu in un locu altru ch'è Eskişehir. Dicu sempre questu. Esaminà e cità chì pruducenu treni d'alta veloce in u mondu, anu sempre una ferrovia in u so passatu. Ùn esce micca à menu chì ùn ci hè una storia. Se lasciate TÜLOMSAŞ è pruvate à pruduce da zero in un altru locu, hè à tempu una perdita di tempu è una perdita ecunomica. Pigliamu URAYSİM, mettemu u trenu naziunale d'alta veloce nantu à u campu, per chì l'urganizazione pò sviluppà. Eskişehir sia riceve assai immigrazione è si sviluppa economicamente in pocu tempu. Ma avemu da esse pronti cù a so infrastruttura. Aghju parlatu di questu in una reunione cù i partiti pertinenti. Ùn avemu micca dati determinati da l'esperti per quessa chì YHT deve esse fattu quì. TÜLOMSAŞ hà fattu questu, ma avemu bisognu di un rapportu chì revelarà una ricerca di u terzu ochju. Pensu chì Eskişehir duveria trattà cun questu u più prestu pussibule. Attualmente avemu travagliatu nantu à questu ", disse.

I COMMISSIONI PROFESSIONALI DEVE ESSERE PIÙ ATTIVI

Dichjarà chì deve esse spiegatu à i citadini fendu una valutazione di i cumitati prufessiunali, Güler hà dettu: "Avemu sempre cumitati prufessiunali in a nostra carta di fundazione, è anu da esse, perchè hè cusì chì u sistema funziona. Prima di tuttu, i cumitati prufessiunali sò furmati, trà i quali sò furmati i membri di u cunsigliu, è i membri di u cunsigliu elettu l'amministrazione è u presidente trà elli. Sò ancu un membru di u cumitatu, cusì deve esse elettu prima, cusì u mo nome deve esse nantu à a lista. Avemu 40 cumitati prufessiunali quì. Tutti sò custituiti da diverse linee di cummerciale. Sottu, avemu membri chì facenu affari in quasi 400 settori diffirenti. U puntu hè, in u mo pianu strategicu 2006-2020, ci hè veramente l'attivazione di cumitati prufessiunali. I cumitati pianificanu principalmente i so settori. Facenu alcune decisioni. U nostru duvere cum'è u cunsigliu di direzzione hè di pruvà à risolve e decisioni pigliate quì cù i lochi pertinenti. Tuttu u flussu di l'infurmazioni vene à noi da quì. Per esse più attivi, avemu assicuratu ch'elli trasmettenu e decisioni prese in queste riunioni à l'istituzioni pertinenti. Perchè ùn cunnoscu micca i so prublemi megliu cà elli. Ùn sò micca un omu, questu hè in realtà a distribuzione di i duveri è a demucrazia. Avà pianificemu 2023. Mentre pianificemu questu, faremu stu travagliu grazia à questi amichi. Tutti travagliammu vuluntarii. Se sente u sensu d'appartenenza, diventate ancu più pruduttivu versu quella istituzione. Cerchemu di rende questu più comprensibile cum'è una corporazione. Mi importa assai di i statuti di u cungressu. Un pianu deve esse fattu immediatamente annantu à questu ", disse.

FIRMEMU COSE DA REVERSE

Parlendu di l'esplorazione recente di minerali in Eskişehir, Güler hà dettu: "Pensu chì qualchì volta guardemu e cose in daretu, pensu cusì. Dopu avemu fattu qualcosa, vene davanti à noi è dopu pruvemu di creà una percepzione. Un rapportu EIA hè statu ricevutu per questa regione. Hè necessariu analizà currettamente chì tipu di dannu pruvucarà à a ghjente di a regione. Avete da fighjà u spaziu fisicu. Hè necessariu di vede s'ellu hè un terrenu agriculu o una zona fertili. In u risultatu, s'ellu hè una mina sotterranea è hè preziosa, deve esse estratta ancu. Hè l'impattu ambientale, u valore, etc. deve esse determinatu è resu publicu. Provoca tali polemiche perchè e cose cumincianu à l'inversu ".

