U trasportu trà Gördes è Demirci serà più còmode avà

U trasportu trà Gordes è Demirci serà avà più còmode
U trasportu trà Gordes è Demirci serà avà più còmode

A municipalità metropolitana di Manisa hà realizatu u travagliu di rivestimentu di a superficia di u 8u pianu nantu à a strada di 1 chilometri trà u distrittu di Begenler di u distrittu di Gördes è i distretti di Bardakçı di u distrittu Demirci. Stu travagliu, chì rende u trasportu più còmode è sicuru, hè statu apprezzatu da i capi di quartiere.

A municipalità metropolitana di Manisa hà messu e mani nantu à a strada chì furnisce a cunnessione trà u distrittu di Begenler di u distrittu di Gördes è i distretti di Bardakçı di u distrittu di Demirci è mette in periculu a sicurezza di u trafficu. A municipalità metropolitana di Manisa, chì hà finitu u travagliu di a superficia di u 8u pianu nantu à a strada di 1 chilometri, induve u materiale di basa hè statu pigliatu prima, hà fattu u trasportu trà i dui distretti più còmode. Manisa Metropolitan Municipality Gördes District Headman, Deputy Manager Mustafa Gün, Likeler Neighbourhood Headman Ramazan Bayram è Bardakçı Neighbourhood Headman Emin Bardakçı anu esaminatu inseme u studiu.

Hà ringraziatu

Sottulineendu chì sta strada hè una strada alternativa chì furnisce u trasportu trà Demirci è Gördes, u Capu di u Quartiere Begenler Ramazan Bayram hà dettu: "Semu soddisfatti di u serviziu furnitu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Cengiz Ergün. Inoltre, i travaglii infrastrutturali sò stati realizati da MASKİ in u nostru quartiere. I nostri prublemi sò stati risolti ", disse.

Aumentu di cunfortu è cunfidenza

Dichjarà chì a strada hè diventata più sicura è più cunfortu cù u travagliu fattu, u capu di u quartiere di Bardakçı, Emin Bardakçı, hà dettu: "Ringraziemu u sindaco metropolitanu Cengiz Ergün. C'eranu bumps nantu à a strada. Inoltre, i vitture sciddicatu in l'invernu. Cù stu travagliu, stu periculu hè statu eliminatu. Avemu avutu una bona strada ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*