U sindaco İmamoğlu dà "24 ore di trasportu bona nutizia" à i Istanbuliti

U presidente Imamoglu hà datu a bona nutizia di u trasportu di l'ora à l'Istambuli
U presidente Imamoglu hà datu a bona nutizia di u trasportu di l'ora à l'Istambuli

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, à a 24a Cerimonia di l'insignamentu di u Conduttore di Trenu, hà datu a "bona nutizia di u trasportu 24 ore" à a ghjente di Istanbul.

Enfatizendu chì Istanbul hè una cità chì vive 24 ore à ghjornu, İmamoğlu hà dettu: "Avemu cuminciatu à furnisce u trasportu à Istanbul in più di 24 ore, chì hè statu discututu per parechji anni, in particulare nantu à e linee di metro è linee di autobus assai occupate, di notte. di u 30 d'Aostu, dopu à 00.00:2. Aghju da sparte i dettagli attraversu a stampa. Damu a bona nutizia di questu avà ", disse. İmamoğlu hà ancu attiratu l'attenzione à u fattu chì ùn ci hè micca una sola impiegu femminile in İSPARK, chì hà 300 impiegati, è hà dettu: "Questu ùn succederà micca! Mancu 2 impiegati. A nostra femina Vice Sicritariu Generale hà dettu: "Ùn avete micca stancu à tutti finu à a sera, fighjendu l'omi è e donne". Allora ùn hè micca veramente bellu. A mità di a sucità sò donne. Preparamu e nostre figliole è i nostri figlioli pè a sucetà per ch'elli ponu campà ugualmente. Stu sughjettu hè impurtante. Se risolvemu questu, crede mi, u nostru livellu cum'è sucità serà assai più altu ", disse. İmamoğlu hà prumessu di marità cù u ghjovanu cunduttore di trenu, chì hà fattu una pruposta di matrimoniu à a so fidanzata da u palcuscenicu è chì a so pruposta hè stata accettata.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluParticipatu à a 24a Cerimonia di Badge di Conducatore di Trenu Terminu organizata da u Centru Culturale Cem Karaca di a Municipalità di Bakırköy. İmamoğlu era accumpagnatu da u deputatu CHP Elazığ Gürsel Erol, u sindaco di Bakırköy Bülent Kerimoğlu, u presidente provinciale di u Partitu IYI d'Istanbul Buğra Kavuncu è i cunsiglieri di u presidente IMM Murat Ongun è Ertan Yıldız. U discorsu di apertura di Metro Istanbul A.Ş. Ali Fırat, Vice Direttore Generale per l'imprese. À a cerimonia, a furmazione di i macchinisti di u trenu è u Metro A.Ş. Un cortu filmu nantu à u so travagliu hè statu mostratu.

GRAZIE À QUELLI CHE HAN CONTRIBUITU À METRO

Dopu a proiezione di u filmu, İmamoğlu hà datu u so discorsu. Enfatizendu chì e linee di metro è metro sò a so prima priorità in u trasportu d'Istanbul, İmamoğlu hà dichjaratu chì acceleranu u so travagliu in questa direzzione. İmamoğlu hà dettu: "Se ùn aduprate micca u metro in modu efficiente, ùn avete micca a pussibilità di affruntà u trasportu. Vulemu ringrazià Nurettin Sözen, chì hà stabilitu a fundazione di u metro in Istanbul, è tutti quelli chì anu servitu in questu campu finu à oghje. Seremu u mutore di stu prucessu. Faremu i nostri passi più veloci in questa zona ", disse. Nutendu chì ùn ci hè micca una definizione chjara di i cunduttori di metro, İmamoğlu hà dettu: "Avemu bisognu di travaglià per truvà nomi per i cunduttori di metro. Quandu sò ghjuntu in u metro, aghju dettu: "Chì duverebbe dì à voi?" Sapete, ci hè un capitanu di a nave, a parolla capitanu hè usata di novu in l'autobus, ma pare cum'è s'ellu ùn si pudia truvà un tali nome simbolicu in u metro. Si trova ancu. "Capitanu" mi passava in mente ", disse.

