U novu Accordu in i Sistemi Ferroviari Urbani metterà e municipalità in difficultà

U novu regulamentu nantu à i sistemi ferroviari urbani metterà e municipalità in una situazione difficiule.
U novu regulamentu nantu à i sistemi ferroviari urbani metterà e municipalità in una situazione difficiule.

Mentre l'ecu di a perdita di l'AKP di parechje cità metropolitane in l'elezzioni lucali cuntinueghja sempre, u guvernu hà fattu un accordu notevule in quantu à e municipalità. Cù u novu regulamentu, rende quasi impussibile di travaglià, in particulare e municipalità metropolitane.

Sicondu a nutizia cumpilata da OdaTV, i tariffi per i sistemi di trasportu di metro è ferrovia urbana, chì i travaglii di custruzzione sò stati trasferiti da e municipalità à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, sò stati pagati à u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze à u costu dopu u u travagliu hè statu finitu. Cù a mudificazione, i prucessi è i principii di rimborsu sò stati cambiati. Mentre chì u 15 per centu di i costi di u metro precedente hè statu tagliatu è u debitu di a municipalità hè statu pagatu in rate à u tesoru, hè statu decisu di piglià 2019 per centu di i rivenuti fiscali di u bilanciu generale di e municipalità cù u regulamentu in maghju 5.

Allora perchè questu rende i cumune incapaci di travaglià ?
Siccomu a maiò parte di i rivenuti municipali sò da i rivenuti fiscali di u bilanciu generale, i salarii chì u guvernu riceve da e municipalità aumentanu significativamente.

Per esempiu, per e spese di metro di a Municipalità Metropolitana di Ankara, mentre chì u guvernu hà ricevutu 2018 milioni di TL in 34,9, riceverà 2019 milioni di TL in 226,5. Di novu, mentri 2016 milioni di TL in 25,8 è 2017 milioni di TL in 33,3 da a Municipalità Metropolitana di Ankara, una tarifa di 2020 milioni di TL serà dedotta in 249,1 è 2021 milioni di TL in 274.

"Niente da difende"
Una dichjarazione hè stata ancu fatta nantu à u situ ufficiale di a Municipalità Metropolitana di Ankara. In a dichjarazione, hè statu rimarcatu chì e parolle di u Ministeru chì stu cambiamentu era "in favore di e municipalità" ùn sò micca veri. In a so dichjarazione, a municipalità hà dumandatu chì u regulamentu sia ritiratu, dicendu: "Ci sò numerosi benefici in abbandunà l'applicazione di deduzione di 5%, chì hè cunsideratu insostenibile è impussibile di mantene, o in riducendu à un livellu raghjone".

Rimarchendu chì u metro è u trasportu ferroviariu sò servizii publichi, i seguenti dichjarazioni sò stati ancu inclusi: "Per esempiu; Ancu s'è i prezzi di u bigliettu di metro sò stati determinati per l'ultima volta u 06.01.2017 è quasi tuttu in u nostru paese hè statu aumentatu in l'anni 2,5 intermedii, ùn hè micca statu appiicatu à i prezzi di i biglietti di metro.

Cum'è una esigenza di regulamenti legali è servizii di trasportu publicu, alcuni di i passageri (più di 65 anni, veterani è i so sposi, veduvi martiri è orfani, persone disabile di guerra o di daveru, titolari di carta di stampa gialla, persunale di polizia è gendarmeria, polizia municipale). , persone disabili, serviziu civile secondu a Legge di Indennità) Collettori, speditori postali, etc.) chì travaglianu cum'è mobile in a località) ùn sò micca pagati.

Inoltre, u studiente; insegnante, cittadini di più di 60 anni ecc. Un tarifu scontu hè ancu applicatu.

Durante l'ultimi trè anni:
Hè vistu chì u 26% di quelli chì viaghjanu in autobus chì appartenenu à EGO è u 13,5% di quelli chì viaghjanu nantu à e linee di u sistema di metro è di ferrovia viaghjanu gratuitamente.

Basatu nantu à a lege, nisun pagamentu di supportu hè fattu à EGO (simile à l'indennità mensile di 1.330 TL per autobus à l'operatori privati ​​di l'autobus publicu) da u guvernu cintrali in cambiu di i servizii di trasportu furniti à questi segmenti à una tarifa libera / scontata.

Hè chjaru chì questi impone un costu significativu à l'EGO, chì l'EGO ùn pò micca sopportà sta carica è incurrà perdite. In fattu, EGO hà fattu pèrdite dapoi anni è e so perdite sò compensate cù e risorse furnite da a municipalità.
Fonte Yeniçağ: Nova carica da u guvernu à e municipalità

1 Comment

  1. I prezzi di l'autobus è di i minibus duveranu esse dimezzati. vale à dì piena = una lira ... si sò scontati, deve esse 50 centesimi.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*