95 Ton Overpass Sustituitu in 1 Night

ton overpass rimpiazzatu durante a notte
ton overpass rimpiazzatu durante a notte

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli, chì assicura un trafficu còmode per i pedoni è i veiculi, cuntinueghja à purtà novi è muderni passaggi per pedoni à a cità. Çetin Emeç Overpass, situatu in u distrittu Yenidoğan di u distrittu di İzmit, hè statu eliminatu da a municipalità metropolitana perchè hè vechju è ùn risponde micca à i bisogni. In u scopu di l'opere, l'assemblea di u corpu principale di u novu passaghju d'acciaio hè stata realizata a notte scorsa. Cù u travagliu dedicatu di e squadre, u corpu principale hè stata postu è assemblatu senza prublemi per a notte.

U CORPIU PRINCIPALE STATU PIATTU À PEDI

E squadre di u Dipartimentu di l'Opere Tecniche di a Municipalità Metropolitana, chì anu realizatu a custruzzione di u novu passaghju, chì hà da cambià a faccia di a regione cù u so aspettu mudernu, avianu finitu prima a fabricazione di fundazioni, a stallazione di a colonna di pede è di scale. Cuntinuendu u so travagliu rapidamente, i squadre metropolitani assemblanu u corpu principale, chì era preparatu in tuttu in a fabbrica, a notte passata, quandu u trafficu nantu à l'Autostrada D-100 era menu.

95 TUNNELLATE DI ACCIAU USATE

U novu Çetin Emeç Overpass hè statu custruitu cù una lunghezza di 39 metri. 80 tunnellate d'acciaio, 15 tunnellate d'acciaio di rinforzu è 115 metri cubi di cimentu sò usati per a custruzzione di u passaghju. Per a fabricazione di ascensori è elettrici, 33 metri quadrati di rivestimenti compositi, 192 metri quadrati di rivestimenti di facciate semi-coperte, 4 camere di sicurezza, 19 apparecchi di illuminazione è opere di infrastruttura elettrica seranu realizati.

A FABBRICAZIONE DI L'ELEVATORE E DI PISTA SERA FATTA

E squadre di a Municipalità Metropolitana, chì anu realizatu l'assemblea di u corpu principale, fabricaranu e scale, u pavimentu di a pista di tartan fatta di gomma antiscivolo è i ringhiere di u passaghju. In u novu passaghju mudernu, dui ascensori serviranu i citadini. A Municipalità Metropolitana mantene u ponte sopraelevatu esistente aperto finu à l'apertura di u novu ponte in modu chì i citadini ùn sò micca affettati da attraversà a strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*