U presidente İmamoğlu hà investigatu u situ di scavazione di u metro di Beşiktaş

U presidente Imamoglu hà fattu investigazioni in l'area di scavi di u metro di Besiktas
U presidente Imamoglu hà fattu investigazioni in l'area di scavi di u metro di Besiktas

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluHà mantene a prumessa chì hà fattu prima di e vacanze, "Seraghju in i carrughji di Istanbul". Prima di, Kabataş - Visità u situ di custruzzione di a stazione di Beşiktaş di a custruzzione di a linea di metro Mahmutbey, İmamoğlu hà dettu: "Quandu a custruzzione hè finita, sta stazione diventerà ancu un museu". İmamoğlu, chì si n'andò à Üsküdar da Beşiktaş in barca, hà fattu investigazioni nantu à a custruzzione di l'arrangiamentu quadratu è hà datu l'ordine chì l'opere deve esse finite u più prestu pussibule.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, u sicondu ghjornu di vacanze in Istanbul, a custruzzione di u metro in corso è l'arrangiamentu quadratu hà riservatu à vaghjime in i siti di custruzzione. Pigliendu u so figliolu mediu Semih cun ellu, prima İmamoğlu Kabataş - Hà fattu investigazioni in u situ di custruzzione di a stazione di Beşiktaş di Mahmutbey Metro. Rahmi Asal, Direttore di i Musei Archeologichi d'Istanbul, hà datu infurmazioni tecniche à İmamoğlu nantu à a regione, chì hè ghjunta à u primu postu quandu l'artefatti storichi sò stati truvati durante l'scavi di u metro è sò stati pigliati sottu prutezzione. Asal hà spartutu cù İmamoğlu chì durante i scavi di u metro, un cimiteru di l'Età di u Bronzu hè statu trovu inseme cù artefatti di i periodi ottomani è bizantini. Asal hà dimustratu à İmamoğlu alcuni campioni presi da u cimiteru, pensatu à circa 5 500 anni, è utilizati com'è arnesi. Asal hà dichjaratu ch'elli anu registratu l'artefatti storichi chì anu bisognu di prutezzione urgente è i mandati à i musei, è l'artefatti rimanenti seranu aperti à u publicu à l'entrata di a stazione di metro.

"A STAZIONE BEŞİKTAŞ NON AFFECTA A DATA DI FINE DI A LINEA"

İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti in u "Camping di Archeologia" di u cantiere. İmamoğlu hà dettu: "In quale tappa hè a scavi di u metro? Avete datu l'ultima data di ghjennaghju 2020, induve hè u prughjettu di u metro in Beşiktaş? Perchè quì hè un travagliu chì mette in luce l'enorme passatu storicu di Istanbul. I studii quì sò ancu un signu di quantu attentamente ogni passu duvemu esse fattu. Vogliu successu à i nostri prufessori è culleghi chì guidanu u prucessu di scavi quì. Di sicuru, da una banda, Istanbul servirà, è da l'altra banda, questi valori seranu cunservati. Sicondu a nostra ultima infurmazione, ci hè un ritardu per via di scavi intornu à sta stazione, ma Kabataş - Ùn presenta micca un ostaculu à a linea Mahmutbey. Solu questa fermata pò esse attivata tardi. L'apertura pò esse ritardata un pocu. Quandu a stazione quì entra in serviziu, furnisceremu ancu un ordine induve a ghjente pò vede e ruine mentre scendenu à u metro. Dunque, stu locu diventerà à tempu una stazione è un museu ".

"ASPETTU U RAPPORTU IN SETTEMBRE ULTIMI"

Disse à İmamoğlu, "Avemu assistitu à u colapsu di a strada in Balmumcu in l'ultimi anni. A quistione hè stata ancu dumandata se quellu incidente hà qualcosa à fà cù l'scavi di u metro. A risposta di İmamoğlu à sta quistione hè stata: "Ùn ci hè micca un tali ritardu in questa linea. Se vedemu un tali risicu, simu ancu sensibili à piglià precauzioni, accelerà è priurità. Aghju dichjaratu chì vulia un rapportu seriu da i mo amichi in settembre à u più tardi. U più intensivu, seremu à a listessa tavula cù e persone chì travaglianu quì o fora chì sò spicializati in questu sughjettu per unisce è creà un rapportu rapidu. Determineremu ancu una mappa stradale per informà u publicu è per e misure chì pigliaremu ". İmamoğlu hà dettu: "A strada chì Istanbul hà a più difficultà in u trasportu hè u 3u Aeroportu. Pensate à un studiu di metro ligatu à quella regione ? In risposta à a quistione "Tutti aspettanu tali nutizie", "Questu ùn hè micca un pensamentu. Inoltre, questu hè u sughjettu di a linea Mecidiyeköy - 3rd Airport, una linea chì hè stata offerta da u Ministeru di i Trasporti à u mumentu. È cammina. L'etica tenera di sta cumuna metropolitana ùn hè micca una linea. Dunque, e nostre altre linee, u metro - metrobus, formanu una struttura di stazione chì misura in parechji rispetti. Questu hè in u pianu di trasportu. U travagliu cuntinueghja nantu à sta linea, chì hè attualmente sottu u cuntrollu di u Ministeru di i Trasporti. Aghju visitatu quì prestu è uttene infurmazioni. Vi informeremu à a luce di l'infurmazioni chì ricevemu. Se necessariu, u Ministeru di i Trasporti furnisce l'infurmazioni necessarii ".