"ISPARK HA 2 IMPIEGATI, NON C'È UNA DONNA!"

Vulendu successu à i novi cunduttori di treni chì sò stati equipati dopu à 3,5 mesi di travagliu meticuloso, İmamoğlu hà dettu: "Ci hè solu 66 donne trà 4 persone quì. In altri palori, s'ellu ùn mette micca una quota in ogni travagliu, s'ellu ùn includemu micca e donne in a sucetà, a vita serà difficiule. Dunque, da avà, hè a mo dumanda speciale è struzzione chì avemu da assicurà a participazione massima di e donne in ogni ambiente di travagliu adattatu. Mi importa assai di u travagliu di e donne. Una statistica m'hà disturbatu. Una di a nostra cumpagnia, ISPARK, hà circa 2 impiegati. Indovina quante impiegate femine avemu? Nimu ! Questu ùn succede micca! Mancu 300 impiegati. A nostra femina Vice Sicritariu Generale hà dettu: "Ùn avete micca stancu à tutti finu à a sera, fighjendu l'omi è e donne". Allora ùn hè micca veramente bellu. A mità di a sucità sò donne. Mentre ch'e ne parlu, pudete pinsà : « Parla cusì perchè hà paura di a so moglia ! Micca cusì, una moglia hè rispettata, ùn aghju micca paura. Ma aghju una mamma, aghju una moglia, aghju una surella, è aghju una sola figliola. Preparamu e nostre figliole è i nostri figlioli pè a sucetà per ch'elli ponu campà ugualmente. Stu sughjettu hè impurtante. Se risolvemu questu, crede mi, u nostru livellu cum'è sucità serà assai più altu.
parlava.

"STA CITTA VITA 24 ORE"

Dichjarà chì Istanbul hè una cità di 24 persone, İmamoğlu hà datu a seguente bona nutizia: "Questa cità vive 24 ore à ghjornu. Sapemu bè chì ci sò persone chì travaglianu turni di notte. Sapemu chì sta cità hè assai attiva di notte. Ogni parte di a cità hè diversa da l'altru. Cuminceremu sta applicazione, chì sfurtunatamenti ùn puderia micca esse iniziata, in quantu à a prestazione di trasportu d'Istanbul più di 24 ore, chì hè stata discussa per parechji anni, in particulare nantu à e linee di metro è linee di autobus assai occupate, a notte di u 30 d'Aostu, dopu 00.00 in Istanbul. Damu a bona nutizia di questu avà.

« OFFERTA MATRIMONIALE » SURPRESA À A CERIMONIA !

Dopu chì İmamoğlu hà celebratu u 30 d'Aostu u ghjornu di a Vittoria di i participanti, a cerimonia di consegna di badge hè stata iniziata. İmamoğlu hà prima presentatu i 4 cunduttori femini cù i so badge, è dopu li presentò i documenti di 62 piloti maschili. Allora era ora di piglià una foto di gruppu. Intantu, un avvenimentu interessante hè accadutu. U novu cunduttore di u trenu chjamatu Abdulaziz Yılmazer hà dumandatu à Imamoğlu u so microfonu. Pigliendu u microfonu, Yılmazer hà dettu: "Stu travagliu era u mo secondu sognu. Vogliu realizà u mo primu sognu in a vostra prisenza "è hà invitatu à a so fidanzata İpek Gecir, chì era in a sala, à u palcuscenicu cù l'offerta di "Vogliu marità cù mè". Mentre Gecir hè ghjuntu à u palcuscenicu cun grande sorpresa, Yılmazer hà ripetutu a so offerta una volta di più, inginocchiatu davanti à İmamoğlu è i so amichi. Ricevendu l'anellu datu da Yılmazer, Gecir accettò l'offerta di u ghjovanu cunduttore sottu l'applausi di quelli in a sala. Felicitando a futura coppia, İmamoğlu hà dettu: "Allora femu ancu u vostru matrimoniu. Affrettate è andemu u matrimoniu u più prestu pussibule ", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*