UNA PRIMA IN MINERA

Parlendu di MEDSEN, chì hè a prima istituzione ligata à a minera in Turchia, Güler hà dettu: "Avemu implementatu un primu in u settore minatu. Questa era a nostra prumessa è u nostru prughjettu. Sta cumpagnia hà stabilitu i standard in l'industria minera in Turchia. Un standard hè statu stabilitu in Turchia, ma ùn ci hè micca obligazione. Sempre chì ci hè un tali requisitu in l'industria minera, ETO hè l'unicu locu in l'industria minera per emette stu certificatu. U prugramma è a struttura appartene à noi. Ma di sicuru ci sò liggi è regule. In questu sensu, u certificatu chì demu significa chì a persona hè accreditata in u sensu chì avà pò fà stu travagliu. Emettemu certificati in 40 settori. Se ùn avemu micca datu questi, andaranu in cità più grande è uttene stu documentu. Per esempiu, sè vo dite chì venderete veiculi di seconda mano o apre una galleria, avete da ottene u certificatu, altri ùn pudete micca travaglià in questu settore. Se una persona, per esempiu, ùn pudia micca ottene un certificatu maestru prufessiunale, ùn pò più fà quellu travagliu. Ci hè una penalità per questu. Hè per quessa chì avemu fattu stu investimentu. U Ministeru hà pigliatu i nostri standard è hà dettu: "Puderaghju implementà", hà accunsentutu. Altrimenti, TÜKAK ùn averia micca compru. In un'altra istituzione, pò applicà è fà questu cum'è noi. Ma noi Eskişehir avemu avà una parolla in questa materia. Tutti correranu à a Camera di Cummerciu di Eskişehir appena ci hè una necessità per questu in Turchia. A cumpagnia vole qualificà i so impiegati è vene, riceve furmazione è certificazione, a mette in u so schedariu ».

TUTTU PRONTU NESSUN VOLU

Facendu valutazioni annantu à u prughjettu di l'assignazione di e biciclette à l'alberghi recentemente implementati in Eskişehir, Güler hà dettu: "U cunsumu di bicicletta hè intensificatu in u mondu sanu. Ci hè dui lati in questu, una parte hè u settore privatu, eccu una chjama à u nostru merre. Aumentemu a nostra pista ciclabile. Ma Eskişehir hà ancu una realità fisica. U centru hè occupatu. U puntu chì guardemu hè questu: l'alberghi duveranu prufittà da questu per pudè cumprà 700. Questu hè diventatu una tattica di marketing è una pulitica di vendita à u stessu tempu. U prugettu hè attualmente travagliatu bè. Una urganizazione fatta à u puntu di cuntribuzione. Avemu stabilitu percorsi intornu à Porsuk Stream, dispunibili. Ma micca abbastanza. Sè u numeru di biciclette cresce, i nostri cumune anu bisognu di appruntà in ogni modu. Hè assai preziosu sia in termini di salute è di trasportu ", disse. Parlendu di BEBKA, un prughjettu di sviluppu chì copre e pruvince di a regione, Güler hà dettu: "BEBKA hè una agenza di sviluppu pianificata in Eskişehir, Bursa è Bilecik. Ci sò guvernatori, presidenti di camera, è presidenti di cunsigliu provinciale. Diversi chjamati sò fatti ogni annu. Hè attualmente previstu per u 2020. BEBKA manca di soldi perchè troppu prughjetti sò chjamati. Grazie à l'agenzia, assai cumpagnie cumpensu i so difetti. I soldi sò usati in u locu ghjustu avà ", disse. Dichjarà chì a strada di u circondu nordu deve esse custruita assai urgente, Güler hà dettu: "Avemu ancu un aeroportu induve ùn pudemu micca volà à l'esteru. Avemu da apre i linii interni. Stu travagliu ùn hè micca unilaterale. Eskişehir hà bisognu à avè una stazione di trasferimentu. Ci sò ogni tipu d'investimenti. Calchì volta, dicu, cù a logica di u settore privatu, lasciami curriri stu locu. Duverebbe diventà più utilizable. Tuttu hè prontu, ma ùn ci hè volu. Ddu investimentu hè statu fattu quì. L'avemu da sviluppà ", disse. (Anadolu ghjurnale)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*