"DA BAĞCILAR À ESENLER, AMU OSSERVAMU TUTTA QUADRATA"

İmamoğlu hà dettu: "Oghje Kadıköy- Visiterete e piazze Üsküdar. A piazza Taksim hè u locu chì i Istanbuliti sò più curiosi. À a quistione "Chì hè u primu arrangementu chì pensa à fà nantu à quellu locu?", "Just KadıköyÙn hè micca Üsküdar o Taksim, chì si parla assai. Avemu osservatu parechje piazze da Bağcılar à Esenler. Pensu chì e grandi piazze chì ùn significanu nunda nude ùn aghjunghjenu micca identità à sta cità. Taksim hè unu di elli. A ghjente vole spazii induve ponu truvà più vivaci è identità. Perchè e piazze anu ancu una missione storica. In questu rispettu, ùn vulemu pusà à una tavula è piglià una decisione solu. Di novu in Taksim, i nostri amichi anu determinatu una mappa stradale. Per ottene una furmazione di prughjetti sani rapidamente, avemu a pianificazione di gestisce i travaglii quì, parzialmente cù a furmazione di cuncorsi è cumitati di selezzione davanti à u publicu. Intendemu di prisintà lu à a discrezione di i citadini. Quandu un tali mètudu diventa disponibile, avemu da sparte cun voi. A sparteremu prestu ".

ŞEMSİ PAŞA DATE ISTRUZIONI PER A MOSCHEA E L'ARCHITECT SİNAN SQUARE

İmamoğlu è a delegazione chì l'accompagna sò ghjunti nantu à a barca da Beşiktaş à Üsküdar. İmamoğlu si n'andò à a cabina di u capitanu di a barca è celebrò e vacanze di altri capitani di barca è impiegati per radio. İmamoğlu, chì hè cascatu da a barca per investigà a custruzzione di a piazza Üsküdar, era circundatu da centinaie di citadini à una volta. Celebrendu una festa cù i citadini, İmamoğlu hà pigliatu parechje foto cù i citadini. I funzionari di u situ di custruzzione anu datu infurmazioni tecniche à İmamoğlu, chì pò piglià a strada di 200 metri in 45 minuti. Dumandendu à l'autorità nantu à l'affirmazioni chì ci era danni à a fundazione di a Moschea Şemsi Paşa, adiacente à u situ di custruzzione, durante a custruzzione di l'arrangementu di u situ, İmamoğlu hà rispostu, "In e nostre misurazioni, avemu trovu chì ùn ci era micca prublema in a fundazione di u situ. a moschea, solu fissure parziali sò accaduti nantu à i mura ". İmamoğlu hà dumandatu chì a custruzzione di l'arrangiamentu di u campu sia finita u più prestu pussibule senza dannu à e persone è e strutture storiche in l'area circundante, è chì sia aperta à un flussu pedonale ininterrottu. Un altru prublema chì İmamoğlu hà attiratu l'attenzione era a reazzione di i cummercianti di a regione in quantu à a "Piazza Mimar Sinan" custruita da l'İBB in Üsküdar. İmamoğlu vulia chì i cummercianti è i funzionari chì eranu affettati da u travagliu quadratu si riuniscenu intornu à una tavola cumuna. Hè statu decisu di principià u travagliu nantu à u sughjettu u più prestu pussibule. Dopu avè visitatu u situ di custruzzione dopu a riunione, İmamoğlu hà sappiutu nantu à a barca è andò à Beşiktaş sottu l'intensu interessu di i citadini. İmamoğlu si n'andò à a presidenza provinciale CHP Istanbul in Şişhane è hà celebratu cù Canan Kaftancıoğlu è i membri di u partitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*