A metro di Istanbul hè piena di sport sta settimana

A metro di Istanbul hè piena di sport sta settimana
A metro di Istanbul hè piena di sport sta settimana

L'attività urganizata da l'IMM cum'è parte di a Settimana Europea di u Sport cuntinueghjanu à furnisce mumenti vivaci è divertenti à i citadini. Purtendu più di dui milioni di passageri ogni ghjornu, i metro di Istanbul sò pieni di sport è attività sta settimana.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) accoglie l'Istambuli cù sport in u metro cù l'urganizazione "Ci hè Sport in u Metro" in u scopu di a Settimana Europea di u Sport, chì hè celebrata da u 2015. L'avvenimenti, chì sò cuminciati u 23 di settembre, cuntinueghjanu à incuragisce i Istanbuliti à esse più attivi mentre facenu u so travagliu ogni ghjornu finu à u 30 di settembre.

SPORTS 1 GIORNI, NON 365 SETTIMANA

İBB cuntinueghja u so sustegnu à a ghjente di Istanbul per aumentà a so qualità di vita, purtendu una vita più sana è più attiva cù attività divertenti. IMM, chì assicura chì i sporti sò accessibili à tutti cù e so strutture sportive, l'equipaggiu sportiu in parchi è spiagge, è spazii per caminari è jogging, urganizeghja avvenimenti per aumentà a cuscenza di i citadini in u scopu di a Settimana Europea di u Sport. Cù a pista di sport mobile, simulazione di corsa in bicicletta, mini golf, sport, azione è attività divertenti è avvenimenti sportivi sorpresa aspettanu quelli chì visitanu a stazione di metro Yenikapı.

In parte di l'avvenimenti di a Settimana Europea di a Mobilità, i residenti di Istanbul anu assistitu à a corsa affruntata da dui duri rivali. L'atleta premiatu Batuhan Buğra Eruygun è u Train Driver Kaan Ayar hà cumpetitu per esse u primu à ghjunghje à a linea d'arrivu. T1 Bagcilar-Kabataş Batuhan Buğra Eruygun hà vintu a corsa trà e stazioni Eminönü è Karaköy di a linea di tram.

Eruygun, chì hè u primu atleta turcu à curriri i 110 m ostaculi sottu 14 seconde è i 60 m ostaculi sottu 8 seconde in a storia di l'atletica turca, hà dettu chì a cumpetizione era una sperienza diversa per ellu è hà utilizatu e seguenti dichjarazioni annantu à l'avvenimentu. :

"U sport era u vincitore in questa corsa induve avemu decisu di sensibilizà a ghjente di Istanbul nantu à u sport. Ùn sò micca cunnoscu di u tram, ma aghju veramente spintu i mo limiti. Avemu riazzioni assai boni. Inoltre, cù stu travagliu di sensibilizazione, avemu diventatu un candidatu per u premiu datu da l'Unione Europea in e so attività basate in l'imbasciadore. "Vulemu riceve quellu premiu da a Cummissione Europea l'annu prossimu è purtallu à u nostru paese".

"U nostru scopu hè di fà di Istanbul una cità chì respira cù sport"

Participendu à l'avvenimenti visitati da Istanbuliti di tutte l'età, u Direttore Generale di Sports Istanbul, Renay Onur, hà scontru cù i citadini. sohbet Dopu à sente e so opinioni annantu à l'avvenimentu, hà dettu chì anu u scopu di fà di Istanbul una cità induve più attività sò realizate, più sporti sò praticati è chì respira cù sport.

L'avvenimenti chì incuragiscenu a ghjente di Istanbul per muvimenti di più è campà inseme cù u sport cuntinueghjanu finu à a fine di u mese. L'attività di settimana in a stazione di metro Yenikapı cuntinuerà cù attività sorpresa in diverse stazioni. E stazioni induve l'attività seranu realizate sò:

Ghjovi u 26 di sittembri
16:00-19:00 Stazione di metro Ünalan
Ghjovi u 27 di sittembri
16:00-19:00 Taksim Metro Station
Ghjovi u 28 di sittembri
16:00-19:00 Stazione Metro Altunizade
Ghjovi u 29 di sittembri
16:00-19:00 Kadıköy stazione di metro
Ghjovi u 30 di sittembri
16:00-19:00 Stazione di metro Yenikapi

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*