U Ministeriu Publica u Rapportu d'Accidenti di Trenu Corlu 416 ghjorni dopu

U ministeru hà publicatu u rapportu di l'accidentu di u trenu di Corlu ghjorni dopu
U ministeru hà publicatu u rapportu di l'accidentu di u trenu di Corlu ghjorni dopu

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà sappiutu pubblicà u so rapportu nantu à u disastru di u trenu in Çorlu 416 ghjorni dopu. In u rapportu, mentri u ministeru hà pruvatu à dimustrà l'attitudine di l'ufficiali ligati à u disastru di u trenu cum'è "normale", a mudernizazione di u sistema è a mancanza di deteczione precoce sò ancu ammessi. Inoltre, hè statu dichjaratu chì malgradu l'avvirtimenti. nantu à e cundizioni meteorologiche, l'ispezione adattata ùn hè micca stata realizata, è a rispunsabilità di l'istituzione hè ancu enfatizzata.

In a sezione 'Purpose' di u rapportu intitulatu 'Accident Investigation Report Regarding Deray Accident of Train No. 8 on 2018 July 12703', hè dichjaratu in a rùbbrica 'Purpose', "Questa investigazione di accidenti ùn hè micca in a natura di una ghjudiziaria. o l'investigazione amministrativa, è u so scopu ùn hè micca di identificà u crimine è u culpevule o di attribuisce rispunsabilità ".

In u rapportu, hè statu evaluatu chì i machinisti ùn puderanu micca piglià altre misure in l'accidentu chì hè accadutu in pocu tempu per via di u fattu chì a seccione di a linea ùn hè micca adattata, ùn ci hè micca una pendenza, a parte induve a piattaforma sviuta hè. assai cortu, ùn ci sò micca segni di disturbazione di a linea nantu à a strada di avvicinamentu, ùn ci hè micca avvisu in i sistemi di signalizazione è di elettrificazione ", hè statu dichjaratu.

U rapportu hà enfatizatu chì u culvert chì hà causatu u disastru hè statu stimatu à circa 1873 anni, cunziddi chì "a seccione Istanbul-Edirne di a linea Ferroviaria Rumeli hè stata messa in serviziu in u 145". micca pienu è hè statu determinatu chì ùn ci era micca bisognu di pulizia in u conduit, aghjustendu: "Solu l'arrestatore di ballast hè cunsigliatu. À a data di l'accidentu, u detentore di ballast ùn hè ancu fattu.

U rapportu includeu e seguenti dichjarazioni in quantu à e cundizioni meteorologiche chì anu purtatu à u colapsu di u culvert è l'ispezioni da esse fatte è realizate in cunsequenza: "Dopu à a tour tenuta in ghjugnu 105 in cunfurmità cù l'Ordine Generale N ° 2018, l'avvirtimenti riguardanti tutta a Direzzione Regiunale in u rapportu di tour datatu 29/06/2018 In a sezione di 'MGM', hè dichjaratu chì ci ponu esse piovi forti in i ghjorni à vene è in u periodu d'estate. Cum'è e precipitazioni di u clima lucale è tropicale, a quantità di precipitazione hè assai alta è in forma di tornati, è provoca assai danni in i lochi induve a precipitazione è a tempesta. Per questu mutivu, mantene a traccia di i pendii di taglio è di riempimentu registrati contr'à u risicu di flussu è sfondate monitorizzandu e cundizioni climatichi in particulare da a meteorologia, mantenendu guardiani in cundizioni climatichi critichi, cuntattate i machinisti è i centri di cummandu TSI, se ne necessariu, monitorendu u clima è e cundizioni stradali prima chì i disastri naturali causanu un accidente, a prevenzione hè di primura impurtanza. In tali situazioni straordinarie, l'unità pertinenti sò state avvistate di a precipitazione eccessiva dicendu "aumentà i cuntrolli di i pedoni in i posti ritenuti necessarii".

