Lassa Supportu per u Campionatu Mundiale di Maratona di Mountain Bike 2020

lassa supportu à u campionatu mundiale di maratona di mountain bike
lassa supportu à u campionatu mundiale di maratona di mountain bike

Brisa Lassa era unu di i principali sponsor di u Campionatu Mundiale di Maratona di Mountain Bike, chì serà ospitatu da Sakarya in 2020. Parlendu dopu à a cerimonia di firma, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Hè un grande onore per noi chì u campionatu si terrà in a nostra cità. Cum'è una cità, ospiteremu stu campiunatu in u megliu modu pussibule, chì cuntribuisce assai à a diffusione di a cultura ciclistica è à a prumuzione di a nostra cità.
Unu di i principali sponsor di u Campionatu Mondiale di Maratona di Mountain Bike, chì si terrà in 2020 sottu l'auspice di a Presidenza è ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Sakarya, era Lassa, a marca di punta di Brisa, u capu di l'industria di pneumatici turca. . U sindaco metropolitanu Ekrem Yüce, u direttore di marketing di Brisa Evren Güzel, u direttore di u Campionatu Mondiale di Maratona di Mountain Bike Aziz Sırnaç, a squadra di ciclismo di Lassa è i membri di a stampa anu assistitu à a cerimonia di firma in a Brisa Izmit Factory.

Sempre sustene u sviluppu di u sport turcu

Esprimendu chì cuntribuiscenu à u sviluppu di l'sport è l'atleti in Turchia, u direttore di marketing Evren Güzel hà dettu: "Lassa hè una di e marche più forti di u nostru paese, nata in Turchia è successu in quasi 80 paesi. Avemu sempre realizatu studii per cuntribuisce à u sviluppu è u sviluppu di u sport turcu. Avemu cuminciatu à sustene u ciclismu in u nostru paese cù u Lassa Cycling Team 40 anni fà. A nostra squadra, chì hà sempre ottenutu assai successi, rapprisenta u nostru paese sia in l'arena naziunale sia internaziunale. Cum'è Lassa, cù u Campionatu Mundiale di Maratona di Mountain Bike 2020, furniremu un supportu solidu sia à l'urganizazione sia à i nostri atleti cù u Lassa Cycling Team. Semu fieri di accoglie u campionatu inseme cù i nostri atleti, managers è citadini.

Avemu aduprà tutti i nostri mezi

U presidente Ekrem Yüce, chì hà parlatu di u successu di u ciclismu in u nostru paese, hà dettu: "Felicitate à Brisa Lassa, chì hè una fonte d'orgogliu per u nostru paese è ancu per u mondu oghje, hà pigliatu a tendenza di successu è hà fattu un nome per ella stessu. in u nostru paese sia cù a so qualità sia cù l'attività suciali chì hà fattu. Comu sapete, u Torneo Mundiale di Mountain Bike 2020 si farà in Sakarya. Vogliu chì l'accordu firmatu cù Lassa, unu di i principali sponsor di u Campionatu Mundiale di Maratona di Mountain Bike chì si terrà in a nostra cità in 2020, sia benefica, è vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à Lassa ".

A cità di pedale Sakarya

Cuntinuendu e so dichjarazioni, u presidente Yüce hà dettu: "Hè un grande onore per noi chì u campionatu si terrà in a nostra cità. Cum'è cità, ospiteremu stu campiunatu in u megliu modu pussibule, chì cuntribuisce assai à a diffusione di a cultura ciclistica è à a prumuzione di a nostra cità. In più di i successi di a nostra squadra di ciclismu, creeremu una cuscenza chì si sparghje in ogni zona di a nostra cità, è sparghjemu l'imaghjini di a cità pedalendu in Sakarya. In questa occasione, vogliu una volta di più chì l'accordu di sponsorizazione chì avemu firmatu cù Lassa sia benefiziu, è invita tutti l'amatori di a bicicletta à e gare di MTB Cup chì avemu da fà trà u 13 è u 15 di settembre.

L'ochji di u mondu seranu nantu à Sakarya

Facendu una dichjarazione à Tivibu Spor dopu à l'accordu di sponsorizazione, u presidente Yüce hà dettu: "Avemu messu u Valle di Ciclismo di Girasole, chì hè una fonte di orgogliu per u nostru paese, à u serviziu di u nostru Sakarya è ancu di u nostru paese. Recentemente avemu ospitu u Campionatu Turcu. Speremu, in 2020, l'ochji di u mondu seranu nantu à Sakarya. Semu assai fieri è entusiasti di avè un tali avvenimentu in a nostra cità è in u nostru paese. Cum'è Sakarya Metropolitan Municipality, faremu tuttu u travagliu necessariu. Faremu u campionatu in u megliu modu. Vogliu ringrazià u nostru stimatu presidente è i nostri stimati sponsors per u so sustegnu è u so patronu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*