Uygun hà inspeccionatu i prughjetti ferroviari di Nurdağ Başpınar è Bahçe Nurdağ in situ

nurdag baspinar convenientu è bahce nurdag esaminò i prughjetti ferroviari in situ
nurdag baspinar convenientu è bahce nurdag esaminò i prughjetti ferroviari in situ

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, in u scopu di l'ispezioni di u tour, hà esaminatu i travaglii in stazioni di treni d'alta velocità è suburbani di Başpınar inseme cù a squadra chì hà realizatu u tour, i funzionari di u prughjettu è i travagliadori di campu.

U direttore generale Uygun, chì hà esaminatu u prugressu di u cantiere di custruzzione di treni d'alta velocità Nurdağ-Başpınar, chì hè in custruzzione trà Adana è Gaziantep, è u prughjettu di u tunnel di tubu di a ferrovia Bahçe-Nurdağ, chì hè in costruzione trà Adana è Malatya, hà ricevutu infurmazione da i funzionari di a cumpagnia di u cuntrattu.

U prughjettu di u trenu d'alta velocità Nurdağ-Başpınar di 55 km di lunghezza chì collega Ankara è Istanbul à Gaziantep include un tunnel doppiu di 17.5 km, 48 canali, 5 passaggi superiori è 1 viaduttu.

Hè previstu di vede a luce in u Tunnel Bahçe-Nurdağ, chì serà u tunnel ferroviariu più longu di Turchia (9950 metri di tubu doppiu) quandu hè finitu, in 2019. U tunnel riducerà u tempu di navigazione di 85 minuti à 15 minuti.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*