E misure per esse pigliate dopu à piogge forti sò specificate in l'ordine generale n ° 2009 datatu 105. I duveri di u capu di mantenimentu è riparazione di a strada sò dichjarati in u sicondu paràgrafu di u paràgrafu intitulatu "b" cù u margine più bassu intitulatu "Tecnicamente" in l'articulu 16 cù u titulu laterale "A custruzzione di e strutture di l'ingegneria di a linea". tunnel, ponte, culvert.. etc.), dopu à forti piogge, inundazioni è terremoti, per avè u riempimentu, debushes è deviazioni è fossati immediatamente inspeccionati, è per notificà u risultatu di l'ispezione à a Direzzione di Mantenimentu è Riparazione Stradale è altri pertinenti. persone per filu, ancu s'ellu ùn ci hè micca avvenimentu.

U Manager YBO rispunsevuli di a seccione di a linea induve l'accidentu hè accadutu, hà fattu l'ultimu cuntrollu di strada u 26/06/2018, ùn hà micca rilevatu alcuna negatività in a tour, ùn ci era micca rapportu annantu à a precipitazione eccessiva prima di l'accidentu, a precipitazione era lucale, Ùn ci era micca una precipitazione seria in e stazioni più vicine. Ellu hà dichjaratu ch'ellu ùn hà micca avutu un cuntrollu per quessa.

Sì capu YBO Çerkezköy-Ci hè una zona di 51 km in totale, cumprese e stazioni Velimeşe-Çorlu-Balabanlı-Muratlı, u ghjornu di l'accidentu. Çerkezköy Dichjarà ch'ellu avia un cambiamentu di cambiamentu fattu in a stazione, u clima era caldu, pioveva pocu dopu à 15:30-16:00, versu 17:15. Çerkezköy Il a déclaré qu'il était au courant de l'accident lorsqu'il est arrivé à l'édifice de la gare.

Ancu s'ellu hè cunsideratu chì i posti di travagliu pertinenti ùn anu micca agitu in modu sensitivu malgradu l'avvirtimenti fatti durante u giru di l'Ordine Generale è u Manager di Serviziu N ° 105, deve esse cunsideratu chì a precipitazione hè lucale è ùn ci hè micca stata reazione postu chì ùn ci era micca. notificazione di precipitazione eccessiva da stazioni, treni o terzi.

Riguardu à e cundizioni meteorologiche dimustrate cum'è a causa di u disastru, hà dettu: "Puderemu vede a forte pioggia chì hè accaduta trà 14:00-15:00 è i danni chì hà cuminciatu à causà à l'infrastruttura; Siccomu ùn ci hè micca un trenu o persunale chì travaglia nantu à a linea, ùn ci era micca avvisu o avvisu per prevene l'accidentu ", è hè statu fattu riferimentu à u fattu chì "u cuntrollu è a surviglianza di a linea ùn hè micca statu mudernizatu". Cusì, hè stata ammessa chì i Ferroviari Statali (TCDD) ùn avianu micca sistemi muderni d'avvisu per u disastru.

In u sughjettu di u rapportu, hè statu dettu: "Hè statu revelatu chì e prucedure da esse realizate nantu à a strada dopu à forti precipitazioni, i principii di quale sò specificati in u Manuale di Mantenimentu di a Linea TCDD è l'ordine generale n. Hè insufficiente per u persunale rispunsevuli di cuntrullà a strada per seguità a precipitazione chì si trova à 105-40 km di distanza cù metudi cunvinziunali. Hè diventata una necessità di seguità e strutture d'arte cum'è ponti, culverts, tagli è tunnel nantu à e linee ferroviarie cù sistemi di rilevazione muderni ".

In u distrittu di Çorlu in Tekirdağ, l'8 di lugliu di u 2018, u trenu hà deragliatu per via di u scorrimentu di a terra sottu à u culvert per via di a pioggia, 25 persone anu persu a vita è 340 persone sò state ferite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*