A custruzzione di a Ferrovia d'Alta Velocità di Baku Kapikule hà da principià prestu

A custruzzione di a ferrovia d'alta velocità Baku Kapikule hà da principià prestu
A custruzzione di a ferrovia d'alta velocità Baku Kapikule hà da principià prestu

Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hè ghjuntu à a cità per participà à u Workshop Erzurum di l'accessibilità di i servizii di trasportu di u passageru in Turchia Project, hà dettu durante a so visita à u Guvernu di Erzurum chì u travagliu di u prughjettu nantu à a ferrovia rapida hà previstu esse custruitu trà Baku è Kapikule hè vicinu à a fine.

U Ministru Turhan, chì hè statu accoltu da u guvernatore Okay Memiş è i guvernatori diputati durante a so visita à l'Uffiziu di u Guvernatore, hà firmatu prima u libru d'onore di u guvernatore. U Ministru Turhan, chì dopu andò à l'uffiziu cù a so delegazione, hà ricevutu infurmazioni generali nantu à a cità da u guvernatore Okay Memiş.

U Ministru Turhan, chì hà ringraziatu u guvernatore Okay Memiş per u travagliu, hà enfatizatu l'impurtanza di a ferrovia d'alta velocità prevista per esse custruitu in Turchia; "Erzurum hè ancu una di e cità induve passa u prughjettu di a ferrovia rapida trà Baku, Tbilisi, Kars, Erzurum, Erzincan, Sivas, Ankara, Istanbul è Kapıkule. U travagliu di prughjettu nantu à a ferrovia rapida hè ghjuntu à a fine. Speremu, dopu chì u prugettu hè finitu, avemu da principià a custruzzione di a ferrovia d'alta veloce. In u nostru mondu in via di sviluppu, di globalizazione è di diminuzione, l'impurtanza di sta infrastruttura di trasportu hè intesa di più in più cum'è a quantità di movimenti cummirciali chì passanu annantu à u nostru paese aumenta. Quist'annu, cum'è Azerbaijan, Federazione Russa, Georgia è Turchia, avemu ghjuntu à un accordu nantu à u trasportu di carichi chì andaranu à u nostru paese, l'Europa, i porti di u Mediterraniu è l'Africa via l'Asia Centrale è l'Asia di u Nordu via questa linea ferroviaria. L'autorità di i stati pertinenti sò in una riunione in Ankara ".

Spieghendu chì cù a realizazione di u prugettu, u trasportu serà fattu in Europa è in Africa via Turchia, Turhan hà dettu: "Cù l'implementazione di u prugettu, nantu à e ferrovie induve avemu attualmente trasportu 29,5 milioni di tunnellate à l'annu in u nostru paese, u trasportu di transitu da u nostru paese. à l'estero è u passaghju per u nostru paese serà di 3 milioni di tunnillati in l'annu prossimu, avemu digià pianificatu di trasportà 5 milioni di tunnellate à l'annu è 5 milioni di tunnellate in i prossimi 17 anni. Questu serà in a forma di trasportu di merchenzie per esse marketed da u nostru paese à u mondu da Russia, Asia Centrale, Asia di u Nordu è Siberia. Stu sughjettu hè assai impurtante ". disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*