Turnu di notte à BursaRay

turnu di notte in bursaray
turnu di notte in bursaray

A Municipalità Metropolitana, chì dà priorità à l'attività di trasportu in Bursa cù u scopu di "una cità muderna è facilmente accessibile", cuntinueghja u so travagliu ghjornu è notte nantu à e linee di u sistema ferroviariu.

A Municipalità Metropolitana cuntinua u so mantenimentu è i cuntrolli di u sistema ferroviariu per assicurà chì i citadini viaghjanu cunfortu è sicuru in a cità. A Municipalità Metropolitana, chì facilita u trasportu in Bursa cù suluzioni pratiche è si concentra nantu à l'intersezzione intelligente è l'opere di espansione stradale, è ancu di novi linee di metro è prughjetti di junzione di ponti, hà intensificatu i studii di ottimisazione di u segnu iniziati per aumentà a capacità di a linea di u sistema ferroviariu esistente. L'attività chì mira à aumentà a capacità di passageri di BursaRay da 280 mila à 440 mila cuntinueghjanu da a notte finu à l'alba per evità l'interruzzione di i servizii di metro di ghjornu.

Dopu Şehreküstü, hè u turnu di Osmangazi

In u scopu di i studii di ottimisazione di i signali, l'installazione di switchgear è di l'equipaggiu in a regione Şehreküstü sò per esse cumplette. Hè dichjaratu chì a spedizione di l'equipaggiu di signalazione da l'esteru cuntinueghja. Hè statu dichjaratu chì i travaglii di stallazione di forbici continuanu in a regione Osmangazi dopu Şehreküstü dopu à Eid al-Adha. Per quessa, certi ghjorni, l'operazione di treni trà Acemler è Şehreküstü finisce prima è i trasferimenti in autobus seranu operati in questa regione. U travagliu chì affetta l'operazioni hè previstu da esse finitu à u tempu di riapertura di e scole.

Per d 'altra banda, a Direzzione Generale di BURULAŞ, chì presta servizii di operazione di u sistema ferroviariu è di l'autobus in i cunfini di a Municipalità Metropolitana, effettua ancu mantenimentu periodicu è cuntrolli di i sistemi di travagliu per assicurà chì i citadini viaghjanu cunfortu è sicuru.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*