U parcu di l'autobus di Bayrampaşa hè più pulitu chè mai

U parcheghju di l'autostazione di Bayrampasa hè pulitu cum'è sempre
U parcheghju di l'autostazione di Bayrampasa hè pulitu cum'è sempre

In cunfurmità cù a decisione presa da l'Assemblea IMM in l'ultima sessione prima di e vacanze, u travagliu in u parcheghju di u Bus Terminal Bayrampaşa, chì hè statu trasferitu à ISPARK, hè finitu. I vechji cabine sò stati eliminati è rimpiazzati cù novi. I parcheggi inferiori di l'autostazione, chì ùn sò micca sporchi, sò stati puliti da e squadre İSTAÇ. A sicurità in a regione hè furnita da İSTGÜVEN è squadre di polizia municipali.

U cuntrattu di operazione di parcheghju trà a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) è l'Associazione Internaziunale di Condutturi di Autobus di Anatolia è Tracia hè scaduta u 5 di maghju di u 2019. In a so sessione di l'11 di lugliu, l'Assemblea IMM hà appruvatu u trasferimentu di u parcheghju à a filiale di a municipalità İSPARK. Dopu à u prucessu ghjudiziariu, u prucessu di consegna hè stata realizata l'8 d'aostu. Sottu a gestione di u Sicritariu Generale IMM Yavuz Erkut, İSPARK, İSTAÇ, İSTGÜVEN è e squadre di a polizia municipale si sò andati à Bayrampaşa 15 July Martyrs Bus Terminal è hà pigliatu i parcheggi. Dopu à l'acquistu, a cabina chì appartene à Eurasia Terminal Operations hè stata smantellata è rimpiazzata cù e cabine di İSPARK. U piazzamentu di a cabina hè statu finitu da oghje.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluI parcheghji di u pianu più bassu di a stazione di autobus, chì sò ghjunti in prima linea cù u paisaghju sudiciu assistitu durante a visita d'ispezione di a stazione d'autobus, sò stati puliti da e squadre İSTAÇ è sò stati fatti l'arrangiamenti necessarii. U parcheghju, chì serà operatu da İSPARK, servirà gratuitamente durante l'Eid al-Adha. Per d 'altra banda, parechji citadini è rapprisentanti di u settore chì anu arrivatu à İmamoğlu nantu à e social media anu manifestatu a so satisfaczione per u trasferimentu di u parcheghju.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*