47 Milioni d'euros per a Custruzzione di un Tramway Rapidu à Odessa

milioni d'euros per a custruzzione rapida di tram in Odessa
milioni d'euros per a custruzzione rapida di tram in Odessa

In u missaghju publicatu da u sindaco di Odessa, Pavel Vugelman, u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) hà attribuitu 47 milioni d'euros per esse spesi in a custruzzione di tramway veloce in Odessa.

U vice sindaco di Odessa, Pavel Vugelman, hà scrittu annantu à Facebook: "Infine, u tramvia d'alta velocità d'Odessa, tantu aspittatu, appariscerà in a cità. Un accordu leggendariu di 47 milioni d'euros hè statu firmatu per creà u prughjettu di u tramvia d'alta veloce è di u trenu ligeru d'Odessa. disse.

Vugelman hà ancu dichjaratu chì a custruzzione di a linea di tramviu à alta velocità Nord-Sud hà da principià in un futuru vicinu. Inoltre, l'utilità publica Odesgorelektrotrans hà pensatu à cumprà 16 trams multi-section è 20 cars di tram cù una lunghezza di almenu 21 metri è trasfurmà e piste da Paustovski Street à Peresip cù i fondi attribuiti.

In u lugliu di questu annu, l'EBRD hà appruvatu un prugramma di 250 milioni d'euros per finanzià u sviluppu di u trasportu publicu in Ucraina, di quale 10 milioni hè stata attribuita à Poltava. Hè statu dichjaratu chì u BERD hè prontu à finanzà u sviluppu di l'infrastruttura di trasportu è a custruzzione di strutture di riciclamentu in Kiev. (Ukrhaber)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*